excwawwsdswx5455qs\ezzzsaaqqwvnb g 99u78 ooooo
schattig toch? heeft ie zelf getypt…hij kwijlde er van! haha
groetjes mama en uyyde w\
hahaha
karin

excwawwsdswx5455qs\ezzzsaaqqwvnb g 99u78 ooooo
schattig toch? heeft ie zelf getypt…hij kwijlde er van! haha
groetjes mama en uyyde w\
hahaha
karin

Hier is het toetsenbord niet meer veilig das dus echt rammen hahahaha hij mag dus niet meer bij mij op schoor al ik achter de pc zit
Groetjes Michelle
schattig he!
ruben mag er ook niet al te vaak achter want hij is ook niet echt voorzichtig…maar dat heeft ie wel netjes gedaan dacht ik toch?!
straks ff paar bloemetjes halen voor in tuin, kan ie mooi ff mee…
vond ie denk ik wel leuk, al die mooie kleurtjes!
groetjes!!
karin

als ruben nog iets ouders is, dan mag hij het ook niet meer hoor…
dan gaat ons toetsenbord er ook aan denk ik…
moet nog maar ff wachten moet de bloemetjes…ruben is in slapp gevallen, de druif!! haha
groetjes!!
karin

hahaha was niet best als ze dat deden…dan had ik niks meer in me tuin staan
en ik kan nu nog mooi ff ikke-bennen
karin

zo is dat houdt ons maar gezelschap dylano slaapt ook manlief ook die had feestje van de zaak gisteravond dus die is nadat hij dylano eten had gegeven en aangekleed nog ff terug gedoken hahahah, en dochterlief is shoppen
Groetjes Michelle
Morgan heeft hier al aan de muis gelikt. Ja die likt overal aan voordat het echt haar mond in gaat. Ook de toetsen zijn al belikt vertelde pappa. Dus ook geen ikke ben meer voor haar. Ze wordt wel helemaal wild als ze haar eigen foto op de desktop ziet.
@ michelle. Oh jee wordt broertje lief weer verwend
Groetjes,
Michèle

hahahahhahaha, ik lig hier echt in een deuk leuk van Ruben zeg! de laptop staat hier op de tafel dus vind ik het een beetje riskant om rico zover voorover te laten hangen (lees: spugen!!)
maarre ik zal m is op het bureau zetten en dan openen we gewoon een topic: BABY BRABBEL, en laten we onze ukkies allemaal iets typen hahaha.
Hmm ik ga dan eerst mijn verzekering bellen in hoeverre alles vergoed wordt
Groetjes,
Michèle

Let op: Laptop-toetsenborden zijn eerder stuk dan toetsenborden van een gewone pc. (Weet ik uit ervaring…)
En voor een gewone pc koop je voor een tientje ofzo weer een nieuw toetsenbord, dat redt je voor een laptop niet.
Dus laptop gebruikers: geen speelgoed voor de kleintjes!!
M.

Eva is ook fan van de laptop! Zodra ze 'm ziet, wil ze ook typen. Ze drukt op de toetsjes, of beter: ze RAMT erop. Soms mag ze zachtjes typen, maar als ze te wild wordt (wat meestal zo is) dan moet ze weg hoor! Goed zeg, dat typen van Ruben!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi Ruben, leuk dat je hier ook een stukje geschreven hebt! Liefs van je favoriete digitante! (Je weet wel waarom!).
Groetekes, Sje
@Michèle nee deze keer is broertjelief niet verwend was allemaal voor der vriend die vrijdag jarig is
Groetjes Michelle
@ Rainbow als morgan zou typen oke, maar dat gelik altijd overal aan is niet leuk. Plakkende toetsen en zo en een natte muis.
@ Michelle. Gelukkig snapt ie dat nog niet anders is het weer huilen geblazen
Groetjes,
Michèle

Haha, ik zie nu pas dat het een heel andere Ruben is dan die ik in gedachten had. Ik ben favoriete digitante van die andere Ruben. Maar toch knap hoor Ruben dat je hier een berichtje geschreven hebt!
Groetekes, Sje