Rico net terug van de huisarts tis weer zo ver

Arme Rico en arme Inge! Wat vervelend de diarree. Heeft hij geen last van zijn billetjes langzamerhand, dat ze kapot gaan van al dat verschonen? Arm kind. En dan ook nog overgegeven bij de dokter. Nou, die merkte wel meteen dat 'ie zich niet goed voelde. Echt sneu. Ook voor jou, je zult wel doodop zijn nu met al dat zorgen. Gelukkig mocht je lekker tot half 11 slapen! Ik duim dat Ricootje zich snel beter voelt en dat de diarree over zal gaan. Gauw ORS halen inderdaad, dat heeft hij nu wel nodig. Kop op!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ooh meiden, ik weet het niet meer! heb net ORS gehaald en smoothies, hij wil niks
ook geen ORS zelfs niet via spuitje, wat moet ik doen!

Rijco heeft het er net ingekregen, maar ook met een beetje dwang helaas, gewoon pink in zn mondje gedaan en dat spuitje erlangs, hij ging wel huilen maar ja hij mag niet uitdrogen!

het rotte is hij wil opzich soms nog wel wat happen van een lepeltje maar wil geen fles in zn mond, wat kan dit betekenen?

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090519/BqXx.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/2C2Tp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 11 Jun 2009 14:12:11

pff buikgriep EN zn 4e tand is doorgekomen.
ik d8 eerstn og kan het niet zn tandje zijn geweest, maar dan zou hij niet zoveel diaree hebben als ie nu heeft, dan zou het nog normaal blijven maar bij hem is het wat erin komt gaat eruit, hoge koorts (gehad) en de rest van de buikgriep verschijnselen had hij ook, overgeven e.d.
heeft ie dubbel pech arme ziel

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

De wet van murphie he schat. Maar de tand is door begrijp ik?? Dan is dat een ellende minder, Nu hopen dat de rest ook snel weg is.

Groetjes,

Michèle

dat verklaart in ieder geval t niet eten…alleen lijkt ie nog last te hebbe…heeft vandaag 130 fles op 5 hapjes pap en totaal 6 hapjes fruit…pff wat een rotzooitje he

och arm manneke het zit hem niet mee. Hoop dat het snel beter gaat

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

ja maar wat moet ik nou hij wil gewoon niks eten! en drinken ook niet. dat spuitje moet maar “onder dwang” in hoeverre je dat wilt zien niet met geweld ofzo maar jullie snappen het wel… en verder ja ik weet het niet

kom er trouwens achter dat zn tand niet door is maar wel al zichtbaar dus dat verklaart het niet eten zoiezo, snapte het al nie hij LIJKT door, zo wit is het

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090519/BqXx.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/2C2Tp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 11 Jun 2009 15:25:04

Lieve Inge, wat naar. Dan heb je een helse nacht achter de rug. Die ORS schijnt echt vies te zijn, dus even oplossen in water ofzo en dan geven. Hopelijk nu het tandje door is, dat het beter wordt. Het zou morgen toch al een stuk beter moeten gaan als het ‘gewoon’ buikgriep is.

Heeeeeel veel sterkte met de kleine man!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

ja ik los het ook op in water dat moest juist is poeder
maar hij wil echt niet meer eten en is helemaal hysterisch van de slaap en de honger maar krijg er niks in ik sta echt op instorten ofzo

Eten is niet zo belangrijk voorlopig, vocht wel. Heb je al Roosvicee Stop in huis? ORS schijnt echt heel vies te zijn, dus misschien dat die roosvicee beter wil. En ik bedoelde niet de ORS oplossen in water (duh), maar door een sapje gooien ofzo. Juist omdat het zo vies is.

Pcm helpt niet om hem te laten slapen?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

ach lieve schat ik kan me er (voor zover mogelijk) wel wat bij voorstellen. ik zou echt willen dat ik je de reddende oplossing kon geven. helaas, sorry, ik zou het echt niet weten. volgens mij doe je alles al wat je kan doen! ik hoop echt voor je dat het snel beter zal gaan, ook zeker voor jou!!! ik ben heeeeel hard aan t duimen voor je!!

liefs,
Rinske

Eten maak ik me ook niet druk om. Slaap en vocht is het belangrijkste.

Groetjes,

Michèle

nee maar als je weet wat ie normaal opeet op een dag en hoe weinig hij vandaag op heeft, maak ik me daar wel druk om, niet alleen om het eten maar omdat in het friut en de fles juist vocht inzit.

@Mriek: hij wil ook geen sapjes drinken, dat is het hem nou juist hij wil niks drinken. Bel morgenvroeg meteen de huisarts weer, want het schiet ook niet op zo.
en waarom ik het rot vind dat ie niet eet, is omdat hij stikt van de honger zn maag is aan het rommelen en hij wil wel, maar zo gauw er wat inkomt krijgt ie weer krampen en lijkt ie niet verder te “durven” snapje wat ik bedoel? dus dan weet ik dat ie er moeite mee heeft.
het enigste wat hij wel “goed” eet is zn warme hap. dus dat is wel fijn dat dat in ieder geval binnen is. hij houdt gewoon van sperzieboontjes
zn laatste fles maar 50 cc gedronken maar ik ehb daarna nog 10 cc ORS bijgegeven (80 op een dag probeer ik te halen maargoed valt niet mee hier, heeft maar 30 binnen gehad, maar wel met flink afleiding en pink in zn mondhoekje)

Wel opletten dat hij niet suf wordt he Inge kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit.
Oplossingen heb ik ook niet voor je
Ik zou hem vannacht wel een paar keer laten drinken hoe moe je zelf ook bent of om de beurt de ene keer jij de andere keer je vriend

Liefs Michelle

Zeker zorgen dat je morgen nog even een arts spreekt als het nog steeds drama is, anders zit je weer in het weekend met huisartsenposten te klooien. Sterkte vannacht!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

morge dames.
rico was vanacht om 4 uur wakker, maar hij sliep weer verder nadat ik zn tut had gegeven. toen werd ie om half 6 wakker, ook toen sliep ie verder na een fikse huilbui en zn tut.
toen om 10 voor 7 heb toen een fles gemaakt hij heeft daar 140 cc van gedronken, daarna verschoont JEUuj nog wel een dunne luier maar geen diaree meer.
hij wilde daarna niet meer slapen dus we zijn maar met zn 3tjes opgestaan. net weer gepoept en eindelijkw eer normale ontlasting! heb zn koorts nog niet gekeken dat doe ik zometeen na zn fruit…hopelijk eet hij die op.
gisterenavond toen ik naar bed ging heb ik nog wat ORS gegeven in een spuitje, hij dronk die netjes op omdat ie suf was van de slaap
nu gaat het redelijk… en ik klop nog even af wat betreft de diaree.
het gekke is wel nu zn diaree gestopt is hij weer vollop spuugd de oude rico dus haha

fijn dat het wat beter lijkt te gaan Inge

Liefs Michelle

ja echt he, was echt me eige druk aan het maken stond op het punt echt in te zinken van bezorgdheid maar dat isn ou net wat je niet moet doen op zo’n moment,
kijk gewoon ziek zijn prima, maar dan meot je juist veel drinken en dat wilde hij gewoon niet, en als dan de dokter zegt als ie vrijdag nog niets wil drinken en uit gaat drogen moet ie toch even naar het ziekenhuis dan krijg je het wel, watn dat is juist wat je wil voorkomen.

en hij heeft net een heel cupje (100 gram) friso helemaal opgegeten (fruit) eindelijk! helemaal blij weer.
maar het spugen is weer terug bij af, dus toch weer Motillium gaan gebruiken als vandaag zn ontlasting goed blijft.
dat is ook gewoon eht beste voor m

Pff fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan! Maar dat spugen he, balen hoor!
Fijn dat je zelf ook weer wat geruster bent, wat kun je toch bezorgd zijn om zo’n kleintje he!?

Lilypie

Lilypie

ja daar zou ik ook weer mee gaan beginnen als zijn ontalsting vandaag goed blijft en dat kun je eventueel ook weer langzaam opbouwen

Liefs Michelle