Reachtie op BMR prik!

Grappig Michelle. Terwijl ik jouw reactie lees of ik het nog een beetje trek zeg ik net tegen mijn man dat ik best wel beetje moe ben nu. Gelukkig slapen we s’nachts nog wel gewoon goed ondanks dat hij ziek is. Normaal hoeven we er nooit uit s’nachts en nu wordt hij 1 keer wakker en dan slaapt hij daarna weer verder. Dus wat dat betreft mogen we echt niet klagen. Maar merk wel dat het energie van je vreet als je ziet dat je kleine zo ziek is. Je voelt je zo machteloos over wat het nu is en wat je eraan kan doen. Je bent er toch de hele dag mee bezig en dat al 3 dagen achter elkaar. Ik hoop voor hem dat hij zich morgen weer wat beter voelt. Iedere keer als ik denk dat de koorts weer aan het zakken is stijgt die juist weer. Nu weer 39, dus valt op zich mee aangezien hij al vaak rond de 40 zat. Maar toch…hoop zo voor hem dat hij zich snel weer beter voelt. Ik voel me nu gewoon erg onrustig en beetje moe. Maar goed dat is niet erg, gaat vanzelf wel weer beter. Hoop gewoon voor Tim dat hij snel weer de oude is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Is logisch dat je je zo voelt want indd die onzekerheid je gist en gist maar en probeert hem ieder keer maar drinken te geven. je maakt je ongerust, dat zijn dingen die energie vreten. En indd als Tim weer opgeknapt is voel je jezelf ook snel weer beter
Je wilt toch dat de kleine man lekker in zijn vel zit
Zelf ook lekker op tijd na bed gaan.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ja, precies. Overdag heeft hij af en toe weer een paar slokjes gedronken. Maar na 16.00 uur weer niets meer. Ook heeft hij nog niks gegeten en dat blijft toch vervelend. Als je nu exact weet wat het is dan kun je er wat aan doen. Hoop dus dat ik het bij het juiste eind heb dat het zijn kiezen zijn en niet dat we iets anders over het hoofd zijn. Ik ga idd mijn best doen vanavond vroeg naar bed te gaan.

Groetjes,
Sandra

Ik denk aan je Sandra, hopelijk gaat het snel beter! Erik was om half negen klaarwakker. Jengelen, kletsen, af en toe een huiltje. Slaapt nu eindelijk weer. Ik ga nu ook naar bed, we duimen voor een rustige nacht.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik duim dat jullie alletwee een goede nacht hebben en de mannetjes morgen weer opgeknapt zijn

Liefs Michelle

Bedankt Michelle!

Mriek wat vervelend dat Erik om half 9 nog wakker is geworden. Ik hoop voor je dat hij lekker slaapt vannacht. Wij hebben Tim de hele avond niet meer gehoord, dus we zullen zien vannacht.

Sterkte en nogmaals beterschap voor Erik.

Groetjes,
Sandra

Nou ik heb mijn kleine smurf weer terug!! Een wereld van verschil zoals hij nu weer is…echt weer de oude Tim. We hebben hem de hele nacht niet gehoord en vanmorgen om 8.00 uur werd hij wakker. Vrolijk en geen koorts meer. Hebben hem zijn pap gegeven en dat zat er binnen een paar minuten in. Logisch natuurlijk als je al 3 dagen niet geten hebt. Net ook nog 200 cc jus met water gedronken en dat is ook allemaal op. Het ziet er dus naar uit dat hij er weer overheen is, maar dat is dus nog even afwachten.

Groetjes,
Sandra

Haha en hij heeft zojuist ook weer zijn eerste poepluier sinds 3 dagen gecreeerd. Maar ja zonder eten wordt dan natuurlijk lastig. Maar die hadden we nou net niet gemist

Groetjes,
Sandra

heerlijk sandra, dan lijkt hij weer over het ergste heen en mocht de koorts weer oplopen enzo heeft hij in ieder geval weer wat binnen

Liefs Michelle

Sorry voor late reactie elke keer… maar leef wel met je/ jullie mee hoor!! Ik zit in het nachtleven en op het werk is internet eruit … dus balen!!

Wat fijn dat het met Tim weer goed gaat… eindelijk… je kan gewoon heel blij zijn met zo’n vieze poepluier hé

Enne met Erik hoe gaat het daar mee?? Zal een knuffelkusje van zijn vriendje helpen!!

Wat fijn dat Tim weer beter is! Werd ook wel tijd hè, na vier dagen. Toch? In ieder geval had het lang genoeg geduurd.

Ik zit hier met dikke ogen van de slaap, brakke nacht gehad. Drie keer eruit gemoeten voor een huilende Erik die met moeite weer in slaap viel. En om 5.30 uur klaarwakker was (want lag tenslotte de avond ervoor al om 18.00 uur in). Hij wilde niet meer slapen, zucht. Gelukkig is 'ie niet meer zo koortsig als gisteren en eet en drinkt 'ie redelijk. Hij ligt er nu in voor z’n middagdutje en ik ben benieuwd hoe 'ie daar straks uit komt.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Sandra wat fijn dat het weer zo goed gaat met Tim. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment even niet meer weet wat te doen. Nu kunnen jij en je mannetje weer even bijtanken.

Mriek: wat vervelend dat Erik nog niet de oude is. Begin van de week was hij ook niet helemaal lekker toch? En nu last van de prikjes. Zielig!!! Ik hoop dat het snel beter gaat bij jullie.

Liefs!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Da’s lief Saro, bedankt.

Vanmorgen zag het er goed uit; minder koortsig, levendig, vrolijk. Hij had z’n pap opgegeten en dronk goed. Fruit wilde 'ie niet, broodje ook amper, maar flesje melk ging er wel weer goed in. Vanmorgen nog een half uurtje geslapen en tussen de middag anderhalf uur. En in de loop van de middag (zoals je vaker ziet) ging het weer minder. Hangerig, koorts, lamlendig. Van 16.00 uur tot 17.00 uur opnieuw laten slapen (lang geleden, drie slaapjes op een dag) en om 18.00 uur wel bijna al z’n groente gegeten en een Danoontje. Sinds half zeven ligt 'ie in bed, opnieuw met een pcm. Hoop zo dat het vannacht een beetje rustig blijft; heb me vandaag de hele dag gevoeld zoals na een nacht flink stappen…

Met Tim nog steeds alles weer goed Sandra?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Arme Erik en Mriek, hoe snel dat je dat al weer afgeleerd bent he dat je er 's nachts uitmoet
Hoop dat jullie vannacht ene betere nacht hebben

Liefs Michelle

Inderdaad Michelle, de eerste maanden na z’n geboorte sliep ik vaak maar 6 uur per nacht en dan ook nog in twee blokken van 3 uur. En toen voelde ik me minder brak dan nu, haha. Dus ja, je ontwent het inderdaad snel. Fijn dat je voor me duimt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier wordt ook geduimd Mriek dat jullie aankomende nacht een betere nacht hebben.

Met Tim gaat het aardig, alleen eet hij nog niet veel. Vanmorgen ging zijn pap erin als spoor, maar fruithap wilde hij niet. Ook tussen de middag maar 4 hapjes van zijn boterham op. Wel zijn beker melk helemaal leeggedronken, dus dat is toch weer 200cc. Vanmiddag heeft hij op een paar happen na zijn hele banaan op. Zijn warm eten is er na wat tegensputteren bijna helemaal ingegaan. Mmm als ik het zo lees, dan heeft hij toch aardig wat op. Alleen dus maar een paar happen van zijn brood en de fruithap vanmorgen niet. Maar ja uiteindelijk s’middags toch nog een banaan. En ik ben al heel blij dat hij weer wat heeft gegeten, aangezien hij de afgelopen dagen niks heeft gegeten. Hij heeft wel vanmiddag 4 diaree luiers gehad trouwens. Hij zat echt tot aan zijn nek onder. De afgelopen dagen heeft hij geen diaree gehad. Hij was wel weer vrolijk en heeft vanmiddag 3,5 uur geslapen achter elkaar. Pff en dan bedenk ik me net dat Tim misschien ook straks nog ziek gaat worden van zijn BMR.

Beterschap voor Erik en een dikke knuffel voor hem van Tim en mij.

Groetjes,
Sandra

Ach, dus het blijft een beetje aanmodderen nog. Wel fijn dat 'ie weer iets heeft gegeten, dat voelt toch altijd beter dan als het ze niets interesseert hè.

De afgelopen nacht hier was brak. Vanaf 1.00 uur kon ik er om het uur uit voor brullende Erik. Om 2.30 uur nog dentinox op z’n kaakjes gesmeerd en vanaf toen ging het iets beter. Gelukkig had papa vanochtend dienst zoals altijd op zondag, dus ik ben tot half tien in bed gebleven. Dat scheelt tenminste iets. Nu lijkt het redelijk te gaan met Erik, maar dat was gisterochtend ook. We zullen zien hoe het zich ontwikkelt.

Sterkte nog met Tim en een knuffel terug!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

En hoe gaat het nu met Erik? Vervelend joh dat je er zoveel uit moest zaterdagnacht. Is het vannacht wel beter gegaan? Tim hebben we de afgelopen nachten niet hoord. Gisteren heeft hij weer veel geslapen en ook veel gehuild op de momenten dat hij wakker was. Hij heeft s’ochtends zijn pap op en s’avonds zijn avondeten. Verder geen brood en fruit en koek hebben we sinds hij ziek is niet meer aangeboden. Eerst maar eens zorgen dat hij weer normaal eet. Zijn koorts is weggebleven, maar nu zit sinds gisteren zijn hele gezicht onder de rode uitslag. Maar ja gisteren was het de 5e dag na zijn BMR prik, dus dan kan hij daar de uitslag van gekregen hebben.

Groetjes,
Sandra

Oh ja en hij is nog steeds aan de diaree. Al sinds hij zaterdag weer wat gaan eten is

Groetjes,
Sandra

Hè get, die rotprikken ook. Koorts en huiduitslag, wel echt de kenmerken van de BMR-prik hè. En dan ook nog eens diarree erbij, niet leuk. Ik hoop heel hard dat Tim zich snel weer oké voelt, da’s ook voor jullie een stuk fijner. Met Erik gaat het beter. Gisteren voor het eerst koortsvrij en geen huiduitslag ofzo. Eten nog niet denderend; gisteren weinig pap, geen fruit, een paar stukjes brood, wel melk, maar geen tussendoortje (wel sap) en ook geen avondeten. Erg hè? Helemáál niet van 'm gewend, hij eet altijd. Nou ja, misschien combi van ziek en de leeftijd. Ze gaan sowieso minder eten hè, rond deze leeftijd. Maar zó weinig, dat vind ik wat overdreven… Ik was bang dat 'ie vannacht zou komen van de honger, maar dat viel mee. Wel twee keer eruit gemoeten, maar hij sliep beide keren snel weer, dus echt honger zal het niet geweest zijn.

En nog iets: Erik heeft voor het eerst stapjes langs de bank gezet vanmorgen! Da’s dan wel weer positief. Vind het zó leuk! Verder is Erik ook nog niet echt gezellig, volgens mij begint de peuterpuberteit hier al. Hij huilt om het minste of geringste (niet van pijn hoor, echt zo’n aanstelhuil) en werpt zich met regelmaat brullend op de grond als iets niet mag. Vermoeiend. Probeer het zoveel mogelijk te negeren, maar hij zit zichzelf duidelijk in de weg. Misschien gaat het beter als 'ie eenmaal kan lopen, dat heb ik wel eens vaker gehoord.

Sterkte met Tim!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker