Rico net terug van de huisarts tis weer zo ver

koorts is nu gezakt eindelijk,
hij had zo’n honger en ik had de berichtjes niet meer gelezen maar had m toch fruit gegeven abrikoos met peer geloof ik
heeft wel een 200 potje in 10 minuten opgegeten dus honger had ie wel.
daarna weer flinke diaree luier
hij mag verder niks anders hebben michele, dan alleen wat hij nu krijgt totdat de provocatie test af is gerond.
dus had hem maar om 1 uur fruit gegeven wat normaal om 3 uur is,
en om 3 uur bied ik dan wel een flesje aan kijken wat hij ermee wil.
hij ligt nu weer in bed te slapen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hmm das minder, al denk ik niet dat thee kwaad kan, Kun je het niet even aan de ka vragen of is die nog op vakantie???

Enne slaap en vocht zijn nu het belangrijkste Inge.

Groetjes,

Michèle

nee maar ikb edoelde dat ie niks anders mag hebben mbt eten, zoals brood of crackers.
en idd vocht het belangrijkste dus toch maar goed datie fruit had gegeten, net wilde hij ook amper fles maar gelukkig dronk ie wel wat… heeft 70 cc gedronken nouja… dadelijk gaat ie weer te bed want na zn fles was ie al aan’t gapen…alshoewel ik denk dat zn niet eten meer komt van de slaap en dat komt weer van de koorts…snapje? want hij is gewoon te moe om te drinken wrijft constant door zn oogjes

zn koorts is gelukkig weg…nog wel verhoging, lang leve de pcm’s
vanavond voor het slapen nog 1 geven dan heeft ie er 2 gehad en dat is nog netjes voor een zieke baby vind ik zelf

das inderdaad niet veel voor ene zieke baby ze mogen er 4 op een dag hebben volgens mijn ha. en dat was op dylano’s gewicht en toen ze dat zei was 2 weken geleden en toen woog hij 7,5 kg

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Morgan weegt 9 bijna dus dat scheelt wel. Hier ook een opknappertje. Ik heb haar om 18.00 wakker gemaakt en ze heeft lekker der bruine bonen gegeten en 2 danoontjes. Der luiers zijn ook nog steeds goed alleen der ontlasting is wat weinig voor haar doen. Ze is nu alleen totaal niet moe, dus we laten haar maar even rommelen. Ze zal zo wel willen gaan slapen weer. Heb een maatje groter pyjama gepakt nu dat is mischien iets warmer en een iets dikkere ook. Even alles schoon dat zal voor die kleintjes ook wel fijn zijn denk ik.

Groetjes,

Michèle

Wat naar Inge, hopelijk is Rico snel weer de oude. Erik heeft twee weken geleden ook buikgriep gehad; overgeven, diarree en koorts. Dat was na drie dagen helemaal over. We boden over de dag om de paar uur een beetje melk aan, bv. 90 cc met dan 2 schepjes ipv 3 zodat het minder zwaar op de maag lag. Zo ging het redelijk. Gelukkig heeft Rico alweer fruit gegeten, dat lustte Erik toen echt niet. Heel veel sterkte en beterschap!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

oh inge ik hoop dat je kleine man weer snel lekker opknapt!
beterschap voor hem en voor jou veel succes!!

liefs,
Rinske

We gaan morgen ORS halen want het is echt hommeles weer, zn temp liep net weer op dus heb zn pcm gegeven en te bedje gelegd.
hij had kidney boontjes gegeten, eigenlijk wel stom want zat ook tomaat in en paprika, maar ik dacht, hee kidney bonen met rijst dat stopt weet je wel, dus misschien is dat wel goed. maar hij heeft 5 happen gegeten en wilde toen niet meer.
ook zn bambix fles heeft ie 60 cc van gedronken dus hebben we 4 spuitjes van 4ml gevuld met water en dat gegeven want wilde echt neit meer aan de fles drinken, was ie gewoon WEER te moe voor. daarna dus zn temp gecheckt en liep dus weer omhoog dus snap het ook wel.
met zo’n spuitje moet ie wel drinken dwing m liever ook niet maar sorry dit is toch echt even een moeten (vocht)
hij lag net op zn buik in bed met zn neus tussen de spijlen hahaha en zn tut nog in zn mond, krijsen kei hard. germ… had m rechtgelegd, kus gegeven en hij viel meteen in slaap voordat ik uberhoudt de kamer uit was.
hopelijk gaat de nacht goed. ik zet just in case mn wekker een paar keer vanacht dat ik toch even kan kijken of ie het niet te heet heeft en of ie misschien wat vocht nodig heeft.

@Mriek: dankjewel voor de tip, en ook over dat het 3 dagen heeft geduurt, hopelijk hier ook alleen heft ie al 1 week diaree (eerste paar dagen 1x daags doen 2x daags en de laatste 3 dagen met elke luier!)

Het kan natuurlijk eerst gewoon door die buikjespap zijn gekomen en daarna overgegaan zijn in een combi met buikgriep. Die diarree bedoel ik. Vocht is idd het belangrijkste nu, wij gaven ook echt alleen maar telkens kleine beetjes melk. Normaal krijgt 'ie nooit meer zoveel melk, maar je moet toch wat.

Heel veel sterkte vannacht en echt, met een paar dagen gaat het stukken beter. Je zult zien, in de loop van morgen gaat het al ietsje beter en overmorgen weet je al niet meer waar je je druk over hebt gemaakt. Denk aan je!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Hoop dat je een goede nacht hebt met dat zielig arme mannetje

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Oh meid, ik hoop dat ie lekker slaapt vannacht. Dat is toch de beste remedie. En dat jij ook een beetje slaapt. Ik ga er hier ook zo in. Pappa kijkt voetbal, maar ik heb het gehad. Morgan slaapt nu gelukkig ook.

Groetjes,

Michèle

Hoe is het gegaan vannacht? En hoe gaat het nu?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Hoe is het met Rico Inge?

Liefs Michelle

hoe gaat het met de kleine man?
is ie alweer wat beter?
en met jou? nog wat geslapen vanacht?
hoop dat ie snel weer beter word…!

dikke knuffel van ons!!

karin

hey Inge hoe is t allemaal gegaan vannacht.
hoop echt dat t inmiddels beter gaat met de kleine man!
en dat je zelf ook een beetje hebt kunnen slapen!

liefs,
Rinske

Goed geslapen? Jesse kreg vanacht ook koort hhmmm digi aangestoken ofzo…

Liefs

Lilypie

Hoest met jesse en met rico?

Groetjes,

Michèle

wat lief dat jullie aan ons denken.
Het is gwoon echt niet goed gegaan.
Rico is ook vanacht aan de diaree geweest, welliswaar niet heel vaak maar toch het probleem was dat elke keer na dat hij gepoept had dus ging krijsen, en ik de hele boel weer kon schoonmaken, rico natuurlijk, zn bedje, slaapzak nieuwe. romper enz enz, waardoor rico weer TE wakker was en ik m niet meer in slaap kreeg. daarna ook weer hetzeflde verhaal, en toen om 6 uur weer en toen wilde hij helemaal neit meer slapen krijste de hele boel bij elkaar. papa dus eindelijk ook wakker geworden ik had zn fles maar om half 7 klaargemaakt want ik was niet in staat nog met m te leuren tot 7 uur en ik was doodmoe en rico ook.
na zn fles waar hij 130 cc van heeft gedronken had ik m weer moeten verschonen (zucht!!) en had ik m in bed gelegd, hij sliep meteen voordat ik uberhoudt zn muziek Pip had aangezet. hij sliep toen tot 9 uur en papa is er toen uitgegaan, en ik ben door gaan slapen tot half 11 had het echt nodig. Ik vroeg of ie rico nog had verschoont, en dat was dus nodig zei hij. en toen rook ik alweer de volgende lading dus kon ik m weer verschonen. heeft 3 hapjes fruit gegeten en 5 hapjes pap. heeft nog wel verhoging geen koorts meer dus dat is al wat… lang leven de PCM.
heb de KA gebelt, ivm de Motillium, en hij zei ook dat ik dat maar even achterwege moest laten omdat ie al diaree heeft en de motillium de voeding juist sneller verwerkt naar de darmpjes en ja je snapt al wat er dan gebeurt. dus vandaag geen Motillium voor Rico totdat het wat rustiger is. Wel de Omeprazol gewoon trouwens. Oh en dadelijk ook even ORS halen omdat ie anders uit kan drogen… vind ik ook niks gek hoeveel hij poept

Misschien ook maar even met de buikjespap stoppen?? Want pruimen lijkt me nu niet echt slim.

Groetjes,

Michèle