Rico net terug van de huisarts tis weer zo ver

ik snap dat je nog wat voorzichtig bent inge, maar ik zou t idd nog even afwachten. voor t zelfde geld is het door tandjes. nou maar hopen dat de verkoudheid ook snel over is.

enne Lindsey zit goed rechtop, komt zelf ook al een heel eind met t zelf gaan zitten. alleen t laatste stukje lukt nog niet echt dan valt ze weer terug. verder op d’r buikje achteruit schuiven en om d’r as heendraaien en omrollen. dus zo langzamerhand steeds een beetje meer.

liefs,
Rinske

ja maar ik wacht nu al 4 weken, en elke keer is het wel iets en elke keer denk ik: ja dan is het daarvan dan weer daarvan
maar misschien wat iedereen al zegt zit er gewoon een bacterie te vervelen
ik begin morgen toch maar met de kuur

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

zo bedoelde ik m idd ook hoor, meer in de zin van even kijken hoe t vandaag gaat en als dat zo blijft of nog niet naar je zin dan morgen gewoon lekker beginnen met die kuur. veel succes nog enne ik hoop dat tie snel aanslaat dan!!

liefs,
Rinske

ik ook hij heeft de hele dag nog niet geslapen en ik moet zoooveeeel regelen papa is werken pfff maar ik heb net de muziek van de tv (blije wup muziek hehe) aangezet wat harder dan normaal en nu ligt ie duimend naar de tv te kijken met zn benen stijf in de lucht hahahhaha

Ik sluit me aan bij de andere mama’s: Beginnen met die kuur. Als het aanslaat is het super, en zo niet dan heb je weer waardevolle informatie voor de arts.

Persoonlijk denk ik dat het hem wel gaat helpen. 5 weken is echt te lang om ziek te zijn, daar wordt je niet vrolijk van. Ook als mama niet!

Voor je het weet is Rico weer de oude, en kan jij ook weer terugkomen in je oude ritme, daar worden jullie allebei beter van!

liefs, Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie

@inge geef die kuur nou gewoon als de ha het echt niet nodig had gevonden had je hem echt niet gekregen hoor al had jij hoog en laag gesprongen

andere dames tot nu toe is het staan bij 1 keer gebleven al wil hij het wel via mijn broekspijp doen maar dat ging nog niet(hij had sokken aan hahahaha was te glad) daarna op zijn blote voetjes lukte het bijna maar hij was dood en doodmoe

@michèle hoe gaat morgan weer zitten als ze staat ben bang dat hij achteroverklapt in de box. hij kan wel zelf zitten enzo

Liefs Michelle

Tante Sje zegt dat Rico die kuur moet krijgen.
Is dat duidelijk genoeg?

Groetekes, Sje

tante kim is met 298 reacties de draad kwijt… waar ging deze topic nou om?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

En, Inge,

Heb je onze adviezen opgevolgd? Hoe is het nu met Rico? Ik hoop zo dat die kuur goed aan gaat slaan!

@Michelle: Toen Nora net stond, kon ze inderdaad nog niet van staan naar zitten. Dat is best een vervelende periode, ik probeerde haar erg in de gaten te houden, maar natuurlijk is ze een paar flink achterover gevallen. Ze leren zo natuurlijk wel om van staan naar zitten te gaan, de motivatie om het anders te doen wordt steeds groter. Nora stond ook vaak aan de buitenkant van haar box. Als ze dan een tijdje stond ging ik achter haar zitten. Dan had ze het zelfvertrouwen om te proberen goed te gaan zitten. Na ongeveer anderhalve week lukte het haar steeds vaker alleen. Na drie weken ging het 100% goed. Das mijn ervaring ermee! je zal wel trots zijn op je ventje!

liefs, Liske

@liske hij heeft het niet meer gedaan hahhahahaha dus we zien wel wanneer hij het weer gaat doen was toevalstreffer denk ik hij gaat nu als hij op zijn knieeen zit ook weer gewoon zitten dus dat doet hij bij staan misschien ook wel

Liefs Michelle

ja het ging vanacht en overdag weer zo goed dat ik 't toch maar niet gegeven heb pff worden jullie nou niet moe van mij??
maargoed net begon ie weer aan de spuitluier
heeft nu ook uitslag bij zn teelballetjes en ook bij zn mondje weer
maarja ik twijfel gewoon echt of dit rede is tot een kuur
ook zn neus is nog brak misschien is het toch wel tandjes (heb vandaag heel zn mond geeinspecteerd maar niks wijst op nog meer tandjes) pff
IK WEET HET NIETTT

Ja, we worden heel moe van je. Maar verder ben je wel lief!

Groetekes, Sje

is te begrijpen ik wordt ook moe van mezelf, fijn dat je me lief vind maar
ik kan mezelf op het moment even niet uitstaan
even echt een inzinking en dat merkt rico ook aan me en nu voelk me een @$# moeder
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 23 Jun 2009 21:13:00

eehm even een opmerking.
het valt me op dat rico’s spuitluiers komen 5 minuten na zn bambix papbordje. heb het nu al een paar dagen in de gaten gehouden… vreemd zit toch niks van koemelk in.
heeft net zelfgemaakte broccoli met kip en aardappels gegeten, vond het heerlijk (denk dat het net iets te droog was maar goed)
heb m nu maar even in bed gelegd.
verder is hij echt lekker vrolijk vandaag.
alleen dan die ene spuitluier wat me niet zint omdat dat dus elke keer na zn bambix pap is

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 24 Jun 2009 18:00:26

morgen dan maar is wat anders proberen dan, of desnoods alleen een fles ipv pap. dan kom je er wellicht achter of het ook met de pap te maken heeft.
maar wel lekker dat t verder zo goed is gegaan vannacht en vandaag!!!
hopelijk is t nu toch echt bijna voorbij!!

liefs,
Rinske

Ik zou dus morgen ook ff de bambix achterwege laten Inge. Fijn dat het verder zo goed gaat

Liefs Michelle

ja he, hij is ook uit zn sprong (alhoewel ik daar een week lang niks van heb gemerkt) en hij is vandaag echt het mannetje, echt een clown
hij was trouwens voor het eerst het hele huis bijna doorgegaan
eerst bleef ie meestal in 1dezelfde kamer (huiskamer of zn slaapkamer)
hooguit beetje richting de hal maar daar bleef het dan ook bij
nu dus niet hij speelde in zn slaapkamer dus ik loop ff naar de huiskamer om zn pooh te pakken die hij mee had genomen. kom ik terug Rico weg haha ik denk wat?? ik snel de hal in geen rico was ie naar de keuken getijgerd in een tempo dat wil je niet weten (ik was nog geen 30 seconden weg!)
zat ie bij de hondenbrokken hahahaha. moest echt lachen alleen zat heel zn shirt onder de honden haar die daar bij zn voerbak ligt. brokken zaten er niet in had ie al opgegeten (de hond natuurlijk) maar goed die zak stond er en rico had dat omver getrokken kon dus weer gaan rapen…
rico was heel trots op zichzelf
heeft vandaag 3 derrieluiers gehad en 1x moeite gehad met inslapen
zn neus is wel weer erger aan het wordne
maargoed moet vrijdag toch naar de KA dus zal dan wel aankaarten wat het kan zijn (misschien hooikoorts ofzo?)
slaap lekker dames
ik duik mn bedje in toedeloe!

& hoe is vannacht gegaan?
hoop dat hij geen derrieluiers meer heeft gehad…

xx.

even ewn ander vraagje, ik las in een ander topic dat jij kruidvat melkpoeder gebruikt, ben je daar tevreden over? ik wil het ook gaan gebruiken

xx.

@Eva16:
het is vanacht goedgegaan om half 8 werd ie pas wakker
gisteren zelf gekookt en had geen derrieluier overgehouden.
het is ook meestal door iets waar gluten inzitten bambix of eten waar gluten in zitten. valt me ineens op??

over je vraag over die kruidvat
ik gebruik nu nutrilon Pepti.
omdat we aan het kijken zijn voor een KMA.
maar voorheen had ik kruidvat extra care (zelfde als hypoallergene)
ik was daar heel tevreden over! kruidvat is een echt goed merk om te gebruiken
dus raad het je zeker aan
maargoed ik weet niet of je zoiezo gewone flesvoeding gaf of vvoor spuugbaby’s of hypoallergene?
want daar heb je ook met kruidvat soorten in, je hebt dan kruidvat comfort kruidvat standaard kruidvat extra care en volgens mij (niet 100% zeker) nog een andere maar weet zo niet welke dat is en of er nog wel een andere is.
maarre succes!
hoor het wel van je

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 25 Jun 2009 10:29:22

Nou gelukkig is het goed gegaan :smiley: mischien eindelijk toch vooruitgang, ik hoop het zo voor jullie.

ik gebruik nu nutrilon standaard die is 9,63 en kruidvat standaard is 5,49 dus dat scheelt wel veel! vooral voor mij met mijn 17jarige kikkerloon… ik heb nu nog een haff pak ongeveer en ga bij de laatste kwart steeds 1 schepje mengen en steeds meer. ik hoop dat ze het goed oppakt. ik laat het je zeker even weten!

xx.