hijheeft gelukkig wel redelijk geslapen, ik daarentegen totaal NIET.
de ene nachtmerrie na de andere waar ik wakker van schrok. vanochtend had toen ik wakker werd had ie een poepluier dus had die maar verschoont en daarna pas de fles gedaan ipv andersom zoals normaal.
ik denk dat ik zo slecht sliep vanwege de spanningen van de afgelopen dagen en vooral na gisterenavond.
hij was nog 2x wakker geworden, om 11 uur ong en om 00:30, op advies van Will nog wat vocht gegeven rond 11 uur en hij sliep toen gewoon verder. daarna ook weer wat ORS want hij voelde erg droog aan.
ik had toen zn tut achter in zn bedje gelegd…ofja voor het is maar hoeje het bekijkt bij zn hoofdeinde in ieder geval.
hij is vanacht nog een keer wakker geworden maar heeftr zelf zn tut gevonden blijkbaar en in zn mond gestopt, of ik moet zo moe geweest zijn dat ik niet weet dat ik het heb gedaan maar dat lijkt me erg sterk.
Na zn 1ste voeding kon ie weern iet inslapen maar goed hij moest wel dus heb m 10 min laten huilen en toen ging het weer over in hysterisch brullen, en ik voelde dit is niet oke, dus weer mn bedje uit even gekeken lag ie onder de dekentjes op zn buik gedraait maar wel met zn hoofdje boven de dekens hoor, maar goed op deze manier kon hij zeker niet terug rollen dus heb m weer goed gelegd tut gegeven en hij viel eigenlijk vrijwel meteen in slaap.
ik weet niet hoelang ik dit draaien moet afwachten nu hij niet fit is zoiezo zie ik eht wel af en help ik m. maar als ie dadelijk weer 't mannetjei s en hij gaat elke keer huilen zo gauwi eop zn buik ligt… het is nu al 2 maanden zo en ik weetn ieto f ik m moet laten huilen omdat ie naar mijn idee niet terug kan rollen in zn bed omdat ie zich elke keer in een bepaaldeh ouding weet te manouveren dat ie geen plek heefto m terug te rollen… wat zouden jullie doen gaat dit ooit over?
Om half 10 ging mn wekker en toen ben ik weer opgestaan, papa komt over 'n uurtje denk ik wel thuis…gelukkig.
ik heb wel geslapen vanacht maar ben nog steeds doodmoe.
Rico zit nu in zn wipper: AAAWAAAWAAAWAAAAAAA enz te roepen![]()
ga m ff zn cupje fruit geven kijken of ie het op eet…op hoop van zege,
ohja en ben ook weer met de motillium begonnen want het spugen was weer terug bij af.
gaaaaaaaaaaaaaaap…daar gaan we dan weer![]()