Fijn dat je nu eindelijk wat gehad hebt Inge en ze zien ook dat hij die andere medicijnen heeft dus dat kan wel samen alleen met die ene niet.
Hopelijk knapt hij nu snel op
Liefs Michelle
Fijn dat je nu eindelijk wat gehad hebt Inge en ze zien ook dat hij die andere medicijnen heeft dus dat kan wel samen alleen met die ene niet.
Hopelijk knapt hij nu snel op
Liefs Michelle
hij moet nu amoxicilline 3x per dag 1 ml per keer gebruiken en de kuur afmaken (ongeveer 1 week)
zal wel goed zijn
nou k ga bank liggen ben kapot
Gelijk heb je meid en ik hoop het ook dat ie nu weer snel het ventje is.
Groetjes,
Michèle

ik hoop echt dat t snel aan zal slaan zeg! zowel voor Rico maar ook zeker voor jou!!! blijf ook goed voor jezelf zorgen he!!!
liefs,
Rinske

Dat met dat opbouwen van de bacteriën die wel nodig zijn in het lichaam gaat vanzelf. Merk je helemaal niks van en hoef je ook helemaal niks voor te doen.
Groetekes, Sje
hmm oke, nou Sje dan doe ik in ieder geval wat ik toen straks in mail tegen je zei, omdat rico in principe nu redelijk goed is. dan wacht ik gewoon nog 1 a 2 dagen mocht ik geen verbetering zien gebruik ik het, dankje voor de tips
ja hij is tot 2011 goed in de koelkast moet het dan natuurlijk.
maar goed het gaat nu wel iets beter ineens, alleen gisterenavond werd ien og een keer huilend wakker maar ik had m toen 5 cc water (spuitje vol) gegeven en toen was het weer goed, denk het slijm… en heel zn gezicht zat onder liep helemaal in zn mondje zoveel kwam eruit. dus denk dat het een beetje aan het loskomen is.
Verder is hij heel vrolijk, en hij heeft zeg maar een behang band in het midden van het behang poohbeertjes erop staan, en hij heeft voor het eerst pooh dada gezegt en hij zwaaide daarbij toen hij naar bed moest net, hahaha lief he!
als het zo redelijk blijft gaan en het is maandag naar mijn doen goed genoeg gebruik ik t dekn ik ook niet eens. tenzij er weer wat anders bijkomt natuurlijk…nouja ik moet nog even een vaderdag cadeautje halen.
bedankt iedereen nogmaals kan niet vaak genoeg gezegt worden!
Geen dank meid, daar benne we voor toch. Alleen maar fijn om te horen dat het beter gaat met het mannetje.
Groetjes,
Michèle

ik heb net rinikind van vsm gehaald en ook van vsm voor hoesten heel zn gezicht zat net onder t slijm toen ik m uit bed ging pakken
oh en dat andere spul heet tussikind. hopelijk werkt het.
ik snap mezelf soms niet, eerst dring ik op een kuur aan, maar ineens gaat het al wat beter met rico nadat ik thuis kwam en laat ik m staan voor 't geval dat:S
had het er ook met Sje over en ze zei ook al dat als het al voor me eige gemoedsrust is dat ik dan even moet wachten omdat ik natuurlijk niet wil dat als het GEEN bacterie is dat ik de goede bacterieen in zn lijfje ook dood.
maar stel het zou maandag nog echt niet beter zijn of alleen maar erger start ik met de kuur.
af en toe en ik echt een kluns, maarja ik kon ook niet weten dat het INEENS beter ging met rico zovan; nee mama kuur hoeft niet ik wordt wel snel zo beter
net is ie weer inb ad geweest.
hij vond het heerlijk. nu zit ie even te chillen voor peuter serie het wonderteam.
(wordt doodziek van dat liedje want als ik s’avonds naar bed ga klinkt het constant: 'wonder team wonder team de hulp in nood …bladiebladiebla"
hahaha
ja precies echt he EINDELIJK doet me goed dit…alleen heeft ie nog heel veel last van slijm
het zit niet meer vast het loopt er echt uit nu maar ik neem aan dat dat normaal is he?
ja het zat al vast maar nu is het er dus uit aan het gaan…bedoel meer of dit dan eindelijk het einde is van zn verkoudheid als het slijm er allemaal uit is
Dit is inderdaad naar het einde toe gaande ja. Het is niet allemaal 123 over maar het begin is er.
Groetjes,
Michèle

Inge, wat fijn om te lezen dat het weer de goede kant op gaat met Rico! En ach, dat slijm in zijn gezichtje, dat poetst mama wel weer weg! Laat maar lekker loskomen! Hij dacht denk ik inderdaad: ‘Weg met die kuur, ik kan het wel alleen!’ En dat hij zwaaide naar Poeh, wat lief! En dan dat ‘dada’. Wat een scheetje! Ik ken het Wondeteam niet? Je beschrijft het wel weer op z’n Inges, zo van dat je dat liedje constant hoort! Ik keek vandaag met Eva Tita Tovenaar. Dat is oud! Met zo’n rare chimpansee en alles. Maar Eva vond het toch leuk. En de Teletubbies natuurlijk. Ik zal eens kijken wanneer dat Wonderteamkomt, dan kan iik ook meezingen!
Groetjes Rainbow, trotse mama