@Michele:
rico heeft alleen een tutknuffel(pooh en konijn) in zn bed dat is toch niet veel?
zonder slaapt ie helemaal niet, hij vind altijd troost bij zn vriendjes.
heeft verder geen andere knuffels ofzo in bed.
dus weer bij de dokter geweest net.
heeft ie er ook een fikse verkoudheid bijgekregen.
ze wil rico volgende week terug zien als het nog steeds brak is en dan gaan ze anti biotica voorschrijven. ze zegt dat het misschien heel diep zit.
over het rs virus en q koorts heb ik ook navraag gedaan.
met q koorts zou hij longontsteking moeten hebben.
en dat heeft ie niet, misschien onbewust gehad zei ze maar dat leek haar praktisch onwaarschijnlijk.
RS-virus zouden ze suf en lusteloos van zijn en rico is wild.
moet dus maar weer luuf smeren en neussprayen. en als ik het niet vertrouw weer terug.
hij viel op weg naar huis in slaap en had m in bed gelegd thuis. toen kwam papa en toen werd rico weer wakker, papa zn tut gegeven maar die kon ie dus niet inhouden en toen zn neus gesprayed en daarna weer tut gegeven…toen ging het wel. hij heeft 2.5 uur geslapen!
was dus echt kapot.
papa heeft toen vanalles opgeruimt en verzet en gestofzuigt en gedweilt, en ik had soep gemaakt en de afwas gedaan en ben toen lekker voor de tv geploft.
nu is rico weer wakker en hij klinkt erg vrolijk dus ga ff lekker knuffelen met m. nu is ie tenminste niet zo aan het krijsen en hoef ik niet weer met hoofdpijn vanalles te doen![]()
ik hoop zo dati e weer snel het mannetje wordt. echt voor deze 3 weken was ie echt super vrolijk altijd, ondanks zn reflux kiss etc… vond de dokter al knap dat ie toch zo’n mate van reflux heeft maar toch altijd vrolijk is.
tja hij laat zich gewoon niet snel kennen. tis altijd gissen wat er met m is.
hij is alleen uit zn doen tijdens sprongetjes. dan haalt ie de “schade” in om het zo maar te noemen… en dit is de eerste keer dat ie echt ziek is geweest en dat terwijl hij nog druk is:S