Rico terug van de Ka

Oh dus het gaat al een stuk beter dus. Enne ja soms is negeren beter dan blijven lopen. Ze gaan ook uitproberen he. Kijken hoe ver ze kunnen gaan. Morgan wil ook nog wel eens meteen een keel opzetten als ze in de box moet. En dan als ik haar negeer hoor je haar echt zuchten van chips geen aandacht, dan maar zelf spelen. Dus ze kunnen het echt wel hoor

Enne carnaval is hier zo ie zo niet besteed, maar ja ik zit dan ook ver boven de rivieren

Groetjes,

Michèle

haha ja precies, ik moest eerst altijd ernaar toe want ze zeiden; een baby onder t half jaar kun je niet verwennen!"
en nu moet ik toch leren me harder op te stellen en t ook eens laten gaan. komt goed effe switchen dat wel…maar komt goed

ja pff dat is een eind weg boven de rivieren vanuit hier haha
hopelijk zijn hier de winkels wel open want HET EENS IN DE MAAND is weer begonnen pff heb wat voorzorgsmaatregelen nodig

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh ik stel me al wel harder op vooral 's nachts als ik weet dat ze alles heeft. Kijk gister en eergister ben ik iets makkelijker geweest want we hadden pappa’s verjaardag dus veel meer prikkels, maar anders wil ik haar echt wel eens negeren 's nachts. Zeker als ik weet dat ze alles heeft. Of ik stuur pappa en dan weet ze ook dat het menes is.

Enne dan is het maar goed dat je hier niet woont. Wij hebben elke zondag koopzondag

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 23 Feb 2009 12:09:20

OH HEERLIJK elke zondag koopzondag, zondag is zo bagger omdat er nooit iets open is en ik hang elke dag wel een keer in de winkel met de kleine man
maargoed heb net dus weer kortingsbonnen gekregen, jullie ook? via post?
pampers 10 euro korting 2x dus dan is het 2+1 gratis, en dan 2x dus, en billendoekkies ook 5 euro korting. vorige week was het bij de etos prijs 4 pakken pampers en 12 pakken billendoekjes voor 44 euro geloof ik, en de baby kaart is dus weer bijna vol
maargoed deze bonnen zijn bijna overal geldig behalve bij etos}

verder begin ik wel steeds strenger te worden haha, ik ben zo lief van aard, en dan ineens moet ik streng zijn, eigelijk niks voor mij maargoed het sluipt er stiekem wel in:-d

Hmm nee nog niks gezien, toch maar even onze reclame jongen neermeppen dan.
En ik heb ook nog bonnen van juist wel de Etos van de Babydoos. Dus komt ook hier helemaal goed hoor met de kaarten en zo.

Enne ik heb 6 katten waarvan ik er 3 zelf grootgebracht heb. 1 vanaf 4 weken oud zelfs en 1 is buiten geboren en vond ik met 7 weken en de derde is een echte siamees dus ik kan heel streng en strikt zijn

Groetjes,

Michèle

hahah dat is idd mooi meegenomen, dat je dat dus al in je hebt

en die pampers, ja ik heb die reclame op tv gezien vandaar, heb een nee nee sticker op de deur van de vorige bewonders, toch een keer eraf halen want anders loop ik koopjes mis hahaha, en nee ik ben geen koopjes loper

enne michele je bent gepookt haha

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 23 Feb 2009 12:57:22

Oh nou ik spit wel alles uit hoor voor koopjes. Het is allemaal al duur genoeg. Dus als het ergens in de aanbieding is ben ik er wel als de kippen bij hoor.

En dat kan ik thuis pas zien

Groetjes,

Michèle

ja ik ook was ook sarcastisch bedoeld
koopjes lopen is echt leuk, dan ben je ook echt trots als je thuis komt,
enne ik zie het wel als je thuis bent

Ha ha ha ohg ja sorry… blondt (moe weer verven)… En daarom ga ik zo graag naar de haagse markt en dan heb ik echt de sport om met zo min mogelijk geld met zo veel mogelijk tasjes thuis te komen. Alleen kleren voor Morgan koop ik daar niet. Echt veel te duur.

Groetjes,

Michèle

verf je haar bruin, misschien staat het wel

Heb ik al gehad. Ben van witblond tot blauwzwart geweest en nu bloedrood

Groetjes,

Michèle

vapire vincentina
of kijk je geen uri geller haha.
maarre, pak een x fel roze met fel paars

Nee kijken we niet nee.

Enne zal me baas leuk vinden

Groetjes,

Michèle

zet je toch een pruik op als je naar je werk gaat haha

Ha ha ha dat dachten ze ook dat ik dat had toen ik de eerste keer na me verlof weer binnenkwam. Ontzettend lang felrood haar… Maar nee is allemaal echt Lang leven de zwangerschap…

Groetjes,

Michèle

hahaha ja en nu last van haar uitval? pfffffff

ej weet iemand of je die nestle pyjama papjes gewoon mag geven met 6 maanden, aangezien ik normaal kruidvat flesvoeding heb???

Valt op zich nog best mee Inge, zoveel is er bij mij niet uitgevallen, maar ik had al heel veel en heel dik haar.

Geen idee meid, Kan ik je niet mee helpen.

Groetjes,

Michèle

ja ik ook maar wordt gek van de jeuk van mijn uitvallend haar (in mn kleding!!)
verder heb ik ook veel haar, niet dik

Oh nee geen last van gelukkig… klop klop klop

Groetjes,

Michèle

heb je nog wel na-klachten dan? uberhoudt???