Rico terug van de Ka

heeft morgan zich ook al is verslikt in liga??
is best schrikken vind je niet?
hij maakte echt een geluid dat ik dacht van wah stikt ie nou ofzo

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nee hoor, maar wel in de chamodent omdat die muts ze heel doorslikte…

Groetjes,

Michèle

Hé, mogen wij ook nog meedoen? Soooo, wat een lange chat tussen jullie zeg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha wat let je… Wij hebben niet gezegd dat je niet mee mocht doen toch inge

Groetjes,

Michèle

Hahaha, zat alles net te lezen…wilde reageren op jullie zwangerschapskwalen, maar toen zag ik dat dat al een chat was van 23 februari! Beetje mosterd na de maaltijd dus! Maar ik vond het wel grappig om te lezen dat jullie libido ook laag is. Dat van mij staat sinds augustus op vriesstand! Te moe…en ja, het litteken. Hmmm. En ook ik verlies veel meer bloed tijdens de menstruatie dan eerst, ik zit aan de Super-OB’s nog…Pfff…Nou, dat wilde ik effe delen! Breek gewoon in in jullie geklets!

Ha ha ha breek maar in, enne ben blij dat ik niet de enige ben zag maar. Gelukkig heeft Mervin er niet veel moeite mee. Hij vind het wel eens jammer, maar hij weet ook gelukkig wel dat het geen onwil is. Er zijn denk ik zat mannen die er wel mee zitten en daardoor ook jaloers worden op de kleine.

Groetjes,

Michèle

Oh nee, is hier ook geen probleem gelukkig. Het is geen onwil inderdaad, maar gewoon…het komt niet in mijn hoofd op. Ik ben er niet mee bezig eigenlijk…Ik vind het ook nog steeds wat pijnlijk en dan denk ik: ‘Laat maar’. En soms vind ik het een raar idee dat Julia een deur verderop ligt te slapen…Gek he? Neenee, vooralsnog komt er hier ook geen nummer 2 op die manier. Hoewel wij niet zo heel lang willen wachten, aangezien ik 35 ben…Jij hebt nog wel meer tijd dat wat betreft!

Ik hou er hier mee op voor vandaag. Ik ga op tijd naar bed, om te SLAPEN of course!

Ha ha ha ja dat heb ik nou ook, van wat als ze het hoort of zo. En vaak inderdaad ook te moe dat ik wel wil maar me verstand echt zegt ga nou maar slapen. Ach het zel wel goed komen, tegen de tijd dat alles in volle glorie werkt ligt er weer zo’n hummel

Enne nr twee wil ik nog zo’n 1.5 a 2 jaar maar wachten.

Groetjes,

Michèle

nee inbreken doe ik ook altijd
maarre…idd dat libido verhaal is echt lastig ik vind het denk ik nog erger dan rijco.
dan dat litteken BLIJFT pijn doen, na een seconde of 20 gaat het redelijk en daarna gewoon goed.
ik wordt ook helemaal gek van de haaruitval! iemand een tip? ik kam ze inmiddels al 3x per dag en met haren wassen gaat er ook wel wat vanaf maar ik kan moeilijk 3x per dag mn haar wassen

Nee Inge daar doe je niks tegen. Je mag dan een geweldige kop met haar gehad hebben tijdens het zwanger zijn, nu is het inleveren geblazen. Enne niet te vaak wassen kan ik alleen maar zeggen want daar wordt het baggervet van en dan zit het helemaal voor geen meten althans bij mij zit het dan niet.

Groetjes,

Michèle

Heel herkenbaar Inge. Ik heb ook na mijn zwangerschap heel lang last gehad van haaruitval. Gek werd ik er van, overal haren en ook mijn borstel zat helemaal onder. Maar ja helaas is er denk ik weinig aan te doen. Gelukkig is het bij mij nu over, dus afwachten. Echt het gaan eens over.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik was mijn haar zoiezo niet elke dag, dan kun je idd aan de gang blijven en daarbij heb ik ook een hele gevoelige huid dus ik mag zoiezo ook niet elke dag in bad, om de dag wel en natuurlijk wel elke dag gewoon wassen.

blij om te horen dat het nog wel OOIT over gaat haha het is echt niet normaal het zit OVERAL rico zit altijd helemaal onder (vooral omdat hij natuurlijk ook graait en af en toe ja heeft ie mn staart ofzo te pakken)

Morgan heeft ook altij haren van mij overal. En die zijn lang en felrood dus niet moeilijk te onderscheiden. Maar ja dat is dus ook een mindere bijkomstigheid van het ontzwangeren.

Groetjes,

Michèle

Dat ik nog haar op mijn hoofd heb is een raadsel, zoveel haar verlies ik! Het hele huis ligt onder. Onze trap is wit geschilderd en daar liggen allemaal haren op. Julia heeft altijd minstens 10 haren van mij op zich (laatst zag de verpleegkundige op het cb zelfs een haar op haar vaginaatje zitten, wat was gebeurd met het luier verwisselen!) en wat denk je van het klittenband van haar Pacco? Rose met allemaal donkere haren van mama erop! Ik trek zo hele bossen uit en moet mijn kussen ook altijd schoonvegen. Nee, fijn is dat niet. Maar eh…nog geen kale plekken hier hoor. Desondanks!

Ha ha ha komt omdat al dat haar extra was Rainbow. Ze moeten het eigenlijk gebruiken om een nestje van te maken

Groetjes,

Michèle

hahah jah wat jij zegt over bij dr vaginaatje rico had dat ook van mij in zn lies helemaal doorgetrokken tussen zn billen en hij eindigde bij zn plassertje hahah
mijn vriend ondekte het bij het wassen hij zei al van: kan je geen pruik kopen en je haar afscheren? pruik af bij rico’s verzorging en hopsakee.
nou nee dankje schat

Oh ik heb al zo vaak geroepen dat ik het afknip, maar ja dan heb ik weer ‘ruzie’ thuis zeg maar enne ik moet zeggen zo lang als het nu is, is het sinds mijn jeugd niet meer geweest.

Groetjes,

Michèle

hmm ja dat is ook weer zo
hier idemdito toen ik een jaar of 10 was zat het tot mn billen en nu halverwege mn rug…eindelijk dus laat het maar zitten
laatst wel puntjes geknipt en lagen bijgewerkt
maar daar is het ook mee gedaan.
heb jij een idee voor donkerbruin lang haar in de zomer? ander kleurtje? highlights ofzo?

Ja ik moet ook weer naar de kapper. Even kijken of ik het nog even rekken kan tot de kb of zo.

Ja Highlights zijn leuk en dan twee kleuren of zo. Ik ben altijd fel rood, maar ik moet weer. Zit er aan te denken om er misschien zwarte streepjes of zo in te maken.

Groetjes,

Michèle

ja dat is ook gaaf…
maarre highlights welke kleuren?
nog nooit gehad altijd een effe kleur of hooguit een keer pikzwart met extensions
fel roze en fel paars jaja in mn hippie tijd