ja ik snap dat je je daarover frustreert. ik geef hier ook 9 van de 10 x de fles. en ook mijn vriend heeft daar zn redene voor om s’nachts er niet uit te hoeven dan.
die wordt dan chagerijnig ofzo en zegt b.v. laat hem maar zonder doek slapen.
ja IK ben degene die de hele nacht rico kan troosten jij niet, dus ik bepaal dan wel of ik die doek er nu af haal of niet.
mannen
heeft morgan misschien een griepje te pakken? er moet toch een rede zijn dat ze zo slecht drinkt nu.
en i know het is super moeilijk achter bepaalde dingen te komen, ze kunnen idd niet praten dus jij weet dan niet wat er aan de hand is met je meisie.
ik weet dat je niet zo’n cb fan bent ( Me neighter!) maar misschien weten zij wel wat de oorzaak zou KUNNEN zijn… geef je nog medicijnen? misschien is dit een reactie daarop?
het zou allemaal kunnen. sprongetje zal het wel niet zijn heeft ze ook net gehad…
pfoe… tis moeilijk. ik zou het ook zo gauw niet weten meid.
maar ja advies is toch advies vragen aan mensen die die vragen vast wel vaker gekregen hebben.
hopelijk krijg je een antwoord waar je iets mee kunt. maar ik zou niet te lang wachten, want hier wordt je natuurlijk niet vrolijk van.
vooral omdat ze natuurlijk de nachten door sliep en nu dan weer een voeding nodig heeft vanwege overdag.
heb je al geprobeerd de papfles helemaal te schrappen? in de ochtend dan en dat je er gewoon 1 geeft voor het slapen? en DAAR dan een schep extra in doen? misschien is ze nog nie toe aan 2 papflessen.
ik geef rico nu alleen in de laatste voeding pap en s’ochtends dan een fruithapje en dat gaat goed.
door de nutriton kunnen ze ook minder honger krijgen omdat dat toch een laagje in de maag brengt… en misschien anders een schep minder nutriton erin doen want je was daar tocfh weer mee begonnen? want het kan natuurlijk ook dat ze moe wordt van het drinken en daarom niet meer drinkt. of je kunt een fase hoger gaan met de speen. dat het misschien te langzaam voor dr gaat en daardoor sneller moe wordt?
ja ik kaart maar wat aan maar ja hopelijk gaat het snel beter meid!
rico heeft de hele dag tussen zijn voedingen door geslapen.
zal wel aan de inenting liggen maar morgen gaat week 19 in en dan zou dat sprongetje ook ong. over zijn en gaat er een nieuwe “winkel” open ben wel benieuwd trouwens… maar in ieder geval, het zou ook kunne dat hij gewoon op is van dat gestress van zn sprong.
hopelijk slaapt hij vanacht gewoon goed door zonder doek. ik doe altijd 2 nachten zonder doek na de inenting…just in case.
als dit nou echt goed blijkt te gaan dan denk ik dat ik m eraf hou maar ja we zullen zien. wordt weer spannend
trouwens, vandaag heeft hij worteltjes gehad, hij vond het heel raar, maar at het goed op moet ik zeggen. hij bleef maar happen op 2 hapjes na een half potje leeg. vond het wel stoer, alleen daarna ging ie krijsen toen ie genoeg had… oke schat het is duidelijk
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090202/URwI.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/4KCXp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 03 Feb 2009 21:49:11