Schijfje in tepel


#21

huh?? snap je nie

Groetjes,

Michèle


#22

Jij schreef ik heb ook altijd rare dingen en nu begint morgan waarschijnlijk ook al dus vandaar zo moeder zo dochter

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker


#23

Ha ha ha nou ik hoop het niet voor haar. ik heb inmiddels al 200 hechtingen gehad

Groetjes,

Michèle


#24

owwwwwww mennnnn dan hoop ik het ook niet voor haar,
Kan ze beter op haar papa lijken.

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker


#25

Ha ha ha echt wel. Zoals het er naar uit ziet heeft ze wel het sterke gestel van pappa gelukkig,

Groetjes,

Michèle


#26

ooh haha
nouja bij mij was het in ieder geval niks ernstigs hoor bleek te komen van syndroom van renault maar is in ieder geval niet dodelijk ofzo haha
ja ik las weer is verkeerd, zal wel aan de verkoudheid liggen, werken mn hersenen niet goed

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#27

Als ze anders maar werken

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker


#28

Je hebt toch geen uitgroei he inge

Groetjes,

Michèle


#29

hahaha, misschien wel
pfff
zit echt pot dicht overal,
ben blij als ik in mn bedje kan kruipen maar dat zit er helaas niet in.
net met mn dolle hoofd toch gaan fitnessen.
maar ik kwam beroerder terug als toen ik ging

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#30

dat is inderdaad niet zo erg slim hahahhaha maar misschien toch wel een deel er uit gezweet en merk je dat morgen

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker


#31

Kan je Rico niet ffies onderbrengen bij een oppas ofzo Inge? Dat je even lekker kan uitrusten en slapen ofzo?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#32

nee kan niet want mijn ouders wonen 40 km verderop en rijco’s moeder is werken de hele dag. verder werkt mijn beste vriendin ook en andere vrienden idemdito.
de enigste die niet werkt overdag is niet handig met baby’s en dat voelt dan weer niet goed…bah
heb maar van die harde dampoo lopen smeren en hoestdrankje, pcms en dropsiroop gebruikt maar ja tis balen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#33

Balen inderdaad. En is je schoonmoeder niet een keertje vrij binnenkort of één van je vrienden? Gewoon regelen, echt! Deze mama heeft a.s woensdag een dag voor zichzelf gepland: vrij van het werk, Erik naar kdv en lekker relaxen. En dan ben ik nog niet eens ziek, kan alleen maar bedenken hoe dubbel lekker dat moet zijn als je zoals jij wél ziek bent.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#34

Ha ha ha heb je weer een ikkedag Mriek

Hier heeft pappa mamma aangestoken, alleen bij mij heet het verkoudheid enne bij pappa ziek zijn. Volgen jullie hem nog dames??

Groetjes,

Michèle


#35

Ik volg hem helemaal Michèle hahahahaha

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker


#36

Ha ha ha volgens mij is Morgan ook het haasje, Ze was heel erg aan her niezen vanmorgen… Hoe heet het dan??

Groetjes,

Michèle


#37

mogguhhh,

Uhhhhhhh ja hoe noemen we dat gewoon maar zielig? hahahaha. We kunnen het niet ziek noemen want dan krijgt papa gelijk .
Maar wel zonde zeg krijgt ze er dit ook nog bij.

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker


#38

Ha ha ha het is al de derde keer Michelle enne misschien was het alleen niezen, we zullen zien. Weet alleen nog niet of ik ga zwemmen met haar. We kunnen volgende week ook al niet. Even kijken hoe ze vanacht is kwa slaap denk ik. We moeten alleen zondag na de voetbal ook even naar mijn schoonmoeder dus ook druk druk druk.

Groetjes,

Michèle


#39

Yep, heb weer een ikkedag!

Ik zal duimen dat de kleine meid niet wéér ziek wordt, het moet toch ergens een keer afgelopen zijn. Enne, ik volg je helemaal hoor…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#40

ja ach ik ben toch wel een doorzetter…of anders vertaald EIGEWIJS
vandaag gaat het weer ietsje beter.
ook rico heeft netjes zn fruit opgegeten.
en is op en top vrolijk.
vanacht heeft ie echt een rot nacht gehad, de hele tijd wakker…ofja hij sliep wel maar gilde constant en mama schrok zich een ongeluk.
gisteren was ie al om 10 voor 10 wakker dus toch maar om 10 uur zn fles gegeven.
sprongetjes man is in the house

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker