Rico net terug van de huisarts tis weer zo ver

Je kan hem altijd weer terug leggen Inge als ie na het eten nog moe is. Hebben we met Morgan ook heel soms wel eens. Dan is ze een half uurtje wakker maar dan heeft ze gewoon nog een uurtje nodig.

En de volgende keer met een teek niet met een pen klooien, maar of een lapje met spiritus erop of nog beter een brandende peuk. Gegarandeerd dat ie loslaat en altijd opletten of er geen rood/ paarse rand omheen komt.

Groetjes,

Michèle

Sommige kindjes slapen met open oogjes, is normaal hoor Inge. Rico wil jullie gewoon goed in de gaten houden…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

@ Michele: dan wil ik je toch heeeeeeel graag even corrigeren.
NOOIT met spiritus of alcohol op een teek komen als hij in de huid zit. dan “schrikken” ze en spuiten ze gif terug.
We hadden ook geen pen gebruikt maar een speciale teken tang.
na het eruit halen ontsmet met sterilon.
de dokter belt vanmiddag nog terug hierover.

@Mriek: ja haha dat is dan ewl een goede rede ja want wat mama doet is altijd interesant volgens rico!

@iedereen

Nou hier weer een lekker ranzig verhaal:
Ik moest dus zn urine opvangen in zo’n plaszak.
Ik dacht nog: doe ik het na zn bordje bambix pap die hij overigens met smaak heeft opgegeten
Maar… ja daar komt het, meneer kreeg me toch een ranzige poepluier! echt derrie weer maar dan net iets dikker. gevolg: zn hele plaszak zat onder, ooh echt wat smerig, dus ik moest zn luier schoonmaken incl. dat zakje want ja het moest toch in het potje komen. maar helaas dat ging dus niet (dat zakje schoonmaken) dus heb ik met mn handen dat tuitje los moeten maken, het in een potje gieten met als gevolg dat heel mn handen onder de poep drek zat. daar ging mn goeie humeur
en rico zat maar te lachen haha kleine vlegel.
heb het net ingeleverd bij de dokter (er zat GELUKKIG geen poep in het potje)
en ze bellen vandaag als er wat uitkomt…bellen ze niet dan is er niks.
en nu is het afwachten.
maarja rico is lekker vrolijk dus hopelijk komt er niks uit.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090519/BqXx.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/2C2Tp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 15 Jun 2009 13:14:35

Oke dat wist ik dus niet Inge. Zo is het mij geleerd. Spritus of een peuk. Nooit zomaar trekken en zo. Maar dank je voor de tip. Overigens heb ik gelukkig nooit wat van mijn tekenbeet overgehouden en die werd er zo door mijn stiefzusje afgetrokken zeg maar. We wisten niet wat het was. Echt veel geluk gehad

Groetjes,

Michèle

@michele: ja en zeker de laatste jaren zijn er ontzettend veel ziektes bijgekomen mbt teken.
vind het echt griezelig, heb er zelf nog nooit 1 gehad en al zou ik er 1 hebben denk ik dat ik gillend weg wil rennen maar helaas rent die teek mee

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nou ja rennen doen ze niet, maar van je af springen ook niet

Groetjes,

Michèle

nee haha, daarom “rennen” ze mee, niet letterlijk natuurlijk haha dat zou eruit zien ik heb een insecten fobie, als ze vieze poten hebben of wesp zijn of spin

de uitslag is binnen er is niks met rico aan’t handje enorm opgelucht ben ik.
rico is ook ewer helemaal het mannetje dus hij brult maar raak in zn bed moet zelf maar terug rollen.
alleen 1 probleem: soms zit ie echt in de hoek van het bedmet zn hoofd en dan wel horizontaal met zn lichaam en kan dan op de 1 of andere manier niet terug.
maar ik heb laatst gezien dat ie echt wel terug kan rollen als ie er maar RECHT in ligt:S

En Rijco moet zn plek deze week in de gaten houden ivm kringen die kunnen ontstaan dan pas krijgt ie een kuur.
ze hadden nog overlegd en vonden het op het moment toch weer niet nodig.
nouja hopelijk valt het mee en heeft ie door mij geen lym gekregen

owwwwwwww Inge toch mutssss. fijn dat rico niets mankeert en dat hij weer goed eet

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Hou maar op over wespen, Heb een nest in mijn buitenmuur zitten naast me tuindeur. Kan geen raampje open zetten en Morgan haar kamer ligt er precies boven dus ook daar kan en durf ik nu niet te luchten. Gelukkig komt morgen de verdelginsdienst.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat de uitslag van de urine goed was!

Groetekes, Sje

@Michelle:
ja echt was echt erg!
maar hee, IK kon er niks aandoen

@Michele: ooh jasses! inderdaad even die mensen afwachten, echt verschrikkelijke beesten, je moet er toch niet aan denken dat zo’n jong kind gestoken wordt door die griezels?!

@Sje; ja ik ben er heel blij mee, nu is er nog maar 1 probleempje en verder gaat alles perfect… probleem is dus het slapen sinds het rollen.
ik vind het zoo zielig om m te laten brullen, het is geen huilen/jengelen meer het is echt hysterisch krijsen omdat ie dan zn hoofd al een aantal keer gestoten heeft in zn bed en ja dat gaat niet zonder pijn.
wil zn dekentje weghalen ivm de zomer die eraan komt, maar goed als ie zonder slaapzak en deken niet slaapt wat blijft er dan nog over?

Ik zou overdag een poos wat intensiever met hem oefenen om te rollen. Dan wordt het 's nachts ook makkelijker voor hem om terug te rollen als-ie niet lekker ligt.

Groetekes, Sje

geloof me hij rolt als de beste, denk dat t maar een lakentje en zomerslaapzak wordt dan slaapt ie tenminste, laten brullen hoe hij op die manier doet is geen optie

misschien is dat het probleem inge dat er te veel in zijn bed ligt. Morgan heeft vanaf het moment dat ze ging rollen niks meer in der bed liggen dus ze kon op dat punt nergens klem komen te liggen.

Groetjes,

Michèle

Kan goed dat dat inderdaad het euvel is, dat er teveel in ligt. Hier hadden onze meiden zodra ze door het bed rolden ook verder niks meer in bed liggen. Geen knuffeltje, niks! Vond ik veel te riskant.

Groetekes, Sje

Morgan heeft alleen knuffedoek en een tul. Beide is een must anders slaapt ze niet, maar die sleept ze ook het hele bed door.

Groetjes,

Michèle

hier ook alleen een knuffelpopje anders is het echt niet slapen. maar verder echt niks. ook hier heeft het een tijdje geduurd voordat ze ook in bed ging terugrollen, inmiddels rolt ze alle kanten op en komt ze idd ook wel is met d’r hoofdje tegen de spijlen. ik hoor het dan al over de babyfoon en een seconde later is het brullen

liefs,
Rinske

Fijn dat de urine positief eruit kwam! Nu weer ontspannen hè?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

pff ontspannen zit er niet in
het was vanacht weer hommeles.
moet om half 12 weer bij de dokter zijn ik ben mentaal echt kapot en zit al aan de pijnstillers met het opstaan vanochtend.
hij was aan het zweten gisterenavond al terwijl het niet warm was op zn kamer en hij niet eens een dekentje had
zn haartjes waren doordrenkt van het zweet en vanacht om 2 uur was ie aan het krijsen. ik eruit denk ooh mn god wat nu weer…
zit heel zn neus dicht hij hoest zn eigen een ongeluk en niezen ook nog.
hij kon zn tut niet eens inhouden
zn neusspray was ook nog eens op dus had maar een ui neergezet en luuf gesmeert
gaan ze het vandaag over q koorts hebben of dat het niet kan zijn.
ik zit gewoon te trillen op mn benen van vermoeidheid. wat is er toch met mijn mannetje, het is nu al de 3e week en de ene klacht komt na de andere