Wat heb jij een oude man michèle nee hoor geintje de mijne is 31/2 jaar jonger
Liefs Michelle
hoi
Ik wordt ook een jonge moeder enoemd, werd op mijn 27ste moeder… toch niet heel jong? bewuste keuze in ieder geval.
Maar de eerste keer dat ik zwanger werd (miskraam) vonden de meeste me echt heel jong ik was toen nog 26… konden veel niet begrijpen…
Wat maakt het uit hoe oud je bent, als je er aan toe bent! Het belangrijkste is dat je kindje de liefde krijgt die het verdient, dat kan je toch ook geven als je “jong” bent?!?!
Zo…dus…dat is eruit
groejes Gidget
hoi,
leuk hoor al die jonge moeders. ben zelf ook volgende maand 25. heb al twee kinderen. was net 23 toen de eerste geboren werd. was al 6 jaar samen met sinds kort mijn man.had soms wel moeite met de reacties van de buitenwereld. er gingen roddels rond dat ik stiekem gestopt was met de pil en dat mijn man het helemaal niet leuk vond. nou wat waren we blij toen ik zwanger was, want heeft meer als een jaar geduurd.ook het niet gepland verhaal ging hierover het dorp.
ook kon mijn schoonmoeder zich in t begin zich overal mee bemoeien. ze had tegen mijn man gezegd. ja jullie zijn nog zo jong etc.
mijn man heeft gelijk gezegd dat we heus wel weten hoe we voor onze kindjes moeten zorgen.
we genieten met volle teugen van onze twee schatten.
groetjes jolanda
ja wat zeiken die mensen inderdaad
vroeger hadden ze vaak al 3 kinderen toen ze 24 ofzo waren.
en nu lopen ze te zeuren over ons pfff
ik ben liever jong moeder dan heel oud. kun je tenminste lekker met ze meedoen houdt je jong he!
Mijn schoonmoeder vond mij oud trouwens. Maar ja zij is net als mijn moeder 57 alleen ben ik 29 en Mervin 36 dus reken maar uit. Mijn moeder was iets jonger dan ik (28) toen ze mij kreeg.
En wat je zegt Inge mijn oma was ook 22 toen ze mijn vader kreeg hoor. Dus zo abnormaal is het niet.
Groetjes,
Michèle

in derdaad vroeger was het raar als je niet snel kinderen kreeg. mijn ouders hebben eerst 12 verkering gehad en 9 jaar samengwoont, wat toen echt niet kon! Ze hebben heeeee veeeel commentaar gekregen, en nu krijgj e roddels en commentaar als je voor je 30ste moeder wordt!?!
Is toch raar? mijn schoonmoeder was 19 toen ze zwanger was van mijn zwager, maar zij kon gelukkig ook niet wachten tot wij eraan toe waren
groetjes Gidget
Ja maar rico is weer beter
Enne min ouders zijn ook nooit getrouwd geweest dus schande in de familie, maar ja het was wel logisch vonden ze aan mijn opa’s kant (vader van mijn moeder) Hj was per slot als een streng gereformeerde met een katholiek getrouwd en daar 10 jaar later ook nog eens van gescheiden dus mijn moeder moest wel voor galg en rat opgroeien natuurlijk en er zou wel niks van zijn kinderen terecht komt en toen mijn beide tantes ook nog eens met een neger trouwde/ samenwoonde was het hek van de dam.
Groetjes,
Michèle

@Michele, ja precies daarom, maar ikv ind jou niet oud, je had die mensen in het ziekenhuis is moeten zien pfff dat was oud! en dat je jong oogt zegt ook wat he
@Rinske: haha rico mag maandag weer naar de huisarts
dus dan gaan we weer on topic goed?
ga ff rico uit bedje halen die knalt zn hoofd tegen de spijlen
RICO: "mamaaaaaaaaaaaa"
hahaha alsof het mijn schuld is.
Duh tuurlijk is het jou schuld jij legt hem in bed
Enne ik geloof je, ik heb ook van die oude taarten die zo nodig nog even snel moesten gezien in het ziekenhuis. Eentje zei nog tegen mij. Nou ja zeg zo jong en dan al zo’n buik, dus ik terug nou ja zou oud en dan nog zo’n buik. Ze waren meteen stil. Ik had ook een hele jonge gynocoloog die hoorde het en die lag in een deuk.
Groetjes,
Michèle

Inge lieve schat, t was gidget die begon over t offtopic zijn hoor maakt niet uit hoor zal vast door de warmte komen.
ikke ben 27 en zelfs hier kijken ze me soms raar aan met de vraag, waarom zo jong? ben zelf inmiddesl alweer 9 jaar samen met daan, waarvan 6 jaar getrouwd (was 21 toen we gingen trouwen, had je ze toen moeten zien kijken). en toen waren we er allebei klaar voor (daan eerder dan ik, hij is dan ook 6 jaar ouder) en gingen we ervoor.
ach hoe t ook gaat, ieder z’n eigen keuzes. zolang je er zelf achterstaat maakt t geen ene donder uit hoe andere erover denken toch?!?!
liefs,
Rinske

Helemaal mee een Rinske. Ach weet je hoeveel mensen commentaar hebben op dat we een tweede willen maar nu nog niet. Of je krijgt: Hoezo is 1 niet genoeg dan, of: Nou dan zou ik maar eens opschieten anders is het leeftijdverschil zo groot. Echt kan niemand zich dan meer met zijn eigen leven bezighouden?? Ben geen J-lo of zo hoor. Ik bedoel zo interesant ben ik ook niet.
Groetjes,
Michèle

Rinske sorry ik ben een druif maar dat was al bekend
enne michele: ja haha precies en oude mensen krijgen het er moeilijker af dan jongere
wij geluk
inge: maakt niet uit hoor, wat ik zeg t zal de warmte zijn. en warme druiven zijn nou eenmaal niet zo lekker haha
michèle: het is ook werkelijk nooit goed, als je tenminste aan andermans ideeen wilt voldoen. dus lekker laten l*llen zou ik zeggen haha
liefs,
Rinske

Geloof me inge als je jong bent (30 is niet oud) krijg je het er ook niet makkelijk af…
Groetjes,
Michèle

Leukee foto!! zeker een badjas? echt super leuk!
XXX-
quote:
Geloof me inge als je jong bent (30 is niet oud) krijg je het er ook niet makkelijk af......![]()
Groetjes,
Michèle

@michèle ik bedoelde dat rene 31/2 jonger is als ik niet als jouw mannetje he hahahha dan was hij wel heel jong ja
ik ben dus perfect he dames en jong en oud een kind
Liefs Michelle