Rico terug van de Ka

Rijst kan ook krampjes geven, net als rijstebloem kan het natuurlijk ook stoppend werken op de darmpjes…wat naar zeg, zo’n nacht! Fijn dat het bij jullie goed ging Michele en dat je wat hebt kunnen rusten. Hopelijk ben je er snel weer helemaal bovenop! De nacht ging hier prima, meneer hoefde niet eens z’n tul en gaf om half zeven het eerste kikje. Je hoort mij dus niet klagen.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja maarja dan had hij dat toch ook bij de vorige keren moeten hebben?
nouja kan altijd, vanavond wordt het maar 1 soort groente broccoli just in case, want dames, we zijn begonnen met de montilium
ben benieuwd
maargoed had dus 1 schep maar gedaan nu nutriton en hij kon weer boog-spugen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Kan het ook een reactie op de nieuwe medicijnen zijn Inge??? Niet dat ik je iets aan wil praten hoor

Enne ja gelukkig wel Mriek. Ze hebben bij Morgan op het kdv haar extra eten gegeven. Ze krijgt nu natuurlijk 6.00 fles en dan 9.30 fruitje en dan 10.30 fles en dan 4.5 uur niks meer dus ze had het op een gillen gezet en na 30cc extra was het goed, dus we gaan nu maar even de fles van half vier op 210+7 zetten want ze gaat naar een sprongetje dus ze zal wel weer meer eten willen hebben. En 's avonds is het nu natuurlijk 18.00 potje en 19.30 fles, dus zo kunnen we denk ik weer vooruit.

Groetjes,

Michèle

Klinkt goed Michele. Wordt al een echt vreetzakje, die Morgan. Hihi. Ik heb het idee dat we de hele dag aan het eten geven zijn met al die hapjes, tussendoortjes en flesjes. Is natuurlijk ook zo…

Groetjes!

Ha ha ha ja echt een kind van der vader. Ze blijft er wel slank bij moet ik zeggen, mamma hoeft zoveel niet te schranzen hoor

En ja ik weet het nog even en ze mag ook extraatjes zoals een kaakje of zo. Moet je zien wat de oma’s dan doen. Zit het arme schaap echt alleen maar te eten

Groetjes,

Michèle

nou ik heb de medicatie vandaag pas gebruikt vanacht dus niet.
waarschijnlijk een voorgevoel van rico haha.
tot nu toe nog geen bijwerkingen trouwens. tenminste zover ik kan zien
hopelijk slaapt ie vanacht wel gewoon door want mama is doodop, heb vanacht maar 2 uur geslapen pff

Oh nee dan kan dat het niet geweest zijn. Misschien zat er een scheet dwars, heb ik ook wel eens

Ga zo ook lekker bedje toe en duimen (hmm slapen en duimen hoe ga ik dat doen) dat we allemaal lekker slapen kunnen.

Groetjes,

Michèle

we have failed

Watsgebeurd Inge???

Groetjes,

Michèle

rico had de hele nacht gehuild van pijn
mama sliep dus niet en wilde rico troosten lukte niet,
niets lukte alles geprobeerd, op 'n gegeven moment maar naar bed gegaan issie 1 uur stil geweest daarna begon het weer,
en ik sliep net een kwartier toen want ik kon nie slapen zovan; hij wordt dadelijk toch weer wakker

Heb je al een oorzaak gevonden voor het huilen of een weekendarts anders??? Want dit schiet niet echt op he meid. Wat een ellende. Wou dat ik wat voor jullie doen kon joh.

Groetjes,

Michèle

dat is lief van je overdag gaat het super! al 2 dagen eigelijk na dat hij zo’n rotnacht had gehad ging het goed, nadat hij dus die losec voor het eerst gekregen had. vanacht sliep hij tot half 7 dus dat ging goed (had het over de nacht voor vanacht) en vandaag overdag gaat het ook super, alleen hij heeft volgens mij gewoon last ook van zijn tandjes, vuurrode wangen bijten op zijn rammelaar, kwijlen, de dentinox helpt super! meteen over
en de losec dan, verder geen bijwerkingen van de motillium
nog even afwachten dus want het is elke keer een afklopper hiero

Oke het gaat dus gelukkig al beter? Das mooi. Morgan is een beetje onrustig nog van gister. Maar verder heeft ze gelukkig wel goed geslapen vanacht en goed gegeten. Ik had eerste liga gehaald om de verse peer wat steviger te maken, vanmiddag na haar lange slaapje had ik haar een halve gegeven daarvan. Ze heeft zitten smullen joh, alleen 1 tip mocht je rico het ook geven (mag vanaf 4 maanden) Doe hem een slab om wat er zit liga overal

Ze ligt nu lekker nog even te slapen, ik ga haar zo wakker maken voor haar groente en ik wil ook dat ze vanacht gewoon slaapt Mamma moet morgen weer werken. Gelukkig gaat het met mijn keel weer een stuk beter.

Groetjes,

Michèle

oh meis dat is echt fijn dat je je wat beter voelt, ziek zijn is echt bagger.
ooh liga mag dat al ja??
rico heeft net wortel met aardappel gehad, hij was constant op zijn lepel aan het bijten en zijn slabber in zijn mond aan het stoppen als ik een hapje wilde scheppen, en no way dat hij die zomaar los laat.
duidt wel op tandjes he dat bijten ook?
ja ik hoop ook voor je dat ze goed slaapt vanacht, en met haar jij natuurlijk ook.
ja het gaat hier wel de goede kant op, maar dat dacht ik dinsdag nacht ook (na die nacht dan) want hij sliep toen door tot 10 over 7 heb hem toen wakker gemaakt voor de 1ste fles. en dat was dus de 2e nacht in zijn eigen bed, en daarna was het dus helemaal misgegaan, dus ik ga er nog niet meteen vanuit dat het vanacht en de komende nachten goed gaat, want och wat ben ik toch moe, en ik wil onszelf niet blijmaken met een dooie mus

Hé Inge, die dentinox niet vaker dan vier keer per dag doen hè. Het is niet homeopathisch. Fijn dat het helpt!

Groetjes!

neeeee weet ik ahha, gebruik het zelfs maximaal 2x overdag en 1x voor de nacht
en ook niet 45 min voor het eten

Ja das nieuw Inge en heet Liga 1e stap. Dat is een geel pak. Het is dat ik een brief kreeg dat ik voor Morgan een gratis liga bewaardoos kon bestellen anders had ik er ook niet op gelet hoor want ik dacht ook dat het vanaf 6 maanden was.

En Inge ook wij hebben in het begin toen we Morgan in haar bed wilde gaan leggen nog wel eens een keer gesmokkeld omdat we zo moe waren en wisten dat ze bij ons wel sliep. Dus schaam je niet als je even slapen wilt en hem bij jou legt. Consequent zijn oke, maar je eigen gezondheid moet er niet onder gaan leiden. Want als jij er aan onderdoor gaat of niet goed in je vel zit (en al ben je nog zo blij vermoeidheid voelen ze ook) dan heeft dat ook geen positief effect op Rico. Dus ook voor mamma geld rust en regelmaat.

En Morgan heeft net haar hele potje weer op, daarna lekker gehuild (prikkels van gister) en nu zit ze met pappa Ajax te kijken. Zometeen lekker in bad, daarna nog een papfles en dan lekker slapen in een schoon bedje. En mamma gaat er ook lekker bijtijds in

Groetjes,

Michèle

ja ik weet het allemaal, maar ja ik wil gewoon dat het lukt, en ook rico wil dat heel graag dat zie ik aan m hij probeerd het zo! echt voordat ie gaat slapen kletst ie hele verhalen als ik zeg van: lieverdje vanacht is mama er voor jou als het niet gaat maar wel zelf proberen he? komt allemaal goed blablabla"en dan gaat hij hele verhalen terug kletsen haha, ja wij komen er wel.
en tuurlijk ben ik moe, ik denk 99% van de meiden hier met mij
maar je hebt gelijk, het is zowel niet positief voor rico als voor mezelf.

papa is naar de chinees, even babipanghang en gebakken banaantjes halen voor ons, en rico zit even te chillen in zn relax-swing heeft bijna de hele avond in de box gelegen onder zn winnie the pooh mobile, effe met zwitsal washandje gewassen want badderen hebben we gisteren al uitgebreid gedaan.
wel fijn dat dat niet ook nog is hoefde want de energie is ver te zoeken vandaag

en effe nog een vraagje
nutrix werkt dus stoppend?? hoe kan het dan dat er staat licht verteerbaar, dan zou dat toch juist niet stoppend moeten werken?
afijn…heb gisteren in iedergeval de helft minder nutrix in de fles gedaan, just in case het daar aan lag

nou ik ga eten

Ha ha ha je babi mag je houden, maar zo’n banaantje lust ik ook wel Wij hadden kliekjes van gister. Mervin had zelf soepen gemaakt voor zijn verjaardag en we hadden nog salades (ik gemaakt) over. Das altijd wel weer lekker van een verjaardag.

Enne ik weet dat je het goed wil doen, maar soms lukt het niet in een keer. Geloof me het gaat vanzelf goed. Morgan is inmiddels zo ver dat ze alleen maar in een bed slapen wil (afgezien van buiten en soms binnen in haar wagen) Ik ben zo consequent geweest toen ze wel goed in bed sliep dat ze nu bijna zonder morren slaapt in bed. Maar ja wij zijn nog steeds van oogjes wrijven en gapen is bedje toe en dat resulteerd dus als ze in bed gelegd wordt dan dat ze slaapt. Op de creche ook. Sommige baby’s willen alleen in de box of op de bank bij de leiding slapen, maar dat lukt hun nooit bij haar. Ze slaapt pas als ze in bed ligt met haar knuffedoek anders echt niet. En geloof me Morgan sliep echt NIET in haar bed de eerste 10 weken. Ik werd er gek van. Dus je ziet het komt goed Wat ik altijd zeg ik ben consequent flexibel.

Groetjes,

Michèle

oh maar dat is hier wel zo, gapen, oogjes wrijvens en als hij moe oogt, dan gewoon zn bedje in, ook echt alles op volgorde, wakker worden, spelen eten, verschonen spelen slapen. behalve de laatste voeding dan want dan is het eten en meteen terug naar bed na het verschonen, hetzelfde bij de 1ste voeding.
enne…vandaag wassie weer pas om half 7 wakker ben echt blij zitten wel 2 opgerolde slaapzakjes bij het voeteinde langs zijn lichaam zowel links 1 als rechts dan. en dat hou ik lekker op zijn minst een week zo ALS hij zo goed door blijft slapen en dan haal ik er eventueel eerst 1 weg en als dat goed gaat een week later de 2e. dan is de overstap ook minder groot natuurlijk
ik heb hem 1 x zn tuttel gebracht en toen gegaan hij huilde naarna nog wat mijmerend verder maar ik ben niet terug gegaan, toen vieli e gewoon na hooguit 15 min weer in slaap!!! als ik dat had geweten voor die rot nachten
maargoed vanochtend idemdito om 10 voor half 10 werd ie wakker, en aangezien ik wat slaap aan het inhalen ben hoorde ik het amper ik kon in ieder geval niet echt wakker worden, het was meer ook van : eehh!! eeeh!! memmeh!!
ook hier weer na 5 min (nadat ik me herinner dat hij wakker was haha) viel hij weer in slaap.
netjes he
nu issie aan het spelen met zijn blauwe knisper knuffeltje en zit heel geboeid naar zijn handen te kijken, dat blijft hij echt fascinerend vinden, maar goed zometeen de losec door zn fruithappie doen (dat krijgt hij trouwens ook goed weg) en dan smullen had een keer een potje van bon bebe gehaald, omdat dat peer appel ofzoiets was en weer wat variatie, die vind ie echt lekker ook.
pff die duffe carnaval ben het nu al zat, vind er geen bal meer aan, vroeger wel hoor, feestjes bouwen enzo maar nu heb er gewoon geen hart voor en daarbij is rico daar te klein voor. volgend jaar hijs ik hem denk ik in een teigetje pak (ohnee daar heeft ie een hekel aan) of een winnie the poeh pakkie, dat is echt te schattig

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 23 Feb 2009 09:52:21