ik lees wel ff alles terug natuurlijk anders mis ik weer iets
maar spugen dus nog steeds niet over
groetjes wendy
ik lees wel ff alles terug natuurlijk anders mis ik weer iets
maar spugen dus nog steeds niet over
groetjes wendy
nou ik gebruik nu zantac, en dat brand super erg in zn mond en keel omdat daat 8% alcohol in zit echt belachelijk maarja. dus daarna snel die melk erachteraan. eerst deed ik het in de laatste 30cc melk van de fles maar dan spuugt ie het weer uit.
doe nu in elke fles nutriton 3 a 4 schepjes en het blijft redelijk tot goed zitten nu. maar zn kiss klachten kwa overstrekken zijn dus weer terug en op zijn buik liggen gaat niet meer zoals het was…we zien wel
ja zo lijkt het wel wordt er zo langzamerhand doodziek van. en ik ben zo high sensitive dus daar wordt je helemaal gestoord van dan. vind het zooo zielig voel me helemaal hem op dat moment
ja logisch zou dat ook hebben hoor een ding is niet meer dan normaal ik ga nu lekker slaapie doen
groetjes wendy
Inge probeer zelf te ontspannen hoe moeilijk het ook is. Want dat voelt rico ook. Wees blij dat je al bij de manueel loopt en dat je daar niet nog heen moet en het hele verhaal moet doen, en je hebt kans dat het nu sneller aanslaat. Het risico zat er in dat het terug zou schieten omdat Rico ouder is dan Morgan met behandelen, maar ze lekker nu extra goed op hem. Alleen zo naar dat het altijd allemaal tegelijk komt. De wet van Murphy he. Oh ja heel belangrijk praat er over met je vriend als je kan want dan ben je het ook kwijt. Niet alles in je eentje doen ook al ben je meer thuis dan hij.
Groetjes,
Michèle
ik weet het, maar ik maak me maar op bepaalde momenten druk. als hij overstrekt en de dingen doet (of niet doet) die ie hoort (of niet hoort) te doen.
verder krijg ik vandaag hopelijk de uitslag van mijn eigen bloed en hopelijk komt er wat uit, want aan oververmoeidheid kan ik denk ik vrij weinig doen…helaas
hmm wordt net door de dokter gebeld dat ze de waardes van mijn schildklier(???) nog eens moeten nakijken:S
is dat goed of slecht nieuws vroeg ik al. ze wisten het nog niet, ze wilde wat waardes langs elkaar leggen en nog iets op de extra kweek zetten:S
ook fijn:S
Hmm ben ik niet echt bekend mee dus ga ik geen uispraken over doen. Ik ga morgan even temperen en een fles proberen te geven en dan zo naar de ha.
Groetjes,
Michèle
nee ik vond de symp. die ze beschreef ook lijken op b12 en b6 en magnesium te kort tja, waarom dan die schildklier he:S
maar meid hopelijk komt er wat uit, of juist niet natuurlijk maar snap dat je bezorgd bent nu.
laat je het weten?
xx
Schildklier heeft wel met verwerking van eten te maken. Waarom google je het niet even of kijk je op wikipedia. Dan weet je wat ie doet.
Enne ja tuurlijk laat ik het weten. Morgan wilde alleen steeds niet slapen en nu ben ik de fles aan het maken en valt ze bijna in de box in slaap. Tja we moeten toch echt naar de ha zo, slaapt ze daarna maar.
Groetjes,
Michèle
ja met een te trage schilklier verwerk je het minder snel dan met een te snel werkende schildklier.
overige klachten dus; vermoeidheid, concentratie verlies, geheugenverlies, snel koud hebben, darmklachten en prikkelbaarheid
maar dat hoort ook bij vit b 6 b12 en magnesium te kort dus het is nogal moeilijk te weten zonder uitslag…morgen hoor ik hopelijk meer.
morgen ook met rico naar de manueel therapeut. en net ging de buikligging redelijk goed
maar optrekken tot zit, kan ie gewoon niet. overstrekt zich en gaat gillen,
eveneens bij het aankleden (uitkleden gaat wel redelijk)
Gelukkig weet je morgen meer ook met Rico. Moet zeggen Morgan had er ook weer wat moeite mee, maar aan haar kiss kant zeg maar zit nu een ooronsteking. Wel even laten weten hoe of wat he morgen.
Groetjes,
Michèle
doe ik ik vind het echt fijn dat we hier allemaal zo begaan zijn met elkaar
en trouwens rico krijgt dadelijk bloemkool met aardappel. beetje van olvarit beetje van mama
ik moet zeggen dat steunt mij ook wel hoor. Ik heb helemaal geen vriendinnen met kleine kinderen en mijn schoonzus heb ik ook niks aan.
Morgan vond haar bonen wel weer lekker maar het was wel genoeg even. Ze zit nu tegen oma te vertellen dat ze bij de ha is geweest. Ze heeft hele rode konen nu, arme schaapje.
Groetjes,
Michèle
vind het echt sneu voor je meisie,
vond ze de bonen wel lekker? morgen krijgt rico nog een keer bloemkool met aardappel want
rico heeft heerlijk gegeten. de dag erna zal ik m wortel met aardappel geven en daarna zijn de bruine bonen aan de beurt heel schema haha. en nu zit nu aan zijn winnie the pooh met vriendjes (mobile) te trekken, en ior in zn mond te stoppen en te kletsen zovan: vind ior lief!
winnie vind ie minder toen begon hij te krijsen
Ja komt wel weer goed met haar. Je merkt het niet eens aan haar. Als ze geen koorts gehad had vraag ik me af hoe lang het geduurd had. Maar goed ze heeft nu het wippen op haar wipstoel ontdekt en zit helemaal uit haar dak te gaan
Enne ja bruine bonen met appel is tha bomb hier
Groetjes,
Michèle
hahaha, ben benieuwd dan met die bonen hoe dat hier zit. ik vond het als baby ook zaaaaaaalig
rico zit nog steeds te schreeuwen tegen zn mobile, en vooral tege teigetje omdat ior uit zn mond vloog en teigetje voorbij kwam. was meneer het niet mee eens en ging slaan en krijsen haha
Oh jee das net als Morgan die haar vlinders altijd overal de schuld van geeft
Enne gister heeft ze wel gesmult van de bonen maar iets minder gegeten, maar ja neem het haar eens kwalijk. Vanmorgen was ze al meer het vrouwtje.
Groetjes,
Michèle
hahaha, zolang ze het zelf maar niet doen he hij slaat ior toch echt zelf (perongeluk) uit zn mond, en teigetje maar op zijn sodemieter geven
ben vandaag naar de ha geweest, voor mezelf dus, en alles was binnen behalve magnesium en vit.b’s. de rest was wel goed:S ik snap het niet waar ik het dan van kan krijge allemaal heb sinds een dag of 2 er ook onwijze buikpijn bij vanuit heel laag naar mn maag toe. en in mn rug.
dus morgen weer terug voor de andere uitslagen en verdere onderzoeken. pff krijg het ervan.
nou je zult me nooit geloven he, maar wij kunnen dus WEER niet naar de manueel therapeut. want de lift is kapoten wij zitten bijna bovenaan in de flat. en kunnen dus niet zoveel verdiepingen met wandelwagen en al naar beneden komen.
moesten er tevoet heen dus ja.
gvd alles zit tegen hiero.
en rico zit vrolijk te kletsen tegen en konijn en pooh in bed
ga maar weer huishoudelijke taken doen(bah!)