ja me 2 moet wel met een kleine, het goede voorbeeld geven, alleen nemen ze de gene wel over
Rico terug van de Ka
Oh ja ik zie aan Morgan nu al dat we daar onze handen vol aan gaan krijgen zeker als ze praten kan.
Groetjes,
Michèle
jaaa dat wordt nog wat met die ukkies van ons haha ben echt benieuwd en verheug me zo op alle tijden die nog gaan komen en vermaak me nu al prima
Ha ha ha ja ze worden eindelijk leuk zeg maar of eigenlijk vanaf een maand of 4 worden ze dat. Daarvoor zijn ze alleen maar aandoenlijk.
Groetjes,
Michèle
nieuw probleem dient zich aan:
rico spuugt elk hapje van zn fruithap erweer uit zovan; ik hoef niet, oke dat kan maar er zit wel losec medicatie doorheen kleine korreltjes uit capsule.
het is sindsdien dattie t doet.
vraag; hoe krijg ik die toch naar binne?
haha hebbe wij weer…
Mag je het oplossen in iets?? Want dan zou je het met een spuitje in zijn keel kunnen spuiten deden zij ook met de antibiotica voor Morgan.
Groetjes,
Michèle
nou…we zijn overgegaan van zantac op losec omdat hij niks wil drinken wat hij vies vind en alles eruit gooit, dus oplossen is helaas geen optie haha,
wat een vlerkje is het ook.
vandaag trouwens met de buggy meegeweest, hij vond het prachtig, en werd er zo moe van (het kijken etc) dat hij uiteindelijk in slaap viel.
we hebben een plastic boekje aan een ring gekocht zeg maar en die zit hij nu druk te bestuderen. mama komt net terug van de fitness en is LAM
zometeen effe afbakbroodjes maken want wat verbrand is moet er ook weer aan
haha.
vanvond lekker wortelstampot hmm
ja ik heb honger dus
Ha ha ha jij liever dan ik… Al hoewel als ik ooit me figuur weer terug wil…
En wij eten bloemkool, dus Morgan ook. Das wel makkelijk als we dat eten eet ze mee zeg maar. Alleen kook ik voor haar appart zonder zout en iets gaarder dan van ons.
Groetjes,
Michèle
hmm jammie, eet ze alleen bloemkool of doe je er aardappel doorheen?
rico krijgt sperzieboontjes net als gisteren, moet zeggen dat dat ook laxerend werkt, hij had dagen lang harde poep en vanochtend derrie
heb trouwens net ook bonbebe peer gekocht want idd alles wat ik nog had zat OOK banaan in, en sinaasappel en zo.
maar rico krijgt volgens mij meer krampjes van sinaasappel, want ik kwam thuis en hij was gewoon hees aan het huilen hij was niet stil te krijgen…
oh nou lieg ik want toen ik dentinox had gebruikt was ie stil…haha tandjes en krampjes dus
Nee aardappel er doorheen anders is het te veel pulp en ik merk dat ze dat niet leuk vind ze wil wel wat in haar mond hebben zeg maar. Dus aardappel met bloemkool. Ze gaat ook steeds netter en steeds makkelijker eten.
En ja sinasappel staat er om bekend dat het krampjes geven kan ja. Morgan zou vandaag appel met banaan en mandarijn krijgen op de creche. Ben benieuwd.
Groetjes,
Michèle
ja ik hebn nog 1x 1 soort groenten en dat is dan vandaag die boontjes maar daarna doe ik dat niet meer ik was het om en om aan het afwisselen dus dan 1 potje combi dan 1 soort dan combi dan 1 soort, want die 1 soort potjes moesten op en ik dacht ik laat hem rustig wennen aan combi’s.
idd effe geen sinaasappelvoor smurfie
Morgan heeft zitten smullen van haar fruitjes, Ze vond het geweldig. Alleen haar groente was wat minder maar die muts slaapt nu steeds van 11 tot 3 dus dan wil ze niet meer van 4 tot 6 slapen gevolg is dat ze een slaapje mist en dus moe is om 6 uur. En dan heeft ze niet steeds zin om te eten. Maar ja als ik haar laat slapen tot 7 uur dan slaapt ze de nacht rot.
Groetjes,
Michèle
haha krijg je dat weer he, hoe snel die kleintjes van ritme kunnen wisselen is echt ongelooflijk.
en wij moeten ons maar weer aanpassen gelukkig vond ze dr fruit lekker, rijco had vanochtend weer fruit gegeven ipv mij. en had ie peer gehad, en volgens mij was het nu wel goed zn bordje was leeg toen ik aankwam dus zn medicijne zitten er gelukkig weer in.
gisteren avond niet op ikkeben geweest want ik had echt overal de pest in. vanacht een paar uur bij rico op de kamer geslapen want rijco vertikte het om neusspray te gebruiken waardoor hij dus nog erger ging snurken met zn verstopte neus. ik kon dus niet slapen en aangezien ik al zo chaggie was dacht ik doeii ben weg maargoed rico werd vanacht om kwart over 3 wakker :S dus gaf m zn tut en ben weer snel naar onze slaapkamer gegaan haha voor het geval hij ging krijsen en ik helemaal niet meer in slaap kwam. hij huilde nog een minuutje door en sliep daarna verder.
nouja dat was het wel
Morgan heeft al 2 dagen koud fruit gegeten op de creche. Ik wilde nog niks zeggen maar het ziet er nu naar uit dat ze het dus zo eet… kamertemp natuurlijk.
Enne ze heeft ook weer 's middags geslapen dus het ging vanavond ook beter met haar bonen met appel. Ze mocht wat lekkers eten enne gezien de beperkte keuze nog (zal blij zijn als het dinsdag is) is dat toch favo nummer 1.
Waar slaap je dan?? Want ik kan echt niet bij Morgan op de kamer hoor
Groetjes,
Michèle
gewoon matras op de grond naast zn bed
ja bruine bonen met appel vind hij super lekker
maar spuugt ie uit:S
Ja das minder en dat spul vlekt zo.
Oh ja die kan ik er denk ik nog wel tussen krijgen tussen haar bed en de muur, maar eh vraag me niet hoe, maar ben bang dat ze de hele nacht kletsen wil dan
Groetjes,
Michèle
haha nee rico ligt er eerder in dan mij dus ik sluip heel zachtjes met matras zn kamer in haha.
maar goed dat komt gelukkig 9,9 van de 10x niet voor
Nee hoor Morgan haar kamer is haar kamer en daar ga ik niet slapen. Ze heeft gisteravond wel op ons bed met de kat gespeeld. Althans een van de 6 Alleen de oude dame moest even wennen aan de grijpende babyhandjes. Gelukkig zijn de meeste goedzakken bij ons want ze knijpt best hard soms.
Groetjes,
Michèle
hahaha gemeen he echt van die velletjes trekken, had laatst mn kin open liggen en kreeg een veeg tegen mn oog aan
ja tuurlijk is het zijn kamertje, maar goed als hij dadelijk wat ouder is en een nachtmerrie heeft vind ik het ook niet erg om bij hem te liggen. en als ik soms die rust nodig heb doe ik dat gewoon
Ha ha ha ik schop Mervin gewoon wakker en dan neemt ie wel zijn neusspray of ik zeg dat ie op zijn zij moet gaan liggen. Kwestie van goed africhten
Groetjes,
Michèle