Ruben wil ook ikke-bennen

Soms is morgan aan het spoken en dan zeg ik lekker oogjes dicht he lekker slapen en dan doet ze heel overdreven der ogen dicht… denk niet dat dat toeval is.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Ohhhhhhh ik zie je al helemaal staan Michèle En laat ze maar eens met dylano bellen jah

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ja ik ben niet snel gegeneerd maar dan wel zeg maar, mede omdat je niks kan doen alleen maar schaapachtig lachen. Moet zeggen Mervin geneerde zich ook hoor

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

@Michèle: nee dat met d’r oogjes dicht is zeker geen toeval. dat is zeker weten begrijpen wat je zegt!!! wel grappig hoor dat ze dingen echt bewust mee gaan maken en dat je daar nu dan die reacties zo op ziet.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

@ Rinske. "s morgen zeg ik ook altijd 123 van de oogjes en dan knijpt ze haar ogen dicht want ze weet dat ik het licht dan aan ga doen.

En ja heerlijk hoe ze alles gaan begrijpen. Soms denk ik wel eens waar blijft mijn kleine meisje maar het is ook geweldig om het allemaal te zien.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

geweldig zeg!! en absoluut genieten, maar ook hier denk ik af en toe al wat vliegt de tijd voorbij. ik zat laatst weer foto’s te bekijken van d’r eerste dagen ze lag toen o.a. op het aankleedkussen en nam toen amper de helft ervan in beslag nu past t nog maar net wanneer ze ligt.

liefs,
Rinske

@ Michele, het ligt er een beetje aan welke letters je op die sterren moet invullen hoe genant ik het vind! De oe vind ik niet zo erg… of ben ik nu erg?

Enne…de laptop is nu dus gemold he! Jullie waarschuwden me nog! Eva sloopte het spatiebalkje en nu heb ik dus een heeeeel klein rondje waar ik een spatie mee kan maken…Typen lukt nauwelijks dus ik wacht tot papa er weer is (morgenavond) en dan kan ik weer normaal doortikken!

Tot gauw dan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

owowow rainbow je was indd gewaarschuwd

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

haha volgens mij is ruben nu al ikke ben verslaafde!“typen” hahaha
de kleine drol…

groetjes!!

karin

@ Rainbow. Eh het was een IJ en geen OE… die had ik namelijk ook niet erg gevonden…

En daarom mag Morgan niet op Ikke ben

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Dat dacht ik al! Echt iets voor Morgan, om dat gewoon heel hard te roepen! Zo van: dat woord ken ik! Als Mervin het ook al genant vond, dan moest het dat wel zijn! BOEFJE!

Trouwens, op zich knap dat Morgen die klanken al kan maken. Eva zegt alleen ffffffft, rrrrrr, babababababa en tatatatata! Eigenlijk is het heel knap!

Het was een toevalstreffer rainbow alleen een genante. Gewoonlijk is het hier ook tatata papapapa en mamamamama en dan een hoop geiiieeeeiieeeer en aarggghhaaaaa

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Is gelijk een leuke toevalstreffer

Groetjes Michelle

[img]http://lilypie.com/pic/090519/sGEm.jpg" alt=“Lilypie Kids birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://my.lilypie.com/cyy1p2.png" alt=“Lilypie Kids birthday Ticker” border=“0” />

[img]http://lilypie.com/pic/090519/yGsT.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“75” height=“56” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/RLcOp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Ha ha ha ja maar niet voor pappa en mamma

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

voor papa en mama toch iets minder prettig zeg maar. als ze t nou thuis had gezegd is het toch wat minder genant. maar toch blijft t wel grappig zolang het bij een ander is tenminste hahaha

liefs,
Rinske

Ha ha ha ik wou net zeggen als jou kleine het zegt ben je ook niet blij

Hier trouwens een niks is goed dag. Ik kan me kont nog niet keren of het is schreeuwen. En als het negeer hoor ik een diepe zucht en gaat ze spelen of jammeren. Lang leven de sprong, al had ik gedacht dat ze daar al overheen was, maar ja een week te vroeg geboren he

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Dat is dan toch wel weer een beetje jammer zo’n niks-is-goed-dag, leuk he die sprongen?! ik ben blij dat Lindsey er inmiddels weer uit is. het is weer een en al zonneschijn in huis. ik hoop dat t nog beetje mee gaat vallen voor je en dat t niet al te lang gaat duren. SUCCES!!

liefs,
Rinske

nou ze is gewoon doodmoe steeds Ze ligt nu WEER in bed. Wel te rommelen maar het lijkt wel of dat op dit moment de enige plek is waar ze enigszins rustig is, Als ze niet slaapt rommelt ze in bed, maar het is de hele dag al oogjes wrijven en gister ook al. En we hebben toch echt geen gekke dingen gedaan. Maar ja ze zal wel veel energie verbruiken,.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

was hier precies hetzelfde, ik had ook zoiets van ‘blijf maar lekker even liggen’ en met momenten (vijf a tien minuten ongeveer) was ze dan toch wel even stil. komen ze dan toch wel weer een beetje van tot rust. maar je bent wel gelijk behoorlijk aan t lopen met zo’n kleine, behoorlijk vermoeiend!!

liefs,
Rinske