Rico terug van de Ka

Wat fijn Mriek dat het goed gegaan is toen je schoonmoeder oppaste. Altijd fijn als ze net zo goed slapen als een ander er is als dat je er zelf bent.

Tim slaapt altijd heel goed s’nachts en we hoeven er zelden uit. Sorry sommige willen dit misschien niet horen. Maar als hij dan een nachtje bij mijn ouders geslapen heeft ben ik altijd weer blij dat het ook daar goed gegaan is. Heb toch altijd de gedachte zal je net zien dat hij thuis goed slaapt en bij mijn ouders niet. Maar goed dat is gelukkig nog nooit gebeurd. Haha niet te hard zeggen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha geeft niet hoor. Morgan heeft ook weer doorgeslapen hier, Ik moest haar zelfs wakker maken om half 7

Groetjes,

Michèle

Nee, zeker niet te hard zeggen…haha. Wij gaan zeer waarschijnlijk in juni naar het concert van Guus Meeuwis in Heerenveen (twee dagen voor de kleine 1 jaar wordt!) en dan gaat Erik waarschijnlijk ook uit logeren. Voor het eerst de hele nacht. Ik duim nu al…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan gaat 30 op 31 maart uit logeren bij oma. Pappa en mamma gaan naar Metallica dus ophalen daarna is er niet bij.

Groetjes,

Michèle

quote:
Ha ha ha ja een beetje wel, maar geen laptop bij me dus geen 6 dagen werken. Nu alleen hopen dat de kleine mop ook uit wil slapen

Oh ja ik ben meer van de rijsttafels, maar dat hebben we deze maand al gedaan. Plus dat ik eerlijk moet bekennen dat ik nog geen oppas heb geregeld om een avondje weg te gaan, maar ik ben daar denk ik zelf ook even nog te moe voor. Misschien als ik weer een tijdje echt ononderbroken geslapen heb ik weer wat meer mens ben daarvoor. Ha ha ha dan weet ik ook dat als ik om elf uur me bed in ga zeg maar ik ook meteen kan en mag slapen.

En die zijn vroeg zeg. Bij mij kwamen ze altijd later voorbij vliegen.

Groetjes,

Michèle

ja echt ik durfde eigelijk niet meer naar buiten die avond met die vleermuis haha ik dacht dat ie in mn haren was gelandw.
en ik las ipv rijst TAFEL rijst WAFEL haha ik dacht al hmm ik denk wel veel vandaag enne wel beetje goed kunnen slapen vanacht?
bij mij wil het maar niet vlotten. maar ja maandag die enge bloedprik naald in mn arm hellup ik ben echt gewoon bang hahaha.
maar look at the bright side dan weeti k ook wat het is.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha rijstwafels laat ik aan Morgan over straks…

Enne geloof me zo’n fladder is banger voor jou dan jij voor hem.
En Morgan gaat redelijk met doorslapen, niet elke nacht maar er zit een begin in. Wat bedoel je met weet ik ook wat het is??

Groetjes,

Michèle

hahaha, zo’n fladder hahahaha lol die vind ik echt grappig die moeten we erin houden maar die beesten zien niks dus die wete ook niet of die in mn haren komen en het als nest zien ofzo, creeps bah

fijn dat het doorslapen nu beter gaat. het gekke is dat je nu pas weet hoe vermoeid je al die tijd bent geweest toen ze nog niet doorsliepen he…ik tenminste wel.

enne ik bedoelde daarmee dat ik dan weet waar die vermoeidheid vandaan komt. Stel er komt niks uit het onderzoek dan ben ik gewoon zwaar oververmoeid volgens de dokter. maar ik denk dat er wel wat uitkomt want gisteren avond hadden we dus vrienden op bezoek en ik stond op en ik werd helemaal zwart voor mijn ogen en viel gewoon neer. ik werd er ook bang van:S teriwjl ik vaker duizelig ben maar dan wordt ik niet bang maar ik voelde echt dat ik bijna out ging ofzo:S
en volgens mij kan dat niet van vermoeidheid komen wel?
en ijzer tekort “voelt” anders want dat heb ik vaker gehad dan ben ik gewoon duizelig de hele dag door en dit was zo plots ineens…

Ha ha ha heb jij geen biologie gehad?? Dan weet je toch dat vluizen en dolfijnen uitgerust zijn met een sensor, daardoor vliegen ze niet zomaar ergens tegen aan.

Enne klinkt toch als een ijzer met vit B12 te kort, mijn schoonzus had dit namelijk ook en daar bleek dat ook bij. Maar goed de testen moeten het uitwijzen. Heb je wel lekker uit kunnen slapen of mocht je dat morgen pas??

Groetjes,

Michèle

ik wel biologie gehad jij niet dan? want vleermuizen vliegen soms echt in haren van mensen! serieus, hebben ze me verteld bij het reptielen huis. we moesten ons haar op een knot doen en haarnetje op voor bescherming.
en heb het trouwens ook op discovery gehoord

gisteren en vandaag maar vandaag lukte het me niet want rico was aan het gillen en krijsen van plezier waardoor ik dus niet in slaap kan blijven.
en mn vriend is pas morgen tegen de middag terug dus helaas niet uitslapen pff
nouja
ik ga ook maar niet slapen voor 23:00 want dat haalt geen bal uit meer.
ben nu nog net iets te wakker om te slapen.

ja zou goed kunnen was b6 of b12 nou foliumzuur?

Volgens mij is B6 foliumzuur maar pin me er niet op vast.

Enne wat doet je vriend dan?? Morgan heeft me lekker uit laten slapen vanmorgen hopelijk morgen weer. Enne hopelijk slaapt ze lekker door vanacht ook.

Groetjes,

Michèle

ik hoop het ook voor je meid. hopelijk rico ook vanacht, maar ik ben ZO trots dat hij nu voor de 6e nacht zonder doeken de nacht in gaat
mn vriend en paar vrienden doen voorbereiding voor hyken in noorwegen, en nu dus nog in nederland.
wel grappig:D maar eerst is ie verplicht mee naar preston palace te gaan

Ze heeft weer doorgeslapen. Ze kwam om 6 uur dat ze trek had. Ze had gister ook minder op dan de dag ervoor. Maar na haar fles is ze weer gaan slapen maar om 9 uur was het brullen. Gepoept en dat stinkt zo als ze iets anders dan fles gegeten hebben. Maar goed nu is ze moe, maar ze heeft ook trek. Ze heeft een uur geleden bonen gehad. Morgen nog 1 keer en dan weten we genoeg We gaan denk ik morgen wel even naar het kruitvat. Wippertjes in de aanbieding…

Groetjes,

Michèle

ooh tof is die open op zondag dan? bij jullie?
ja ik vind het echt goed van morgan hoor! rico werd ook doodleuk om 6 uur wakker, maar ja aangezien hij zijn laatste fles om 23:15 heeft vond ik het minder.
omdat zijn 1ste voeding op 7 uur ligt…

en trouwens wat deed morgan toen die 5 weken sprong voorbij was aan “geluid en kletsen” anders dan voorheen?
rico kon al kraaien en gillen maar het was meer bvvvv en PPPPFFFFFFT met die tong weet je wel. en nu zit hij echt contant gilletjes uit te slaan en uithalen te maken met zn stem haha. en ook zovan: AAAAAHAAAAAHAA (met extra schrille stem:S) en OKUH. hij probeerd vooral veel toonsoorten uit met kletsen. eerst was het zo eentonig en nou is het IEohIEohHAhie" ALs je me kan volgen?

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090204/XZt9.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/GCWlp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 08 Feb 2009 10:34:35

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 08 Feb 2009 10:36:03

Ja bij ons is alles open op Zondag, alleen pappa gaat morgen want dan gaat het pas in geloof ik. Enne ze heeft nu al gehad terwijl ze op schoot zat bij pappa. En we moeten straks naar het ziekenhuis. Mervin zijn oma ligt daar met een longontsteking dus dat gaan we vandaag doen. Hoop alleen dat madame nog even gaat slapen zo.

Enne ja dat is minder. Morgan haar laatste voeding is om 20.00 natuurlijk en dan lig ik er uiterlijk 22.00 in. Dan is het wel oke zeker als ze nog wil slapen in het weekend.

Groetjes,

Michèle

…volgens mij is rico terug bij af met zijn kiss.
hij rolde laatst bij het cb ineens van zijn buik op zijn rug 2x achter elkaar, en thuis deed ie dat ook een keer. sinds dien overstrekt hij zich weer, huilt als zijn armpjes door de mouwtjes moeten en overstrekt daar ook bij.
op zijn buik liggen gaat wel maar kan zn hoofdje niet meer omhoog houden (wel knietjes druk onder zijn buik aan het proberen te duwen misschien dat hij daarom zijn hoofdje niet rechtop kan houden…?)
optrekken tot zit deed hij eerst ook goed, nu niet meer ook overstrekken.
woensdag terug naar de manueel therapeut…ik vrees voor het ergste

Oh jee dat zou niet best zijn. Ik hoop het niet voor je meid. Laat even weten hoe het gegaan is.

Groetjes,

Michèle

ik baal gewoon dat het elke keer wel wat is, hij kan er natuurlijk niks aandoen maar daarom nou juist, kon ie dat maar wel kon ik het hem afleren
ik vind het gewoon zo rot voor dat kleine mannetje, en ik voel me elke keer verantwoordelijk zoals het moet zijn natuurlijk maar ja, ik kan hier ook vrij weinig aan doen, dan alleen maar weer daarheen te gaan

aaah wat lief isa dat je vroeg waar ik was
weet alleen zelf het andwoord niet hahah

mijn kraamhulp zei toen ik borstvoeding gaf moest ik fit k en d geven is het makkelijkste als ze slapen doe je het erin en dan slikken ze zelf want hij wilde het ook niet doorslikken

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

huhh? hahaha ik snap niet helemaal wat je bedoeld je reactie dan op mij in dit topic. of moest dat in een ander topic staan?

quote:
ja i know hij heeft dat ook aangevinkt vanalles eigelijk. rico heeft vanavond weer worteltjes gehad, maar hij maakte zijn lippen in een tuit zodat er niks meer bij kon ik d8 ooh ohhh en nu???

het spugen is trouwens weer het zelfde en die zantac drank vind hij zo goor dat hij het niet eens doorslikt ik weet niet hoe ik het naar binnen kan krijgen kan het moeilijk in zn keeltje spuiten:S
ik heb maar in elke voeding nutriton gedaan sinds vanmiddag en dan blijft het wel zitten. verhouding: 150 + 5.5 + 3
vind het rot dat het zo moet maar ja dit schiet anders ook niet op he.
ik ga vanavond na gtst slapen en mn vriend neemt de voedingen van de ochtend over want hij is gelukkig thuis morgen. dus ik ga lekker uitslapen morgen en daarna naar de fitnis.
en waar is XXXwendyXXX eigelijk lang nie gezien

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090204/XZt9.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/GCWlp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker