Grappig Michelle. Terwijl ik jouw reactie lees of ik het nog een beetje trek zeg ik net tegen mijn man dat ik best wel beetje moe ben nu. Gelukkig slapen we s’nachts nog wel gewoon goed ondanks dat hij ziek is. Normaal hoeven we er nooit uit s’nachts en nu wordt hij 1 keer wakker en dan slaapt hij daarna weer verder. Dus wat dat betreft mogen we echt niet klagen. Maar merk wel dat het energie van je vreet als je ziet dat je kleine zo ziek is. Je voelt je zo machteloos over wat het nu is en wat je eraan kan doen. Je bent er toch de hele dag mee bezig en dat al 3 dagen achter elkaar. Ik hoop voor hem dat hij zich morgen weer wat beter voelt. Iedere keer als ik denk dat de koorts weer aan het zakken is stijgt die juist weer. Nu weer 39, dus valt op zich mee aangezien hij al vaak rond de 40 zat. Maar toch…hoop zo voor hem dat hij zich snel weer beter voelt. Ik voel me nu gewoon erg onrustig en beetje moe. Maar goed dat is niet erg, gaat vanzelf wel weer beter. Hoop gewoon voor Tim dat hij snel weer de oude is.
Groetjes,
Sandra