Rico terug van de Ka

jaaaa hahahah dat zeg ik ook altijd: GA DAN OP JE ZIJ LIGGEN! rijco: dat lig ik al :S niet dus rare vogel!" of : hou is op met snurken! begint dat nou al weer??!!" rijco: ik snurk niet ben al de hele tijd wakker" jaja zwetsbal en dan beweren dat IK droom.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh alsof ik mijn vent hoor… alleen van de week was hij het echt niet. Ten werd ik wakker van mijn eigen gesnurk

Groetjes,

Michèle

hahaha, en dan bij hoog en laag beweren : ik was het niet! of: ik snurk nooooooit

Oh dat zei ik wel dat ik niet snurkte nu weet ik wel beter. Mervin geeft wel toe dat ie snurkt gelukkig,

Groetjes,

Michèle

nee ik snurk echt niet, alleen als ik erg verkouden ben en daardoor op mijn rug slaap (onbewust) maar ik hoor verder nooit van rijco of mn ouders of als een vriendin bleef slapen dat ik snurk…gelukkig want ik weet hoe irritant het kan zijn als je ervan wakker ligt, maja liever hij dan ik dat is dan ook weer zo

Nou ja ik snurk dus sinds mijn zwangerschap. Hopelijk gaat het nog een keer over

Groetjes,

Michèle

hahaha dat is dus ook zo’n kwaaltje wat je eraan over hebt gehouden

Ja eigenlijk wel ja. Ha ha ha misschien dat het na een tweede weer stopt

Groetjes,

Michèle

zovan: als je je hoofd stoot en je bent je geheugen kwijt, gewoon nog een keer stoten dan schiet het weer terug

trouewns vandaag dus naar de stad geweest
was echt gezellig, en michele bedankt voor de tip heb bij de hema zo’n netje gekocht, maar zit klittenband aan, houdt dat wel met lichte boodschappen?
verder nog 2 truitjes (ongeveer dezelfde alleen de ene is lang tot halverwege mn bovenbenen en die andere tot halverwege mn kont)
en een zwart rokje voor boven mn leggings.
verder nog nieuw voedsel voor rico haha jaja friso potje mais met aardappel (werkt mais stoppend? ik dacht van wel! ohjee gaat ie nou ewer geel poepen haha)
en wat verzorgingsspullen.
verder niet veel eigelijk maar toch ik ben weer tevreden.
en hij heeft zn verkleinkussen al binnen gekregen (jungle camouflage) dus wij zijn zoiezo weer helemaal klaar deze maand

Ha ha ha ja zoiets ja.

enne mijn shopping verhaal van vandaag staat in de theetopic van Rainbow en op me blog op me hyves niet echt een 100% succes. Donderdag in de herhaling maar dan met een briefje en pappa erbij… Oh ja heb wel drie tullen nu, maar ik mag van pappa donderdag nog even in de megaprenatal kijken

Groetjes,

Michèle

hey meiden,
we moeten om 10 uur in het ziekenhuis zijn.
laat het weten als we terug zijn

Succes meid en we horen het wel. Heb je je vragenlijstje bij je?

Groetjes,

Michèle

haha in mn hoofd had ik hem bij me.
maarre echt hij is gegroeit als kool
65 cm en 7230 gram
700 gram volgens mij is ie nu aangekomen in een maand, haha. nouja er mag dus een fles af maar dat snapte jullie denk ik zo ook wel
nu is het 3 flessen van 170 voeding totaal en 1 papfles van 200 totaal.
halpotje fruit, halve liga en een heel potje groente met daarna 50 cc water/thee/diksap (neem thee) just in case dat hij te weinig vocht zou binnen krijgen en om het wat weg te spoelen e.d.
nu kan ik de laatste fles in tijd gaan afbouwen (over een paar weekjes, eerst wennen aan nieuw eetpatroon)
zn neus ja, hij zei ook al, dat hij verwachte dat het als het weer wat warmer wordt dat dat bij ging trekken, was dat niet het geval moeten we toch nog terug.
tot dan gewoon blijven sprayen met otrivin extra care en na een week 2 dagen stoppen en weer beginnen etc etc…
opgelucht ben ik zeker!
hoofdje begon weer mooi ronder te worden. is nog wel afgeplat een beetje (achter alleen) maar hij zei dat er duidelijk verbetering in was gekomen dus dat komt wel goed:D deze mama is weer helemaal happy!

Oh lekker meid, en hij is dus net zo groot en zwaar als Morgan Nu alleen de derde doerak nog even afwachten.

En zijn medicatie?? Was daar nog wat over gezegd?

Groetjes,

Michèle

nog 46 dagen omeprazol/losec en ook 46 dagen motillium. daarna kijken hoe het gaat zonder 2 weken geloof ik.

oh en mama zat verkeerd, het is niet 3 flessen 170 maar 165 cc want eerst was het 150 water en 5.5 schep nu is het gewoon 150 water en 5 schepjes

oh en nog iets, ik heb een drinkbeker van bfree (makkelijke overgangsflessen naar drinkbeker, zit een drinktuit in die hetzelfde werkt als de flessenspeen alleen een andere vorm heeft ofzoiets)
zal ik hem daar die thee uit geven of gewoon uit fles? zitten handvaten aan kan ie zelf leren drinken…of kan ik beter wachten tot hij 6 maanden is want er zit dan ook ewer een ander soort gat in de tuit dan bij zn flessenspeen (meer een y-vorm alleen dan kleiner dan een y-cut papspeen)
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 06 Mar 2009 12:00:07

Ik zou even wachten tot ie beter zitten kan, volgens mij is dat ook een beetje te norm dat ze redelijk kunnen zitten.

Ik heb de dr brown ook voor morgan maar die zit nog op 800cc fles en der voedingen dus nog even niks extra. Ze plast zo ie zo al veel, dat heb ik ook, dus ik denk dat haar luiers anders wel heel vol gaan zitten.

Groetjes,

Michèle

rico moet wel die zit maar op 695 nu dan…
vandaar die extra vocht
dokter zei dat ze tussen 4 en 6 maanden tussen de 700 en 800 moeten zitten ongeveer. op een dag dan.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 06 Mar 2009 12:10:25

Ja daarom inderdaad. Ach bij Morgan komt dat ook wel. We hebben al roobosthee in huis en zo, dus komt helemaal goed.

Groetjes,

Michèle

ja rooibos thee is idd ook goed. wij hebben venkel nog steeds die mochten we gewoon blijven gebruiken.
hij zei al: groente thee en zwarte thee is niet goed voor een baby, en rooibos en venkel mag je rustig gebruiken.
die venkel had ik toen es gekocht voor zn krampjes dus die maken we maar is op dan…alhoewel dat is ook papa’s nieuwe verslaving; venkelthee

Venkelthee is heel gezond. Ik moet zelf maar weer eens aan de brandnetel enne morgen ook op me gemak mijn dieet maar eens uit gaan stippelen want volgens mij loopt het aardig de spuigaten uit weer. Ik heb nog niet op de weegschaal durven staan, maar als ik mijn broeken voel knellen

Groetjes,

Michèle