Rico terug van de Ka

ja ik snap dat je je daarover frustreert. ik geef hier ook 9 van de 10 x de fles. en ook mijn vriend heeft daar zn redene voor om s’nachts er niet uit te hoeven dan.
die wordt dan chagerijnig ofzo en zegt b.v. laat hem maar zonder doek slapen.
ja IK ben degene die de hele nacht rico kan troosten jij niet, dus ik bepaal dan wel of ik die doek er nu af haal of niet.
mannen

heeft morgan misschien een griepje te pakken? er moet toch een rede zijn dat ze zo slecht drinkt nu.
en i know het is super moeilijk achter bepaalde dingen te komen, ze kunnen idd niet praten dus jij weet dan niet wat er aan de hand is met je meisie.
ik weet dat je niet zo’n cb fan bent ( Me neighter!) maar misschien weten zij wel wat de oorzaak zou KUNNEN zijn… geef je nog medicijnen? misschien is dit een reactie daarop?
het zou allemaal kunnen. sprongetje zal het wel niet zijn heeft ze ook net gehad…
pfoe… tis moeilijk. ik zou het ook zo gauw niet weten meid.
maar ja advies is toch advies vragen aan mensen die die vragen vast wel vaker gekregen hebben.
hopelijk krijg je een antwoord waar je iets mee kunt. maar ik zou niet te lang wachten, want hier wordt je natuurlijk niet vrolijk van.
vooral omdat ze natuurlijk de nachten door sliep en nu dan weer een voeding nodig heeft vanwege overdag.
heb je al geprobeerd de papfles helemaal te schrappen? in de ochtend dan en dat je er gewoon 1 geeft voor het slapen? en DAAR dan een schep extra in doen? misschien is ze nog nie toe aan 2 papflessen.
ik geef rico nu alleen in de laatste voeding pap en s’ochtends dan een fruithapje en dat gaat goed.
door de nutriton kunnen ze ook minder honger krijgen omdat dat toch een laagje in de maag brengt… en misschien anders een schep minder nutriton erin doen want je was daar tocfh weer mee begonnen? want het kan natuurlijk ook dat ze moe wordt van het drinken en daarom niet meer drinkt. of je kunt een fase hoger gaan met de speen. dat het misschien te langzaam voor dr gaat en daardoor sneller moe wordt?
ja ik kaart maar wat aan maar ja hopelijk gaat het snel beter meid!

rico heeft de hele dag tussen zijn voedingen door geslapen.
zal wel aan de inenting liggen maar morgen gaat week 19 in en dan zou dat sprongetje ook ong. over zijn en gaat er een nieuwe “winkel” open ben wel benieuwd trouwens… maar in ieder geval, het zou ook kunne dat hij gewoon op is van dat gestress van zn sprong.
hopelijk slaapt hij vanacht gewoon goed door zonder doek. ik doe altijd 2 nachten zonder doek na de inenting…just in case.
als dit nou echt goed blijkt te gaan dan denk ik dat ik m eraf hou maar ja we zullen zien. wordt weer spannend

trouwens, vandaag heeft hij worteltjes gehad, hij vond het heel raar, maar at het goed op moet ik zeggen. hij bleef maar happen op 2 hapjes na een half potje leeg. vond het wel stoer, alleen daarna ging ie krijsen toen ie genoeg had… oke schat het is duidelijk

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090202/URwI.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/4KCXp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 03 Feb 2009 21:49:11

Nee Morgan is zeker niet ziek hoor. Maar wat jij zegt had ik het vanmorgen op het kdv ook over. Ik neem morgen een 6mnd speen mee en ook haar adventfles. Kijken wat beter gaat. Want ze is waarschijnlijk te snel vberveeld of zo. Ze moet te hard werken waarschijnlijk. Dus dat doen we morgen, misschien is de Dr brown tijd voorbij en heeft ze hem niet meer nodig. Maar goed ze heeft vanacht wel doorgeslapen. Om 23.00 begon ze te mieren dus ik had zoiets van oh nee, dat je eten wil ok, maar niet te vroeg zeg maar. Dus speen en gezegd dat ze nog even moest gaan slapen en dat als ze wakker zou worden ze een fles zou krijgen. Dat was dus om 5.30 vanmorgen. Dus even gestuust met een speen, mezelf en mijn brood klaargemaakt en toen me met Morgan bemoeid. Ze had zo’n honger dat der pap er zo in zat. Gevolg was dat ze weer sociaal bezig was en mamma nog wat terug gaf. Nu maar hopen dat de rest van der flessen ook goed gaat. Maar ze heeft op 750 cc de nacht doorgeslapen

Groetjes,

Michèle

en hoeveel WEKEN is ze nu? want in het sprongen boek staat dat ongeveer met 22 weken ze weer hangerig worden en minder willen eten.

rico heeft doorgeslapen zonder doek:-d
ikke blij
maar hij heeft zoiezo veel geslapen gisteren is amper wakker geweest
had wat in te halen denk ik.
en papa had perongeluk de hond op de kamer gelaten wat een ROT beest, werd de hele tijd wakker van dat gesnurk en als ik dan riep: HOU OP"!! riep mn vriend: stel je nie aan!" ja hallo, ik ben degene die om kwart over 11 opstaat voor rico en s’ofchtends dus ik wil gewoon slapen. hij weer": ja maar die hond is zo zielig die zat de hele tijd te piepen" JA SO tis een hond:S ik dus chagerijnig uit bed gegaan vanochtend, maar zo gauw ik die knappe vent van me zag was alles weer goed

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja maar Morgan is een week te vroeg dus dat is vanaf volgende week pas weer Inge. Ik heb gister ook weer gekeken Maar ze wil denk ik een fles kwijt enne we gaan ook weer aan het groente en fruit. Fruitjes krijgt ze dan op het kdv ook.

Oh ik heb twee katten die snurken, die schop ik wakker dan enne Mervin ook als hij snurkt Dus soms heb ik avonden dat ik veel aan het schoppen ben maar ja dan moeten ze niet snurken.

Groetjes,

Michèle

haha ja hier ook hoor schoppen roepen knijpen haha
ja oke week te vroeg maar het hoeft toch niet persee te beginnen wanneer in eht boek staat? het is maar een richtlijn.

vandaag toch de zuurremmer gebruikt meiden.
want het spugen was weer terug bij af helaas.
en die domme apotheek hier gaf me een spuitje in waar een cijfer 1 en 5 op stond, en ze zei tege mij dat dat ML was.
dus ik wouw het gebruiken maar ik dacht; dit klopt echt niet dit is veelste veel (mocht 1,5 ml hebben) mar dat spuitje was dik dus ik dacht dat is wel heel veel vloeistof en geen 1,5 zoals daar op staat. dusi k bel op en zeg: links staan volgens mij cl en rechts de ml en niet dat het alle 2 ml is.
zegt ze: ml is het zelfde als cl hoor!" ik zo; ben jij nou helemaal van de pot gerukt? ik had bijna mn kind dat spul gegeven zoals jij zei dat ik het moest doen. dadelijk had ie er een delirium aan over gehouden (zit 8% alcohol in helaas maar ja. Zantac he…)
ik was cht boos. gelukkig papa en mama goed opgelet hiero.
en toen zei dr collega: NEE ML IS HET ZELFDE ALS CC!! (tegen dr collega die was me toch boos!) EN NIET ALS CL!
pff heel gedoe maar uiteindelijk het goede spuitje mee gekregen

hebben we dat ook weer gehad, kon dr wel wat aandoen echt

Jeetje, gelukkig waren jullie een stuk slimmer. Je moet er niet aan denken…brrr…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Je zus nee daar moet je ook niet aan denken. Als volwassene is het al niet goed om te veel te krijgen maar als baby al helemaal niet. Maar eh zal hij lekker slapen dan

Enne Morgan slaapt. Ze heeft alleen nu vandaag maar 720. Weet dat dat neit erg is, maar weet niet of het voldoende is voor de nacht. We zullen zien. Morgen gaan zo ie zo de aventfles met medium en fastdrip naar de creche mee en de level 3 speen van de dr brown. Hopelijk drinkt ze dan wel haar fles leeg. Enne morgenochtend krijgt ze geen pap want nu had ze ook maar 120 op van der 10 uur fles, Dus even kijken wat ze dan doet.

Groetjes,

Michèle

weer spannend dan
ik weet ook niet zo goed of het normaal is dat rico met 4.5 maand nog steeds uit een fase 1 speen drinkt??
die andere gaat gewoon te snel maar ja ik kan moeilijk voor altijd die fase 1 speen geven, tenzij het niet uitmaakt natuurlijk.
ik ben benieuwd wat morgan met dr flessen doet morgen. maar ik hoor het wel
ik heb rico zn kamertje anders ingedeeld vandaag, bedje anders etc…
hopelijk slaapt ie vanacht weer goed zonder doek. ik ga het zo een paar weken proberen en dan in zn eigen bedje. hopelijk gaat ook dat goed

Morgan heeft tot 1 uur geslapen toen had ze honger. Dat zat er natuurlijk in. dus 100cc gemaakt want ze moet toch van die laatst fles en zo krijgt ze genoeg maar niet te veel zeg maar. Die ging ook keurig op. Even jengelen dat ie al leeg was speen gegeven, fles schoongemaakt toen weer speen gegeven en gezegd dat het goed was dat ze wat wilde eten, mar dat het niet goed was om te gaan zingen nu en dat ze morgen (vandaag) naar de creche moest en dat alle andere kindjes ook al sliepen. Ze was zo weer vertrokken. Om half zes werd ze wakker. maar ze heeft maar 160cc van de ochtendfles op. Wel met de Dr brown met level 3 dat ging op zich goed enne geen pap. Dus nu kijken wat ze om half elf doet. En anders maar accepteren dat ze gewoon minder eet nu en misschien 's nachts komt, maar het feit dat ik veel eerder kan gaan slapen als ik dat wil ook al moet ik even 20 min bezig zijn scheelt wel weer dus we laten het weer zo enne als ze er aan toe is slaapt ze 100% door. Tot due tijd ben ik blij met elke volle hele nacht zeg maar. Kan haar toch niet dwingen.

Groetjes,

Michèle

ojee ja dat is vervelend maar goed ze had toch die aantal cc nodig.
ik snap het helemaal dat je blij bent met elke volle nacht.
hopelijk gaat het vandaag wat beter.
hadden ze nog wat gezegt over haar drinken? je had toch iemand erover gesproken? of heb ik me vergist?
rico werd weer om half 6 wakker en om kwart voor 7 wilde hij niet meer slapen. dus ik op mn dooie gemak zn fles gemaakt en om 5 voor 7 uiteindelijk gegeven.
ik ga vandaag beginnen met s’ochtends fruit en s’avonds groente. kijken hoe het dan gaat want bij de laatste meting was hij blijkbaar niet gegroeid:S wel vreemd want in het ziekenhuis was ie 63.5 cm en bij het cb dagen daarna 60.5 (net als vorige maand:S) ik weet niet waar ik dan vanuit moet gaan of dat die laatste meting bij het cb niet helemaal klopte. ze probeerde rico echt te rekken maar rico wilde dat niet, en ik zei al van; niet zo gaan rekken want hij blijkt kiss te hebben en zo spant hij zn nek veelste veel. als hij zich niet ontspant hiermee laat het dan!
dus ja halve meting zeg maar.
vandaag heeft hij trouwens peer gehad voor het eerst. hij vond het heerlijk
vanavond nog 'n x wortel. gisteren had ie echt dikke oranje poep… hup holland hup zeg ik dan maar

Nee ik ben met de creche aan het zoeken waarom ze haar fles niet leegdrinkt. Daar had ik overleg. Verder met niemand. Ze heeft een goede bolle toet en spekpootjes dus ik ga me niet druk maken dat ze niet 1000 eet nu.

En ik ga van het weekend even kijken hoe het zit met de sperciebonen. Enne dan kan ik daarna met fruit beginnen. Even geen bruine bonen want ze heeft nog wat dunne ontlasting dus dat lijkt me niet verstandig. Enne als ze fruit lekker vind kan ik op de creche overleggen dat ze daar ook krijgt. Geef ik wel haar plastic schort mee

Groetjes,

Michèle

ja haha met mouwtjes en beentjes aan die slab dat heeft rico nodig met zn wortel mondje
ben vandaag bij de dokter geweest voor mezelf ivm die vermoeidheids klachten, even ijzer en magnesium checken en ook vitamine en schildklier enzo.
maandag doen ze hier om de hoek pas prikken dus dat wordt dan wachten tot maandag.
hekel aan bloedprikke pff maarja het is voor een goed doel; mezelf

nou ja deze heeft geen voetjes, maar is groot zat om haar te bedekken

Is ook belangrijk. Wat ook kan is dat jevit B12 te kort hebt. Dat kun je gewoon bij de drogist halen.

Groetjes,

Michèle

ja i know hij heeft dat ook aangevinkt vanalles eigelijk.
rico heeft vanavond weer worteltjes gehad, maar hij maakte zijn lippen in een tuit zodat er niks meer bij kon ik d8 ooh ohhh en nu???

het spugen is trouwens weer het zelfde en die zantac drank vind hij zo goor dat hij het niet eens doorslikt ik weet niet hoe ik het naar binnen kan krijgen kan het moeilijk in zn keeltje spuiten:S
ik heb maar in elke voeding nutriton gedaan sinds vanmiddag en dan blijft het wel zitten. verhouding: 150 + 5.5 + 3
vind het rot dat het zo moet maar ja dit schiet anders ook niet op he.
ik ga vanavond na gtst slapen en mn vriend neemt de voedingen van de ochtend over want hij is gelukkig thuis morgen. dus ik ga lekker uitslapen morgen en daarna naar de fitnis.
en waar is XXXwendyXXX eigelijk lang nie gezien

Oke, ja die wordt namelijk nog wel eens vergeten vandaar.

Oh lekker uitslapen, kan ik morgan ook niet komen brengen???

Nee wij moeten nog een week en dan hebben we een week vrij. We brengen morgen zo ie zo 2 keer naar de creche, 1 slaapdag voor pappa en mamma want ik wil zelf wel even slapen zonder steeds naar een babyfoon te luisteren of als je net lekker ligt te dromen wakker gehuild te worden. Ik slaap toch lichter met Morgan dan zonder haar. En Mervin is in die week jarig dus even op het gemak alle boodschappen doen en zo.

Enne geen idee Inge… misschien een beetje druk??

Groetjes,

Michèle

jah ik ben ook minder op ikkeben. ook druk en onwijs moe continu.

maar goed nieuws iedereen:
RICO’S SPRONG IS VOORBIJ :-d:-d:-d
hij zit nu de heel de dag door al 2 dagen achter elkaar gilletjes uit te slaan en te lachen jaja, met geluid:S hij wil kruipen wat hem idd bloed zweet en tranen kost. dan gaat hij krijsen en kreunen omdat het niet lukt
ook wordt hij niet huilend wakker maar vrolijk (deed ie in de ochtend altijd al wel maar nu de hele tijd na het slapen)
hij huilt dus niet maar gaat zitten kletsen tegen vanalles en gil lachjes uitslaan zovan: helemaal happy. ook pakt hij met 2 handen zijn rammelaar en slaat er kei hard mee op het tafelblad wat aan zn cradle swing zit. en smijt het exspres op de grond en gaat dan lachen.
ben benieuwd wat er nog komen gaat

oh das wel lekker michele. uitslaap dag heerlijk.
snap best dat je af en toe tijd voor je zelf nodig hebt. hebben wij hier ook nodig alleen nog niet echt de kans voor gehad. rico gaat namelijk niet naar de creche. wel over 'n jaartje ofzo.

Oh bereid je dan maar vast voor Morgan is weer onderweg naar de volgende

Enne ja ik heb ze af en toe even nodig want 5 dagen werken is best veel soms, maar ik ben dit weekend echt vrij
Morgen even de stad in met Morgen en vriendin en Zondag naar de voetbal (als het door gaat).

Groetjes,

Michèle

och germ…maarja het is voor een goed doel die sprongetjes
rico wilde net omhoog komen op zn buik met armpjes en beentjes overeind maar dat lukte niet dus ging hij kei hard gille. germ mn schatje

ooh wel relaxed weekendje dus?
vanavond komen vrienden op bezoek en tot zover verder nog geen plannen.
als we ons geld krijgen deze maand gaan we lekker wokken in een wokplaza.
dat is altijd wel lekker daar

ik zit trouwens net buiten op het balkon komt er een vleermuis voor mn neus ik schrok me een ongeluk kei hard naar binne rennen hahaa heb ik weer:S

Ha ha ha ja een beetje wel, maar geen laptop bij me dus geen 6 dagen werken. Nu alleen hopen dat de kleine mop ook uit wil slapen

Oh ja ik ben meer van de rijsttafels, maar dat hebben we deze maand al gedaan. Plus dat ik eerlijk moet bekennen dat ik nog geen oppas heb geregeld om een avondje weg te gaan, maar ik ben daar denk ik zelf ook even nog te moe voor. Misschien als ik weer een tijdje echt ononderbroken geslapen heb ik weer wat meer mens ben daarvoor. Ha ha ha dan weet ik ook dat als ik om elf uur me bed in ga zeg maar ik ook meteen kan en mag slapen.

En die zijn vroeg zeg. Bij mij kwamen ze altijd later voorbij vliegen.

Groetjes,

Michèle

Mijn vader is vandaag 60 jaar geworden en we zijn uit eten geweest om het te vieren. M’n schoonmoeder heeft bij ons opgepast en meneer heeft keurig de hele avond geslapen zoals altijd zonder een gilletje te slaken. Dat geeft vertrouwen in vaker 's avonds weg. Uit eten is altijd goed!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker