Jeetje tita tovernaar, dat keek ik ook nog. Met Barry stevens is dat nog en die heeft inderdaad die chimp altijd bij zich. En grobbema met der grobbebollen.
Groetjes,
Michèle

Jeetje tita tovernaar, dat keek ik ook nog. Met Barry stevens is dat nog en die heeft inderdaad die chimp altijd bij zich. En grobbema met der grobbebollen.
Groetjes,
Michèle

Ik zag laatst pipi. Moet zeggen dat ik nu niet echt meer begrijp waarom ik dat leuk vond.
Groetjes,
Michèle

Op een gegeven moment speelde Tita op haar fluit en dat zag er toch nep uit! En Barry had nog zo’n raar satijnen pak aan! Het is denk ik eind jaren '70? Vandaag ging het over versnellende en vertragende spray he Mriek? Het kameeltje in het ei hoefde niet snel geboren te worden, dat was uiteindelijk de moraal!
En Pipi! Met Tommie en Anika (in geel strak shirtje)…en dat die mondjes verkeerd liepen met het Nederlands vanwege de Zweedse nasynchronisatie!
Groetjes Rainbow, trotse mama

het komt op nickelodeon junior
wij hebben upc uitgebreid paket dus daar komt het op 1 zender de hele dag.
ook dora vind hij leuk,
oh en bij teletubbies gaat ie huilen bij de begin tune al dus dat betekend niet veel goeds
het gaat steeds beter met ons mannetje
hij heeft nu geleerd hoe hij op handen en knieen kan zitten en dan van voor naar achter te bewegen hahaha.
het is jammer dat zijn reflux ook deels ontwikkeling onderdrukt omdat hij niet meteen na het eten kan gaan spelen
en vaak na een uur (als ie het redelijk binnenhoudt maar nog niet zoals het hoort) is ie al doodmoe en kan hij niet echt spelen.
dus meestal als ie wakker is leggen we hem in de box of op de grond zodat hij dan 'n half uur kan spelen voordat hij weer te eten krijgt.
en dat is misschien 2x 'n half uur per dag en dat is VEELste weinig, maarja anders spuugt hij alles onder en dat is voor hem zelf ook niet prettig!
het slapen gaat nu steeds beter!
zonder dekentje! en op de buik of op zijn zijde! ooh wat goed van mn ventje ik ben zo trots.
zoals al eerder werd gezegt: ook dit gaat voorbij (moeilijke periodes…)
en Rainbow haha ja ik vond het ook erg aandoenlijk maar nu doet ie het ineens niet meer
@Rainbow: ja, “de moraal van het verhaal…” Blablabla. Dat had je als kind ook niet gedacht, dat je zo werd gemanipuleerd via dat soort series. Maar ach, in deze verloederde maatschappij van tegenwoordig is het misschien wel goed als we dat er toch in houden…
Pipi vind ik trouwens nog steeds leuk, en Sesamstraat (ELMO!!) en Teletubbies en en en … Mijn kind heeft maar mazzel met zo’n mama!
@Inge: wat fijn dat het met Rico zoveel beter gaat. En hij ontwikkelt zich nog snel hoor in vergelijking met Erik (wie niet, haha). Dat op die handjes en knieën zitten doet Erik pas sinds hij 11 maanden is. Rico is the man!!
Groetjes!
Rico gaat gewoon hartsikke snel hoor \inge is helemaal niets mis mee
Dylano ging vandaag voor het eerst zelf staan in de box ik zat aan de koffie in de bank en de box staat daarnaast en ik kijk opzij en ik zie hem gewoon staan!!!
Ook tand nr 8 is door kan iemand dat kereltje afremmen(intussen is deze mams apetrots)
Liefs Michelle
@Mriek: ja opzich is ie wel wat snel enzo maar hij zit nog steeds niet zelf rechtop en ik dacht dat dat allang zou horen.
wat doet erik allemaal dan? omdat je zegt dat iedereen sneller is dan hem? valt toch wel mee! misschien moet je es proberen iets wat ie altijd wil hebben voor m op de grond te leggen als ie op zn buik ligt
op die manier ging rico er in ieder geval heen.
volgens mij…was dat de afstandsbediening
@Michelle: Dylano die is pas snel! hallo zeg, die staat gewoon!
wat een knappert!
ohjee…spuitluiers zijn weer begonnen. pff ik weet niet of ik dan toch die kuur moet gebruiken of niet?? dadelijk komt het van tandjes(??) af en haha ga ik hem 'n beetje volgieten met die troep ben ik ook niet zo voor…
hij had nog wel een spijkerbroek aan en het is daardoorheen gelopen en ook nog door mijn broek een witte!
nog steeds potdicht zn neus??
en arme ziel hij was net eindelijk in slaap gevallen en ik was vergeten zn wasmand van de kamer te pakken, dus ik heel stilletjes maar werd ie wakker van (sliep net 5 minute)
en nu is ie weer aan het brullen. maargoed ik ewet ook even niet wat wijsheid is…
@ Inge, Morgan kan ook nog steeds niet rechtop zitten alleen als haar beentje iets schuin naar beneden zitten dus in een wipper, autostoel of op schoot. Op de grond kukkelt ze om.
@ michelle. Go Dylano… nu kun je echt overal bij
Groetjes,
Michèle

ja rico ook in de wipper maxicosi of op schoot maar dan weet ik in ieder geval dat rico niet de enigste is
maar dames…wat zouden jullie doen? kuur starten of niet…
Nog even aanzien Inge, denk ik. Blijft het bij deze ene luier, dan is er waarschijnlijk niet veel loos. Anders kan je alsnog starten. Maar dat denk ik, van een afstand…
Erik trekt zich op tot 'ie op z’n knieën zit, hij rolt en draait om z’n as, hij staat heel voorzichtig als je hem goed stut. Eigenlijk niet eens zo slecht, haha. Hij is trager dan gemiddeld, dat wel. Maar goed, maakt niet uit.
Goed van Dylano Michelle! Wat een topper. Logisch dat je trots bent!
Groetjes!
lijkt me schattig om te zien
rico draait wel rondjes als ie op zn buik ligt heel snel, net een tol
maar over die kuur… uhm… ja weet je zn verkoudheid is ook nog steeds brak en hij heeft net in 10 minuten tijd al alles uit gespuugd weer slijm dus…
en ja het is maar aan BLIJVEN rommelen…
Dan misschien toch maar starten. Dit duurt nu al zo lang en je hebt het in huis. Nu raak ik er steeds meer van overtuigd dat je het toch maar moet doen…hoezo wispelturig?
Groetjes!
ja heb ik ook dan weer wel dan weer niet
maar het punt is dus dat ik elke keer denk: oh nou komt het daarvan nu komt het weer daarvan enz enz enz…
maarja als ik zo bezig blijf blijven we aan de gang.
en daarbij rico staat bekend om zn harde ontlasting en niet om zn diaree…ja de laatste weken dan dus voor hem is eht neit echt normaal vind ik
Gewoon beginnen als je denkt dat het helpt alleen dan wel stoppen met dat andere medicijn van de ha al zei.
Groetjes,
Michèle