Schijfje in tepel

Hmzzzzz ze reageert er niet op Michèle hahahahaha

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Volgens de ha was het schijfje niks om ons druk over te maken, alleen ze zou het nog even opzoeken. Maar geen zorgen en ze had ook geen last van der longen ondanks der verkoudheid. We kregen wel gelijk dat het even de boel lieten checken.

Groetjes,

Michèle

Fijn! Dus jullie zijn weer gerustgesteld.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja inderdaad, better safe than sorry

Groetjes,

Michèle

Gelukkig michèle dat het mee viel

Groetjes Michelle

Ha ha ha echt wel. Nu alleen nog van de snotters af

Groetjes,

Michèle

Dat komt ook wel. en dan de tandjes erdoor en het leed is weer geleden maar ben je wel weer een paar dagen of weken verder pfff. Klinkt niet echt bemoedigend geloof ik hahahaha

Groetjes Michelle

Ha ha ha en met het gevolg dat als het allemala voorbij lijkt er wel wat anders zich aandient. Andere tanden of zo

Groetjes,

Michèle

Waarschijnlijk wel jah ach eens hebben ze alle tanden, maar dan gaan ze knieeen en zo kapot vallen, Ben bang dat het de eerste jaren niet ophoudt. En zorgen blijf je je altijd maken. Madelon moet 20 april afrijden en als ze slaagt auto kopen hou me hart nu al vast als ik er aan denk pffffff

Groetjes Michelle

Ha ha ha mijn ma is blij dat ik nooit me rijbewijs gehaald heb toen, al zou ze nu minder bang zijn, maar toen… hou maar op ik reed met lessen al veel te hard

Groetjes,

Michèle

hey michele! fijn dat jullie weer gerustgesteld zijn i.vm. dat “schijfje” maar weten ze helemaal niet wat het was dan?
of had het te maken met groei ofzo…
en over gehucht gesproken…hier gaat de laatste bus ook rond 8, en de laatste trein volgens mij rond 10!
vroomshoop is ook echt een gehucht dus…maar wel bere gezellig!!
en dat is ook zeer belangrijk!!

groetjes!!

karin

Ik heb ook geen rijbewijs Michèle ik was op de brommer al niet bekwaam kon niet hard genoeg gaan hahahaha. Madelon rijdt met lesse nniet te hard maar die kreeg wle te hore ndat ze ook op de voetgangers moest letten hahahaha. Is toch geen verkeer zegt ze dan die stoppen wel hoor. pffffff

Groetjes Michelle