hoezo 17 kikkerloon? ben jij 17 dan?
ENNE RICO IS WEER BETER EINDELIJK!!!
nu heeft hij blaasjes op zn teelballetjes 1tje is al open gegaan
hoezo 17 kikkerloon? ben jij 17 dan?
ENNE RICO IS WEER BETER EINDELIJK!!!
nu heeft hij blaasjes op zn teelballetjes 1tje is al open gegaan
ja ik ben 17, sorry heb me nooit voorgesteld in ikkeben ik ben gelijk begonnen in het forum ik zag pas na een paar maanden dat je je ergens vor kon stellen.
maar ik ben 17 woon samen met mijn vriend van 21 en ons dochterje van morgen 10 weken 
had je het niet verwacht dat ik zo jong was?
Gelukkig gaat het weer goed met Rico
alleen jammer van zijn balletjes heeft hij er last van?
xx.

wat super gaaf!
heb jij hyves?
nee ik vind dat prachtig een jonge mama ik weet niet waarom ben zelf ook jong haha en lijk nog jonger dan ik ben (lijk ook 18 ofzo)
nee wist niet dat je zo jong was
ik heet trouwens gewoon Inge heb nu bijna 7 jr een relatie woon nu bijna 3 jr samen waarvan 1 jaar echt samen samen, daarvoor inwonend bij iemand…ben 23 jaar (nog maar pas)
en mn vriend wordt 10 juli 27.
ik ben wel benieuwd of je hyves hebt laat je eht weten?
@Inge: super dat het weer goed gaat met Rico en idd ff de balletjes aan de HA laten zien maandag…
@Eva: ik gebruik ook Kruidvat Extra Care en ben daar zeer tevreden over! Ze poept eindelijk weer fatsoenlijk (in het begin waren het van die harde klompen, echt zielig…)… enne… juist leuk zo vroeg moeder! Zie je tegenwoordig maar weinig meer… ik was 21 toen ik zwanger was van Nikki en iedereen keek me zo aan van: “vast een ongelukje”, terwijl we er heel bewust voor gekozen hadden… ik vind het ook leuk dat onze kleintjes bijna even oud zijn hihi!
Grtz Von
Hoe is het met rico gegaan vanacht? gaat het nog steeds goed? en met zijn balletjes? ik kan je helaas geen raad geven, als ik de goude tip wist gaf ik hem je!
ik ga eind van dit pak ook kruidvat proberen dat scheelt de helft. ik weet nog niet welke ik ga gebruiken, maar eliza poept ook heel hard. ik zal even overleggen.
ik woon in een klein dorp waar jonge moeder heeelemaal niet voorkomen dus ik was maanden lang het gesprek van de dag maar ik heb er nu echt totaal geen moeite meer mee (eerst wel door reacties)! ik ben wie ik ben en doe alles wat ik kan. mijn dochterje op de eerste plek en ik op 2! naar mijn gevoel krijgt ze niets tekort.
XXXX-

Volgens mij heb je je toen voorgesteld toen je zwanger was Eva. Ik wist wel dat je een jonge moeder bent. Ha ha ha maar ja ik onthous ook bijna alles. Gaat snel he, alweer 10 weken. Hier alweer een kleine dame van bijna 10 maanden. Ze zit nu heel lief met haar popje babytv te kijken. Echt dat warme weer is niks voor die ukken. Voor mamma trouwens ook niet hoor
Maar goed ik ga haar zo nog even wegleggen en dan na der bammie maar even naar de stad. Oude mannen en oude auto’s kijken
Enne Inge als je zeker weet dat het geen schimmeltje is even een klein beente maizena op Rico’s zakje, dan gaat het misschien ook dicht.
Groetjes,
Michèle

@eve16 meid als ik dit allemaal zo lees doe jij het helemaal toppie met je kleine meid
Liefs Michelle
Dankje & als ik iets niet vertrouw vraag ik het hier gewoon! of aan mijn moeder natuurlyk die zelf 3 kinderen heeft.
ikweet niet meer of ik me voorgesteld had maar toen ik zwanger was heb ik gelijk een topic geopend omdat er wat niet klopte met de uitslagen want bloedtest was negatief!
XXX-

Ja en je hebt toen ook een topic gehad over het wel of niet meerderjarig verklaren en van die weet ik dat je toen 16 en nu 17 bent.
Groetjes,
Michèle

haha nee mijn geheugen is die van een vis sinds ik zwanger ben gefweest haha
2 sec en dan floep weg
nee grapje
maar eva, ik vind het supergoed van jou hoe je het doet hoor meid, was het ook bij jullie een bewuste keuze?
ik was ook 21 trouwens toen ik zwanger werd, en mensen keken mij ook aan en vroegen zelfs soms: was het bewust of was het een oepsje??
ik zo: bewust. kijken ze je zo aan van: nou nou…
en in het ziekenhuis in de wachtkamer bij de verloskundige zei zo’n vrouwke die zeker al 50 was: zo die is jong zwanger
mn vriend zo: ja en jij oud
erg die mensen he ik was zelfs al netjes getrouwd en was indd een bewuste keuze en dan nog vragen was een moetje zeker dus ik (wat trouwens 22 pffff) als je er als je er 20 maanden over doet om ene kind op de wereld te zetten dan is het een moetje jah
Liefs Michelle
Ach meiden ik ben 29 bijna 30 en zelfs aan mij is gevraagd of het gepland was want ik was nog zo jong. Ik oog heel jong. Maar ja tegenwoordig is het eerst carriere en dan met spoed nog e1 of 2 kinderen alleen snappen ze niet dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat. Mijn vk zei dat ik de ideale leeftijd had. Niet zozeer kwa vruchtbaarheid want die schijnt tussen de 20 en 25 te liggen, maar in als volwassen genoeg zijn om te weten waar ik voor kies en jong genoeg om er nog goed van te genieten. Niet dat alle dames jonger zich nu beledigd moeten voelen hoor. Integendeel jullie doen het allemaal heel goed, maar het was meer haar sneer naar alle carrierevrouwen die met 40 nog de eerste kregen omdat het anders niet in de agenda gepast kon worden.
Groetjes,
Michèle

Ps michelle, weet dat jij niet zo’n carrieremuts bent. En ik neem aan dat jullie mij wel snappen. Hoop ik.
Groetjes,
Michèle

haha nee ik begrijp je michele
tja de verloskundige zei tegen mij: je bent nog lekker jong, als het jouw keuze is is het toch goed?
ik zei ook al van: mijn jeugd is verrot geweest en die wilde ik zoiezo al afsluiten had geen zin meer om in een jeugdig iets te leven. was toch alleen maar brak. en rijco en ik wilde al langer een kleine maar omdat ik littekenweefsel had bij mn eierstokken zou het waarschijnlijk niet eens mogelijk zijn. toch werd ik ineens zwanger en ik ben blij dat me die kans nog is gegeven.
het intereseert me niet wat mensen van me denken dat ik jong moeder ben ook al irriteer ik me soms wel. ze kennen mijn verhaal niet
ik was al heel vroeg toe aan jong moeder zijn en het huisje boompje beestje verhaal.
terwijl veel meiden juist jong willen blijven en nog lang willen feesten en noem maar op. nou van mij hoefde het niet.
Ik wilde ook al veel eerder Inge, Ik was 16 toen ik met mijn ex samen kwam en na 4 jaar begion het wel te kriebelen. Alleen hij wilde niet en dreigde het eigenhandig te verwijderen als ik zwanger zou worden. Een jaar later gingen we uit elkaar. Ik ben nu blij dat ik met hem geen kinderen gekregen heb. Maar de kriebel bleef. Met mijn tweede ex zou het ook nooit goed gegaan zijn. Dan hadden ze nu net zo’n vader als ik heb. Heel lief, maar niet altijd aanwezig en met mervin wist ik wel dat het goed was. En gezien zijn leeftijd. Hij is nu 36 wilde we ook niet te lang wachten.
Groetjes,
Michèle