Schijfje in tepel

Ik hoop het ook niet Mriek, maar ja we zien het wel. Kan er niks aan veranderen als het zo is. We weten nu wel waarom ze niet eet 's avonds. Ze hebben op de creche een ander slaapritme gegeven aan haar zodat de dreumessen ook kunnne slapen 's middags en daarmee is ze om kwart voor die wakker en daarna slaapt ze niet meer dus ze is doodmoe. ik ben even voos geworden dat dit zonder overleg gegaan is waardoor ze 3 dagen bagger gegeten heeft. Ja maar ze paste zich meteen zo goed aan aan hun ritme. Ja dat zal best maar ik zat met de ellende. Dus nu gaan ze toch kijken of ze 's middags anders slapen kan. Ze wilde haar vast laten wennen aan het dreumes ritme. Kom op ze is 6 maanden en ze slaapt nou eenmaal erg veel. Dus als het goed is krijgt ze vandaag meer slaap.

Groetjes,

Michèle

Hoi hoi, Das lekker zeg dat ze dat zomaar even doen pfffff. Als ze de slaap nodig heeft heeft zie die nodig. waarom niet bij de baby’s? Pfffff echt waardeloos. Nu maar hopen dat ook doen wat jij zegt maar dat merk je vanavond snel genoeg

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Nou ja ze willen dat de dreumessen ook slapen, maar ze hebben daar geen aparte slaapruimte voor dus als ze nu alle baby’s in de slaapruimte hebben dan kunnen in de speelruimte de dreumessen slapen. Dat is het idee en op zich slaapt ze dan ook wel, en soms wel zo’n 2 uur maar de tijd tussen die slaap en het eten is te lang. dus ze mist domweg een slaapje. Dus ze gaan nu proberen om haar nog een keer op bed te leggen en dan kijken of ze dan weer slaapt. Al is het maar een half uurtje want ze slaapt ook in de wagen nog.

Groetjes,

Michèle

Aha op die manier, ik snap hem. Dat valt al niet tegen vandaag hahaha. Maar ken wel het probleem Dylano is nu ook vanaf kwart over drie wakker en krijg ik nu met geen mogelijkheid mee naar bed voor 8 uur zijn laatse fles. Eten gaat dan nog wel goed ook het avondeten maar hij wordt er niet vrolijker op. Maar dat probleem hebben we iedere dag . Het enige dat hij dan meestal nog wel even wilt is bij mama in de armen slapen pfffff gaat door wegen hoor 6,5 kilo hahhaha en dat doet hij gerust een uurtje. Het wil gelukkig de laatste dagen wel is werken dat ik hem kan overgeven aan papa, maar meestal is het dan huilen geblazen.

Groetjes Michelle

Oh nee Morgan slaapt echt nergens anders dan in haar bed en soms in haar wagen, maar niet in mijn armen meer. Is ze te nieuwsgierig en te bewegelijk voor. Ha ha ha echt alles moet bekeken worden of geaait

Groetjes,

Michèle

Wat irritant van de creche. Laten ze zich lekker aan haar aanpassen ipv andersom. Rare kwiebussen.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Gister hebben ze een compromis met haar gesloten, Het enne slaapje wat eerder en wat korter waardoor ze later ook nog een keer sliep en de dreumissen geen last hadden. Iedereen tevreden

Groetjes,

Michèle

mogguhh<

En heeft ze toen ook thuis gewoon gegeten Michèle en niet chagerijnig?
pfffff altijd als je zegt dat ie niet vrolijk is tot 20.00 uur laten ze gelijk zien dat ze dat wel kunnen hahhaha. Maar hij had ook 2 keer 2 uur geslapen overdag loll

Groetjes Michelle

Ja ze at wel beter, al had ik een half potje gedaan en toen weer een half potje, mar dat werkt niet bij haar, dan is ze alweer boos dat het te lang duurt. En ze was wel moet nog, maar ja ze had 3 dagen lang een slaapje gemist. We gaan ook niet zwemmen vandaarg. Mamma is strontverkouden en Morgan moe dus over twee weken weer. Eerst maar even bijtrekken weer.

Groetjes,

Michèle

Je hebt groot gelijk, allemaal ff bijkomen.
Zit het schijfje er trouwens nog?

Groetjes Michelle

Ja het zit er nog wel, ik had gister het idee dat het aan het krimpen was, straks nog even checken. Mevrouw slaapt nog. Ik heb haar om 8 uur naar bed gedaan en meestal is het stipt 9 uur weer wakker maar nu nog vrolijk in knorreland.

Ze heeft wel heel erg liggen dromen vanacht. Ze is gister met de leidster mee geweest boodschappen doen in de draagzak. Ze hadden haar met haar rug tegen de leidsters buik gehangen dus ze kon alles zien. Geweldig vond ze het. Ze kwamen ook langs de zaak waar mijn vriend werkt. Ze ging helemaal uit haar dak toen ze pappa zag. En ze heeft de hele weg zitten kletsen. Dus heel wat indrukken te verwerken

Groetjes,

Michèle

dat zijn inderdaad veel indrukken hier slaapt er ook al een vanaf 8 uur hahaha. maar gestofd en gedweild en de kleden van de bank in de was en me avondeten is al klaar pfffff.
weekend noemen ze dat toch lollllllll. Ach de rest is hier werken dus lijk wel een gewone dag hahahah

Groetjes Michelle

Morgan werd half tien wakker dus die heeft wel haar fruitje gehad. Alleen die muts slikte daarna der chamodent weer eens heel door dus we moesten even boenen

Ze ligt nu op de grond tegen de katten te kletsen. Ze was heel boos dat ik haar op der rug gelegd had. Duidelijk geen zin om zelf te draaien. Toch maar op der buik gelegd en nu is het goed. Ze is driftig achteruit aan het glijden. Ja kruipen kun je het niet noemen, maar ze komt overal zo. Alleen heeft ze nog niet door dat ze moet draaien als ze bij de muur is

Groetjes,

Michèle

Auwwwwwwww hahahahhaha. Dylano heeft ook al gemerkt dat de vloer harder is als de box lol al ligt er dan wel een deken onder hahahaha. papa en zus gelijk owwwwwww das zielig, welnee zal zijn hoofdje nog wel is vaker stoten.

Groetjes Michelle

hahaha rico heeft dat ook een keer gehad Hard hoor! ik was vergeten een zeilenboxkleed ONDER het stoffe te leggen op de grond, en toen was het BOEM, het is natuurlijk wel dik stof maaar goed je hoorde de boem, en rico huilen natuurlijk germ!

hij is echt een lieve engel vandaag hoor! is op en top vrolijk zo werd ie om 7 uur ook wakker hij heeft nu de 2e x de laatste voeding om 22:00 uur gehad.
1x ging het bagger nu wel redelijk. het was iets over tienen trouewns want mama was een beetje de tijd vergeten.
nouja die 10 minuten
maargoed normaal wordt ie 7 uur huilend wakker nu lag ie al een tijd te kletsen volgens mij want toen mijn wekker ging toen hoorde ik m kletsen tegen zn pooh-beer.
daarna weer super geslapen tot half 10 en werd weer vrolijk wakker.
papa was er toen uitgegaan voor zn fruithap.
en mama werd om half 11 ofzo wakker van rico’s gegil en gekrijs want hij was zo vrolijk dat ie allemaal aan het gillen was tegen papa. op een leuke manier dan he
dus mama vond het leuk om wakker te worden op deze manier.
vanavond een verjaardag van rico’s peet-oom. een super goede vriend van ons.
alleen zit ik dan met een hoop geklooi omdat de tijd net valt met zijn avond eten.
en aangezien we met de bus moeten en die niet meer terug rijdt moeten we wat anders verzinnen.
nouja komt goed

ohja goeiemorgen iedereen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha Morgan ligt drifting te kletsen in der bed, maar ze huilt nu in iedergeval niet. Als ik haar hier neerleg is het alleen maar huilen. Nou ja dan in bedje toch??? Blijkbaar is dat nu the place to be. Ze kletst tegen haar speen en tegen haar doek. Ze heeft alleen de deken van zich afgeschopt maar ja het is warm daar en ze heeft haar slaapzak aan. Klinkt wel gezellig door de babyfoon en ik heb er geen omkijken naar

Enne Inge 1 je kan zorgen dat je daar al bent zodat Rico daar eten kan enne 2 wat voor gehucht is dat in vredesnaam zeg. Hebben jullie ook een avondklok??

Groetjes,

Michèle

Ik zat me ook al af te vragen hoe dat zit met de laatste bus. Maar misschien bedoel je wle zijn laatste voeding

Groetjes Michelle

Nee Michelle ze bedoelt echt de laatste bus om 20.00. Ze woont echt in een gehucht. Wij leven 24-7 in de grote stad, daar gaat om 20.10 het licht uit

Gentje Inge…

Groetjes,

Michèle

owwww mennnnnn, heb ook in gehucht gewoond maar daar reed de laatste bus nog wel om 12 uur lolllll. Hoe kom je thuis dan inge?? Lopend

Groetjes Michelle

Ha ha ha hoop het niet voor ze, dan wordt het wel een latertje. Rico slaapt wel in de wagen, maar hun???

Groetjes,

Michèle