Rico net terug van de huisarts tis weer zo ver

En wat zegt dat dan?? Lunchen of zo. Enne het kan ook nog dat ie een keelonsteking heeft.

Groetjes,

Michèle

gaat dat niet gepaard met koorts? een ontsteking??

dat wil zeggen dat ze morgen vroeg pas weer aanwezig zijn en de praktijk vanmiddag GESLOTEN is:S tsss
voor UITERST zeer dringende spoed gevallen kunt u contact opnemen met het ziekenhuis /huisartsenpost daaro

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Een ontsteking hoeft niet altijd gepaard te gaan met koorts. Het is een van de verschijnselen maar afhankelijk van de ernst van de ontsteking krijg je koorts of niet.

Groetekes, Sje

is het normaal dat rico verder als ie uit bed is vrolijk is? het lijkt wel als ie in bed ligt dat ie zieker is, dan huilt ie ook veel en lijkt hij “zieker” te zijn kwa gedrag en ook met zn verkoudheid. schor klinken enz enz
maarja dit is dus geen uiterst dringend noodgeval
bel morgenochtend wel dan weet ik zeker dat we terecht kunnen en lopen we niet het weekend met dit gedoe rond

Maar morgen dan ook echt bellen he mutsie

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Het kan goed dat-ie zich zieker voelt als-ie ligt. Zeker als het een oorontsteking zou zijn, dan zit er in de ligstand veel meer druk op die oortjes en is er sprake van meer pijn dan wanneer je gewoon rechtop zit/staat/loopt.

Groetekes, Sje

@Michelle: jaja morgen bel ik zeker dat was ik toch al van plan.
stond toen straks al te bellen omdat ik het zat was maarja er was dus niemand
dus morgen zeker.
@Sje; paar dagen terug waren zn oren helemaal schoon en leek ook niks “aan te komen” dus ik weet niet…maar het is meer het slijm waar hij dan meer last van eheft en ook het hoesten en het niezen en hij klinkt dan helemaal schor en hij spuugd nu ook sinds een paar uur geleden slijm uit tijdens het buik liggen in de box of op zn kleed op de grond

Belachelijk dat ze niet aanwezig zijn 's middags, die verdienen echt slapens der geld.

Groetjes,

Michèle

ja of niet
en dan moet je maar naar het ziekenhuis
andere kant van de stad:S eind lopen geloof me

@Michèle, onze huisartsen hebben 's middags ook geen spreekuur. Die middag is echter niet om vakantie te vieren. Hier rijden de artsen 's middags visite, of ze hebben spreekuur voor afspraken waarvan ze vooraf weten dat die veel langer duren dan gewone afspraken. Verder hebben de assistentes 's middags spreekuur (dus uitstrijkjes, bloeddruk opmeten, oren uitspuiten, verbanden verwisselen etc.).

De middagen worden ook gebruikt voor bij- en nascholingen, cursussen etc.

Hier zijn ze 's middags alleen bereikbaar voor spoedgevallen. En bij onze huisartsen valt o.a. onder spoedgeval: als er iets met je kind is waarmee je echt niet tot de volgende dag kunt wachten. Bijv. onze jongste die een paar weken geleden vol op haar gezicht viel en flink bloedde. In zulke gevallen weet ik dat ik gewoon op het spoednummer mag bellen en dan mag ik altijd even langskomen want er is minimaal 1 arts aanwezig op de praktijk als de andere op pad is.

Dus slapend geld verdienen…hier niet in elk geval.

Groetekes, Sje

nouja oke dan
maar ik denk niet dat hun dit als spoed beschouwen, alhoewel ik het dan wel meer dan zat ben en het liefste wel zie dat ze met SPOED iets doen

In de periode dat onze oudste zo ziek was net als Rico heb ik verschillende keren gewoon 's middags gebeld elke keer als die koorts weg leek en weer omhoog schoot.

Groetekes, Sje

Hmm oke Sje ja ik ben gewend dat ze elke dag tot 17.00 bereikbaar zijn en dat je gewoon binnen kunt lopen. En dat de telefoon minimaal opgenomen wordt en geen bandje. Zal wel verwend zijn

Groetjes,

Michèle

nee dat van als het ernstig is mogen we ook meteen komen.
hij heeft vanmiddag weer maar 'n half uur geslapen en net weer terug gelegd, hij blijft maar mooi daar tot half 6

ja morgen dus naar de dokter. hij zit weer tegen het koorts aan, morgen om 8 uur bel ik meteen. hij slaapt nu…voor zolang het duurt. en IK LAAT ME NIET WEGSTUREN!!!

DAT JE DAT MAAR WEET!

Gelijk als eerste aan de lijn hangen bij de huisarts morgen, laten ze nu verdorie maar eens iets doen.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Om knettergek van te worden toch?! Echt morgen meteen bellen hoor Inge en laat je inderdaad niet wegsturen. Er moet nu echt iets gebeuren. Eis desnoods een antibioticakuur. Dat mag zo onderhand wel.

Zeg maar dat een van je beste vriendinnen (dat ben ik dan natuurlijk ) hetzelfde getob heeft gehad met haar dochtertje en dat die kleine mop ook uiteindelijk pas opknapte toen ze antibiotica kreeg. Kijken of dat ze over de streep trekt.

Groetekes, Sje

Morgan had ook uit het niks een ooronsteking. De hele dag niks aan de hand en midden in de nacht 39.7 en ook weer verkouden inderdaad.

en inderdaad morgen geweoon eisen stellen.

Groetjes,

Michèle

het ergste was net ook onder de fles,
hij begon me toch te zweten ineens!
benauwd ook als ie moest drinken. en heel gulzig drinken zovan : "dat dat ding maar uit mn mond is"
toen ik m uiteindelijk uit zn mond haalde dat ie even op adem kon komen hapte hij naar adem en zweet ging meteen weg:S
hij was net weer aan het huilen, weer zo schor als ik weet niet wat…
heb m een spuitje water gegeven en hij ging met moeite weer slapen.
en geloof me, morgen sturen ze me niet weg zonder iets,
ik heb lang genoeg moeten afwachten. en als ze me niks geven neem ik wel mn slaapzak mee

Ha ha ha bel even als je op het nieuws komt dan

Nee zonder dollen. Jij betaald hun salaris dus ze mogen nu wel een keer doen wat jij wilt.

Groetjes,

Michèle