Nou ja blond en caramel of zo. Dat staat leuk met bruin enne ja anders inderdaad voor de alternatieve kleuren gaan in het scala wit tot fel roze of zo
Groetjes,
Michèle
Nou ja blond en caramel of zo. Dat staat leuk met bruin enne ja anders inderdaad voor de alternatieve kleuren gaan in het scala wit tot fel roze of zo
Groetjes,
Michèle
met paarsr stipjes
groetjes wendy
[img]http://m1.lilypie.com/fe4xp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
hahaha nee vriednin van me doet het altijd heb nu bruin met blonde plukjes
groetjes wendy
[img]http://m1.lilypie.com/fe4xp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
haha, dat caramel bevalt me wel
en haj wendy weer terug
rico heeft voor het eerst uitslag in zn liesjes. maak het ALTIJD goed droog dus daar kan het niet aan liggen, ook wordt hij voldoende verschoont,
heb hele dikke zinkzalf creme, die smeer ik er nu op.
kwijlen tot en met en weer rode wangen, ik snap echt niet waarom het niet doorzet zn tandjes hij is er al 2 maanden mee aan het rommelen
Morgan is ook nog steeds aan het rommelen en het arme schaap heeft nu boven en onder witte puntjes staan. Ben bang dat ze ze alle 4 tegelijk gaat krijgen.
Groetjes,
Michèle
rico heeft al bobbels en puntjes vanaf dat hij bijna 3 maanden was en wordt steeds erger maar zo moeizaam…
ach geduld is een schone zaak…hopelijk in dit geval ook
Ja Morgan ook sinds ze 3.5 maanden was. Hier ook geduldig wachten tot de dag dat ze tanden heeft
Groetjes,
Michèle
wel de foto’s erop zetten heh zo lief een zo’n tantje
groetjes wendy
ja ik ook haha ben benieuwd welke eerst komen want heeft zowel boven als onder witte puntjes en rood dikker tandvlees
Wel zielig als ze alles in een keer krijgt. Volgens mij is dat helemaal pijnlijk. Maar ja dan is ze er wel meteen vanaf. Ik zit haar maar weer vol te stoppen met Chamodent (wel naar de dosis natuurlijk.)
Groetjes,
Michèle
chamodent helpt hier niks dentinox wel…
en ja is zeker zielig alles in 1x…
en bij rico lijkt alles tegelijkertijd te komen…sprong tandjes.
heb maizena gepoedert want zn billen worden steeds erger ook tussen de bille vuurrrood. blijf t goed droogmaken e.d maarja…
Hier helpt het gelukkig wel. Dentinox ook hoor, maar dat heeft een kortere werking. En als het echt niet te doen is dan een pcm. Maar het gaat gelukkig nog goed. Ze heeft wel dat ze heel veel kwijlt, maar geen kapotte billen of zure derrie en ook geen rode wangen. Ik wacht het maar af. Meer kan je niet doen.
Groetjes,
Michèle
ja ik had rico op schoot en heeeeel mn broek en trui zeiknat van Kwijlie man
en het bleef maar druppen leek wel een kapotte waterlleiding
Ha ha ha ik heb een kat gehad die zo kwijlde Ach Morgan hadden ze vandaag haar ligs gegeven zonder slab om te doen… vonden ze het raar dat ze vies was. Gelukkig heb ik altijd extra kleren daar liggen.
Groetjes,
Michèle
Ach het staat alweer in een emmer water, maar morgen krijgt ze een hydroluier om. Dat doe ik bij de voetbal ook als een liga eten wil.
Groetjes,
Michèle