Rico terug van de Ka

oej, haha dat is klote he! ik ben gelukkig wel wat aan het kwijtraken, kan tenminste weer in een broekmaat 38 (NET!) en zelfs een rokje gekocht voor boven mn legging (kindermaatje haha echt erg! maat 170/176 maar goed hij past)

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nou ja ik was doordat ik gestopt was met roken best wel wat aangekomen en dat moet er eigenlijk nog af en ik ben een beetje makkelijk geweest enne geloof me als je naar de 30 gaat zit het er eerder aan dan dat het er af is

Groetjes,

Michèle

haha daarom ik ben nog jong. lekker profiteren

Ha ha ha dat riep ik ook op jou leeftijd (oef nou klink ik oud)

Groetjes,

Michèle

hahaha oops hopelijk niet teveel gezegt?
maak je nie druk zolang je nog geen 50 bent valt het zat mee

Ha ha ha nou ja dan had ik nu medelijden met Morgan als ik 50 was geweest.

Groetjes,

Michèle

nou…je ziet af en toe zwangere vrouwen in het ziekenhuis dat je denkt…dat je uberhoudt nog leeft??

Ha ha ha ik weet het, Ik heb soms ook echt moeite om te zien of de dame achtger de kinderwagen nou de moeder of oma is, maar gezien ik zelf een hekel heb aan commentaar houd ik wijselijk mijn mond.

Groetjes,

Michèle

hahaha een vroegere vriendin van mij kreeg eens een vriendje die kwam bij haar thuis en die vroeg aan mij toen die moeder naar de wc ging van: woont jou oma hier ook?
ik moest echt heel…heel…HEEEEEEEEL erg mn best doen om niet in lachen uit te barsten…er ontstond alleen een klein knorretje

Mijn broertje heeft dat met zijn vader, maar dat is ook echt een oude #$% zeg maar, hij zit er best wel mee, maar ja je doet er niks aan.

Groetjes,

Michèle

nee oke…ja haar vader ook hoor die moeder was toen zij 14 was al 56 en die vader 59 echt heeeel erg

Mijn broertje is 20 en zijn vader 63… maar hij ziet er ook echt oud uit. Ik bedoel mijn vader is jonger.

Groetjes,

Michèle

mijn broer is de oudste van ons 2 en die wordt in november 25. mijn vader is nu 50 geworden in oktober en mijn moeder moet nog 50 worden in juli.
dat gaat opzich nog wel he
als rico 22 is (net als mij nu) ben ik dus nog maar 44…dat is best gaaf ergens kan ik met m op stap enzo als ik mn 2e jeugd wil beleven

Ik ben 29, mijn broertje 20 (bijna 21), onze moeder is 57 en mijn vader 58. Dus dat is wel redelijk. Ik was een jaar ouder dan mijn moeder toen ik geboren werd dus nog netjes gedaan toch

Groetjes,

Michèle

dat is zeker netjes
ach leeftijd…je bent zo jong als je je voelt zeggen ze dan
rico heeft nu een lekkere liga (ik geef die altijd een half uur na zijn fles ALS hij die fles op heeft gedronken) hebben hem maar een hele gegeven is makkelijker vast te houden. eet ie toch amper op, vind het wel lekker maar op 'n gegeven moment is ie moe van het gesabbel

Ha ha ha met slab hoop ik deze keer En Ja morgan krijgt hem soms, maar meestal slaapt ze nog even dan en taalt ze er niet naar. Komt vanzelf wel. Enne de zit natuurlijk ook op de creche en ik weet niet hoe ze het daar doen straks niet dat zij een koek heeft en de andere kindjes niks das niet lief.

Groetjes,

Michèle

nee precies. maakt ook niet uit het is maar een tussendoortje
jaja deze keer wel met slab hahaha.
hij verslikte zich net in een stukje. papa en mama schrokken ervan pff.
effe opgepakt rugje geklopt hij hoeste en boerde en het was eruit…
damn zeg dat was echt schrikke hahaha

Als ie zich verlikt en zeker met vocht leg hem even op zijn zij, dan loopt het er makkelijker uit. Dat hebben wij met Morgan zo geleerd toen ze zo ontzettend veel opgaf.

Groetjes,

Michèle

verslikte zich in liga niet in vocht dus gewoon buik op arm gehouden horizontaal dus.
en rug kloppen dan schiet het er uit

Ja dat klopt, dan mag het wel zo. Ach ja ze moeten ook rustig leren eten nog he

Groetjes,

Michèle