Hier idem, ze slaapt niet ze ligt gewoon te liggen in der bed. Denk dat ik haar zo toch maar eerst een bammie ga geven zo.
Groetjes,
Michèle

Hier idem, ze slaapt niet ze ligt gewoon te liggen in der bed. Denk dat ik haar zo toch maar eerst een bammie ga geven zo.
Groetjes,
Michèle

gelijk heb je, wil soms ook nog wel eens werken, heb ik gemerkt. en dan maar weer opnieuw proberen…
liefs,
Rinske
Hier ook een 3h dag wil. Niks is goed echt ik wordt er gestoord van ik kan haar nog niet neerzetten of het is brullen met dikke tranen. De buren zullen wel denken dat ik haar de hele dag knijp of zo
Maar het brood ging er zo in en nu heeft ze weer haar ogen dicht. Pappa komt zo thuis en dan gaan we even winkelen. Even voor schoentjes kijken voor Morgan want om haar nou nog steeds met die dikke sloffen in der wagen te zetten vind ik ook niks. Enne ik heb geen rompers met lange mouwen groter dan 62 zag ik net en dat wordt hem niet meer
Groetjes,
Michèle

Morgan spuugt niet meer. Maar dat deed ze gedurende de vorige sprongen wel heel erg, dus daar kan het door komen. Enne Bob de bouwer… hmm misschien leert ie er wat van.
Ha ha ha ik hoop dat ze wat in haar maat hebben want zo groot is ze niet. Enne Morgna gaat nu naar maat 74. 68 zit goed nu, echt ik moet weer kleertjes gaan ruimen
Groetjes,
Michèle

Wij hadden tegen 11.00 uur onweer en regen. Tegen 11.45 uur was het weer heel prima en nu schijnt het zonnetje. Trekt dus van noord naar zuid. Hopelijk wordt het snel beter bij jullie Wil! Hier gaan we na het slaapje nog even lekker wandelen denk 'k.
Groetjes!
sorry dames, ik weet dat t niet eerlijk verdeeld is maar hier is het al heerlijk de hele dag sunshine. dus manlief is lekker in de tuin bezig.
hier ook binnenkort weer kleertjes ruimen, alleen gaat hier de 68 er langzaamaan uit. wel lastig hoor want lindsey heeft vrij lange beentjes, lang genoeg voor 74 alleen heeft ze de breedte er niet echt voor dus die zijn dan weer te wijd. dus dat wordt dan maar rokjes en korte broekjes, hopen maar dat t binnenkort wat warmer wordt. shirtjes worden grootendeels wel te klein dus dat wordt ook 74. ik merk alleen wel dat het echt per merk verschilt want de ene 68 is echt nog maar net aan en de andere past nog prima. uitzoeken dus…
liefs,
Rinske
Ach, wat is normaal? De een heeft grotere voeten en de ander heeft een groter hoofd. Niets mis met maat 19 hoor Wil!
Wat leuk dat Bo het zo naar z’n zin had in de kinderwagen. Ze zijn er dan echt aan toe hè, om meer te zien van de wereld om hen heen. En dan lijkt anderhalve maand geleden nog maar kort geleden, maar die ontwikkeling gaat dan dus zó hard! Wij hebben ook nog lekker gewandeld, even naar het centrum geweest. Nog een leuk boekje voor Erik gekocht en een tijdschrift voor mezelf. Eerlijk verdeeld toch? Kunnen we allebei weer even vooruit.
Groetjes!
hier is het weer nog steeds goed en we zijn geslaagd. Gympies van Nike (roze met zachte zool) in maatje 18.5. Ze kan er nog een beetje in groeien maar ze zitten niet te los. Dus ze is weer helemaal het vrouwtje. Zal van de week even wat foto’s op me hyves zetten weer incl deze, Ik heb foto’s gemaakt met pappa’s schoenen ernaast. Maatje 46
Groetjes,
Michèle

quote:
hier is het weer nog steeds goed en we zijn geslaagd. Gympies van Nike (roze met zachte zool) in maatje 18.5. Ze kan er nog een beetje in groeien maar ze zitten niet te los. Dus ze is weer helemaal het vrouwtje. Zal van de week even wat foto's op me hyves zetten weer incl deze, Ik heb foto's gemaakt met pappa's schoenen ernaast. Maatje 46![]()
Groetjes,
Michèle
<a href=“http://www.magicalkingdoms.com/timers/">[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/></a>
<a href=“http://www.magicalkingdoms.com/timers/”> <font size=”-1">Free Disney Tickers</font></a>
cool! rico heeft blauwe nikes met zachte zool
en ook echte schoentjes van nike super stoer he ikz al je foto’s is kijken
STOER, rose Nikes! Heb ik nog nooit gezien! Ik heb voor Eva zilveren sandaaltjes, ook heel lief. Ze is niet zo’n stoer kindje, zij is meer van de sandaaltjes! Enne…hier nog volop 68. Ik verlang wel naar 74, waar ik met 9 maanden denk ik aan ga beginnen, want daar heb ik alweer veel leuks in! Al denk ik dat sommige dingen wel nog groot zijn…Afwachten maar. Dacht ik toen ook van 62 en nu heeft ze gewoon alweer 68, ze groeien er vanzelf in! Straks zitten wij ook in 104 ofzo! Eva heeft kleine pootjes, maat 18 past ze niet goed. Ik heb de sandaaltjes met zachte zool in een M, ik geloof 11 cm ofzo…Zijn nu nog groot! Ik heb ook maar 36,dus…Hobbitvoetjes noemt mijn vriend ze en Eva heeft die voetjes ook!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Hopelijk is het gelukt. Dit zijn DE nikes.
Enne Morgan heeft hele brede voeten net als pappa Rainbow dus sandalen moet ik echt naar zoeken…
Groetjes,
Michèle