Hoe bedoel je??
Groetjes,
Michèle
van de zwangerschap of bevalling,
ik heb b.v. nog steeds last van mijn bekken, vooral als ik (om maar een klein voorbeeld op te noemen) de standaard van mijn fiets omhoog doe, die klemt dan wat en dan moet ik dat wat lompachtig doen, en dan schiet het er weer in, of als ik omdraai in bed en op mn andere zij ga liggen en die ene been over die andere leg zeg maar. dan doet het ook pijn.
ook met menstruatie nog stolsels soms en zit nog met mn gewicht te klooie, om maar een aantal dingen op te noemen
Oh op dat punt zijn mijn borsten nooit echt gekrompen, lijkt een pre, maar niet als je weet dat ik een borstverkleining gehad heb. Mijn gewicht had ik eigenlijk geen klagen over. Wel heb ik rond me menstruatie last van me litteken en als ik vloei lijkt het of ik net bevallen ben zoveel. Oh ja enne me libido is ook om te huilen… Maar dat kan ook door moeheid komen. En ik wil weer een strakere buik
Groetjes,
Michèle
ooh ja al die dingen die jij net opnoemde was ik nog vergeten hahahha,
idd litteken is echt pijnlijk, niet tijdens menstruatie maar wel tijdens andere dingen enne
ja wat jij beschreef over libido idem, maar geloof ook dat het door de vermoeidheid komt.
of je hebt gewoon zoiezo geen tijd eigelijk, en dan is de zin natuurlijk ook minder.
bevalling oke maar een 2e x zie ik op dit moment nog niet gebeuren
Oh nee over een jaar of 2 a 2.5, dan gaan we eens voor nummer twee, moet er niet aan denken dan ik nog zo’n niet communicatief wezentje heb liggen. Ik snap deze soms al niet
Groetjes,
Michèle
haha:-d
wij ga dr misschien alleen voor als we een financiele meevaller krijgen
maar willen ergens wel n broertje of zusje voor hem maar ergens oook zo te denken; alles WAT we hebben willen we aan rico kunnen geven
Ja ik snap je wel. Ik vind het ook een raar idee dat ik bij een tweede net zoveel zou houden als van Morgan. Maar het zal zeker wel zo zijn. Ik hoop alleen maar dat een tweede net zo makkelijk is als zij. Tuurlijk ze is pittig, maar niet moeilijk. Ze eet goed, slaapt goed, is lief en aandoenlijk alleen een eigen willetje, maar dat mag ik wel.
Groetjes,
Michèle
ja rico is dat ook, hij huilt eigelijk ook helemaal niet veel, alleen dan vanwege het spugen eerst, maar zn boertjes zitten in ieder geval niet meer dwars dus dat is super, iedereen zegt ook: wat is het toch een gemakkelijk kind. en 'wat is het toch een knap menneke" ik ben echt blij met mijn kleine smurf
trouwens iedereen:
PAMPERS IN DE AANBIEDING BIJ HET KRUIDVAT
3 PAKKEN IPV 39,97 NU 26,50
wilde eigelijk die bonnen inleveren, maar aangezien er al een actie is dacht ik…volgende maand maar weer, inmiddels staan er 10 pakken al in de kast haha echt erg,
Let je op met dat inslaan dat ze er ook uitgroeien. Ik heb twee pakken pampers mini over waar Morgan niet meer in kon, zijn nu voor haar broertje of zusje, maar ik sla er niet meer dan 3 tegelijk in nu.
Groetjes,
Michèle
nee heb nog 1 x nr 3 gekocht, want had nog 2 pakken, de rest is nummer 4
en wat jij zei he over of ie misschien teveel banaan krijgt, dat is het hem volgens mij,
Ha ha ha ach ja zo moeten we allemaal leren. Morgan heeft 1 keer kiwi op, maar niet gemend met ander fruit dus een water luier. Gelukkig lust ze geen kiwi…
Enne wij zitten nog wel in 3 hoor, jij toch ook??
Groetjes,
Michèle
ja nog wel maar ik had nog een aantal bigsize pakken nr 3 en ik dacht de rest koop ik vast nr 4.
want ik heb NOG 2 bonnen voor 3 pakken waarvan 1 dan gratis.
en dat dan 2x dus mocht ik dadelijk nog 3 te kort komen koop ik die altijd bij.
trouwens vandaag eindelijk wel nr 3 baby dry meteen gekocht dus.
heb ook nr 4 broekjes gekocht van pampers die easy up, voor het een keer te proberen ofzo, maar lijkt me niks
Denk dat dat pas makkelijk is als ze kunnen staan en lopen want liggend dat aan doen lijkt me niks.
en ja ik moet ook even naar de etos. Misschien van het weekend kijk wel even.
Groetjes,
Michèle
ik ga het weekend ook de stad in met mijn moeder en me nichtje
ook naar de etos weer van die baby stickers winnen
en rico heeft krampjes dag vandaag. net eerst naar de winkel geweest na 11 uur en sinds 12 uur wil hij niet meer slapen, huilt heel zielig
dus zet m dan altijd in de swing na het troosten, en daar vermaakt hij zich met het druk op zn tut tutten, en scheetjes laten, maar wel lachen he als hij hier zit, in bed is het huilen
Kijk uit dat ie niet alleen maar uitprobeerd he want bij mamma is het wel heel gezellig he
Groetjes,
Michèle
ga effe flesje geven, hij is doodmoe ervan, eigelijk 3 uur maarja hij moet gewoon slapen dus dan maar een keer zo
ships, te laat haha hij is in slaap gevallen heb maar effe ongestoord de afwas gedaan. heb ik weer he
Ha ha ha dat zul je altijd zien ja. Ach ja ik weet niet wat mijn mina muts aan het doen is. Vanmorgen heeft ze een kindje dat hard moest huilen uitgelachen. Klein kreng dat ze kan zijn…
Groetjes,
Michèle
Nou eh zo lief ben ik ook niet altijd hoor. Ik ben toch wel wat ze noemen een echte bitch alleen ik kan me tegenwoordig goed inhouden
Groetjes,
Michèle