Ruben wil ook ikke-bennen

Whaha echt super schattig

Lilypie Expecting a baby Ticker

Haha grappig,

Nog even en hij kan zijn eigen vragen hier stellen

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ze mag nog geen compleet ijsje… Je wilt ook niet weten waar ze vandaag nou weer allemaal aan gelikt heeft … zucht

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Vertel!!!

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Mijn jas (de ritsen), de knoopjes van de jas van een andere speler en zijn horloge. Een stukje wit brood, haar eigen jas, Der nieuwe tul en aan de spuugdoek.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Eva likte aan haar knoopjes, aan de keukenkastjes van oma, aan de speen en aan het gezicht van opa. En ze likte ook aan haar sambabal! Waar likt ze eigenlijk niet aan, niets is veilig voor haar! Ze likt de laatste tijd ook veel aan haar lipjes, zo met dat tongetje draait ze allemaal een beetje. Zo:

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha dus Eva likt ook overal aan. Vraag me af of ze ook aan elkaar zouden likken

Morgan likt trouwens ook aan de katten das wel minder. Enne dat draaien doet morgan ook en das sinds ze tanden heeft. Alsof ze er mee speelt.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

haha hier word nog niet gelikt! alleen alles word besabbelt!!
maar lijkt me wel een schattig gezicht hoe die dames van julie overal aan likken!

@ inge…goed idee dat topic van baby brabbel!!!
gaan we doen!!

groetjes!!!

karin

ow ow wat een likkende meiden hahahahha, hier inderdaad alleen nog maar gesabbel en met open mond kusjes geven lollllllll

Groetjes Michelle

Oh nee Morgan heeft altijd overal aan gelikt en als het goed smaakt wordt er aan gesabbeld

Hier bijna echte kusjes. Dus geen natte lebberd

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

rico houdt gelukkig ook voortaan zijn mond dicht als ik hem een kus geef dan is het van: rico kusje? en dan kom ik aan he haha. en eerst idd met zn tong een dikke lebber. maar nu houdt ie netjes zn mondje dicht

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha leuk he zoals ze dat door gaan krijgen. Net al 's morgens dan zeg ik tegen morgan 123 van de oogjes en dan knijpt ze haar ogen dicht en dan doe ik het licht aan.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

hahaha dat is kei lief!
ja idd echt bizar dat ze al zoveel snappen (en ze snappen meer dan wij denken hoor!) rico knikt nu de hele dag nee. in het begin snapte hij nog niet echt wat het eigenlijk inhield, maar als ik nu aan hem vraag met het eten: hapje? en hij schud dan: nee nee. en ik geef t m toch? spuugd ie alles uit.
zeg ik Hapje? en hij knikt geen nee…doet ie zn mond open en kauwt smakelijk zn eten op

Ha ha ha snel afleren Inge Nee is gewoon doen

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

hahaha ja ik weet he michele daarom schep ik gewoon door en daarna is het ook goed hij gaat dat niet winnen van mij

Ik ga altijd zingen en dan eet ze wel door

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

haha als ik iets tegen hem aan’t vertellen ben tijdens het eten gaat ie alleen maar zitten lachen en krijsen (positieve manier dus)
eten gaat hier trouwens echt bijzonder goed! weet je nog dat hij echt niet meer wilde eten en echt lastig was? nou nu gaat eten als een tierelier…
poepen trouwens nog steeds brak, nu is heel zn ontlasting patroon naar de knoppen dus ben maar weer aan de lactulose begonnen, want zn ontlasting werd weer blauw:S
en ik lette nog zo goed op zn eten had ik m eergisteren bruine bonen met appel gegeven…mn vriend zei al: wat heb jij ehm te ete gegeven gisteren? heel zn ontlasting is hard kleur van bonen met blauw:S
ik zo: smurfen chili

Kunne ze dat dylano ook niet even leren ipv dikke natte kussen gewoon met gesloten mondje

Groetjes Michelle

Ha ha ha ik zal Morgan even vragen of ze hem belt of zo, kunnen ze oefenen.

Morgan zette mij trouwens wel goed voor l*l. Ze kraamt steeds meer kreten uit en zo dus gister in de wagen was ze flink aan het kletsen. Roept ze ineens in de volle rij voor de kassa p**pen??? Oke niet bewust maar je staat wel even met een rood hoofd om je heen te kijken dan.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

hahaha dat is wel heel erg inderdaad. soms komen er echt van die reacties uit…
gistermiddag toen ik lindsey naar bed wilde brengen was t ook echt zo’n moment van ‘volgens mij snap je echt al veel meer dan we denken’. ik kwam dus boven, doe d’r deur open zegt ze ‘oh jaaaaa’. echt op die manier van oeh lekker slapen. is t toeval? soms wel soms niet denk ik toch af en toe.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker