Schijfje in tepel


#1

Gister was ik even morgan aan het insmeren en ik voelde in een borstje een schijfje. De andere kant heeft dit eigenlijk niet. Is dit normaal??? Het is geen knobbeltje, meer echt een schijfje. Ik ken het wel van mezelf, maar ja toen was ik al 14 en in ontwikkeling zeg maar.

Kent iemand dit of moet ik me zorgen gaan maken en de ha bellen???

Groetjes,

Michèle


#2

Mogguh,

Ik herken het niet maar als je twijfelt de ha bellen. Beter een keer te veel dan een keer te weinig.

groetjesssss


#3

hey meid ik herken het wel ik heb het alleen in mn rechtse tepel
maf he! en ook de kleur is anders, tepel kleurt gewoon zoals het moet en daromheen is het glazig wit terwijl die andere meer roze is zoals het dus normaal is. die heeft die wazige kleuro ok wel een beetje maar rechts is het erger.
voordat ik rico had had ik dat nog niet trouwens
heb je zelf ergens kuiltjes zitten in die borst waar je dat schijfje hebt?
of ziet die borst er heel anders uit? voel je verder ergens een knobbel? als 1 van die vragen met ja beantwoord kan worden zou ik wel effe naar de dokter gaan

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#4

Eh Inge, ik heb dat niet, maar Morgan… Zij heeft dat schijfje.

Groetjes,

Michèle


#5

Hoi hoi,

Was toch niet bij jezelf Michèle maar toch bij morgan?

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker


#6

Had ik het toch goed gelezen

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker


#7

Ja was bij Morgan Michelle, Ik kijk het even aan anders bel ik even de ha.

Groetjes,

Michèle


#8

Zou ik ook gewoon doen beter het zekere voor het onzekere.

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker


#9

Ik heb net de ha even gebeld. Maandag gaat pappa even langs met haar. Het is niet heel ernstig dus ik heb zoiets van das prima. Het doet haar ook geen pijn of zo. enne mocht het toch weggetrokken zijn kan ik altijd nog afbellen.

Groetjes,

Michèle


#10

Hihi, ik vind Inge grappig…

Hopelijk is het niets raars Michele!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#11

Je hebt groot gelijk dat je gebeld hebt en indd afbellen kan altijd nog

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker


#12

Ik hoop het ook niet, ik ga er nie vanuit. WAt ik zeg het voelt net als toen ik zelf ging ontwikkelen, maar ik vind Morgan daar nog een beetje te jong voor en volgende mij met 6 maanden hebben ze geen hormomen van mamma meer, zeker met fv niet toch??

Groetjes,

Michèle


#13

Nee is toch maar tot een maand of 4 dat ze onze hormaonen bij zich dragen. Zeker weten doe ik het ook niet hoor

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker


#14

We zien het maandag wel, tot die tijd kijk ik het even aan

Groetjes,

Michèle


#15

Inderdaad en je eigen niet gek maken, want dat kunnen wij moeders erg goed geloof ik

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker


#16

Ik heb het volgens mij weleens vaker gehoord bij babytjes, dus volgens mij hoef je je niet ongerust te maken hoor!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#17

Maak me ook niet te druk Saro, maar wil het wel zeker weten, ik heb zelf namelijk ook altijd gekke dingen vandaar

Groetjes,

Michèle


#18

hoi, puck heeft dit ook. ben ermee naar de dokter geweest, maar schijnbaar is het heel normaal.

Wanneer je twijfelt naar de dokter gaan…

Groet Loes


#19

Ik wil het inderdaad even zeker weten

Groetjes,

Michèle


#20

Dus echt de story Zo moeder zo dochter

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker