Reachtie op BMR prik!

Wat fijn dat het iets beter gaat en dat ook de nacht vrij goed is verlopen. En één keer wakker worden zijn de meesten van ons wel gewend…

Wat lief dat die assistente zo meedenkt. Ik neem aan dat je dus al hebt teruggebeld met ze? Ga je nog heen?

Ik hoop dat de stijgende lijn zich doorzet en Tim zich snel weer de oude voelt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik heb om half 11 gebeld en ben toch even langsgeweest. Het gaat wel beter, want hij brabbelt alweer een beetje en gisteren echt niet. Ook kijkt hij al beter uit zijn ogen. Eten doet hij nog niet, maar hij drinkt af en toe wel 1 slokje. Dus ja met dat ene slokje ben ik al blij. Maar Hij heeft helemaal geen plasluiers, dus daar maakte ik me wel wat bezorgt over. Dat zei ik ook tegen de assistente, want in eerste in stantie zei ik dat het beter ging en dat langskomen niet nodig was. Omdat hij vanmorgen weer wat had gedronken wilde ik eerst een plasluier afwachten. Maar omdat hij die sinds gisterenavond niet meer had gehad zei de assistente dan wil ik toch dat de dokter hem ziet. Ben dus langsgeweest om kwart over 11, maar hij kon niets ontdekken. Hij heeft naar zijn longen geluisterd en zijn oren nagekeken. Ook had hij nog wel wat vochtreserves, maar het is wel belangrijk dat hij weer plasluiers gaat krijgen, want anders dan moet ik morgenochtend meteen bellen. Hij had net eindelijk een beetje plas in zijn luier. Niet noemenswaardig maar toch weer wat.

Vervelend lala dat Seth ook ziek is, heel veel beterschap voor hem!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Niet noemenswaardig, zeg je?? Fout! Is zeker noemenswaardig Betekent dat het weer doorloopt

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Potverdorie dat is toch naar he zo’n zieke ukkepuk! Ik hoop maar dat het herstel zich doorzet, houd ons op de hoogte! Maar de kleine plasluier is lijkt mij een goed teken.
Minke had drie weken geleden overigens de BMR en had opeens afgelopen maandag 39.2 en de volgende ochtend weer normaal… dat was dus ruim twee weken later maar volgens de ha ( toch maar even gebeld ook) kon die reactie nog wel daarop zijn…
groetjes!

Lilypie
Lilypie

Fijn dat 'ie tenminste weer een beetje een plasluier had en in ieder geval íets drinkt. Ik hoop dat dit natuurlijk beter wordt, maar het begin is er.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Bedankt weer voor jullie berichtjes.

Ik heb vanavond gesport, dus daarom nu even een late update!

Tim eet nog steeds niet, maar na die kleine plasluier van vanmiddag heeft hij telkens weer een klein beetje plas in zijn luier. Dus ja dat zijn toch weer de goede berichten. Hij drinkt heel af en toe een paar slokjes, dus ja dat is alleen maar goed. Ook al is het natuurlijk niet veel. Vanavond voordat hij naar bed ging had hij 38.6 Hij was toen wel heel sloom en keek weer minder goed uit zijn ogen dan vanmiddag. Hij is wel vrijwel direct in slaap gevallen. Om half 11 werd hij heel hard huilend wakker en had hij 39.5 Gelukkig is hij na een knuffel weer gaan slapen en zullen we het morgen weer af moeten wachten.

Groetjes,
Sandra

Vannacht is hij om 4.00 uur heel hard huilend wakker geworden, met een temp van 40.0. Gelukkig is hij na een knuffel meteen weer gaan slapen. Vanmorgen werd hij om half 9 wakker. Hij heeft een temp van 39.5 Weet alleen niet wat ik moet doen, er staat namelijk op de verpakking dat je maar 2 dagen zetpillen mag geven en hij zit nu al op 2 dagen. Maar ja om hem met deze koorts rond te laten lopen vind ik ook zo sneu.

Groetjes,
Sandra

gets zit dus helemaal geen verbetering in, ik zou voor de zekerheid gewoon de ha bellen voor de zetpillen, wat je daar mee moet doen. Eet hij nog niet?
en zijn plasluiers?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ze mogen ook maar iets van 3 dagen koorts hebben, daarna moet je echt naar de ha.
Gewoon ff bellen dus!

goh wat naar voor tim, Ik hoop dat hij gauw weer beter wordt? Maar ik zat eens te denken krijgt hij geen 6de of 5de kinderziekte misschien stom hoor omdat hij net die bmr prik heeft gehad, Levy heeft die nog niet gehad , maar hij had enkele weken geleden ook van die hoge koorts dus ik de ha gebeld en ik kon langs komen toen heeft de dokter idd naar zijn oren longen etc gekeken maar kon ook niks vinden dus ik nog niet op geschoten. 2 dagen erna kreeg hij opeens overal vlekjes eerst in zijn gezicht toen op heel zijn lijfje ik dacht eerst aan de waterpokken maar dat zijn eerst blaasjes wat ik ervan begrijpt maarf toen hij die vlekjes kreeg was de koorts ook over en begon hij te eten en te drinken Maar levy had dus idd de 6de kinderziekte… Ik wil je niet ongerust maken Maar ik dacht daaraan en verder is het niet besmettelijk alleen als hij het heeft (dat wil nu nog niks zeggen, maar het kan) moet je wel uitkijken bij zwangere vrouwen daar is het wel besmettelijk voor voor het ongeboren kindje…

Ik hoop dat der kleine man zich gauw weer lekker gaat voelen, veel succes en we horen het wel hoe het verder gaat…

groetjes Manon

Wat sneu dat het nog niet veel beter gaat met Tim. Ik zou de huisarts nog even bellen voor advies. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Bedankt voor je advies Manon. Helemaal zo gek nog niet, mijn vriendin belde me vanmorgen omdat ze daar ook aan zat te denken. 5e ziekte kan niet, want die begint meteen met plekjes. Maar bij 6e ziekte heb je eerst 3 dagen hoge koorts en komen daarna de plekjes. Hij heeft nog geen plekjes, dus dat is even afwachten.

Hij drinkt vandaag wel wat slokjes, dus dat is goed. Eten doet hij nog steeds niet. Hij heeft gelukkig wel weer plasluiers. Uiteraard niet zveel als normaal, maar hij krijgt natuurlijk ook veel minder vocht binnen. Ben allang blij dat hij weer wat plast.

Hij ligt nu al een tijdje te slapen. Als hij straks wakker is en zijn temperatuur is nog steeds niet gedaald dan ga ik de huisarts bellen. Het is tenslotte straks ook weekend.

Groetjes,
Sandra

en???

Ik ben er zojuist zelf achtergekomen wat de boosdoener is. Zoals ik al eerder vertelde is afgelopen dinsdag zijn eerste kies doorgekomen. Daar heeft hij verder helemaal geen last van gehad. Nu heb ik de afgelopen dagen wel gevoeld, maar is er verder niks bijgekomen. Nu voelde ik vanmiddag en zijn er nog 3 kiezen doorgekomen. Het zijn per kies 2 puntjes die doorzijn. Kan me dus heel goed voorstellen dat je van 4 kiezen tegelijk aardig beroerd ben. Tenminste het lijkt me sterk dat het iets anders is. Ik heb hem net even bij de buurvrouw gebracht en ben meteen naar de apotheek geweest en heb Dentinox meegekregen. Dat heb ik er net opgesmeerd, maar dat was een leuke uitdaging. Pas toen hij ging krijssen kon ik er iets opsmeren.

Ik hoop dus dat het nu beter gaat. Hij krijgt bijna nooit een zetpil, dus die heb ik net gewoon nog gegeven. Ondanks dat hij die de afgelopen dagen al gehad heeft.

Groetjes,
Sandra

Aaaaach…! 't Arme ventje toch…!! 4?? Mijn hemel, Jens deed er wel eens 2 tegelijk en daar was hij al beroerd van. Maar van 4 ben je idd wel heel erg ziek ja, arm ding.
Nou, hoop dat dit het inderdaad is en dat het gauw bekeken is met de kleine man, want dit is niks waard!

Arm ding…
Dikke knuf!

nou het is te hopen meis… want dan is het stiekem toch nog iets onschuldigs…

Laten we hopen dat dat het is, voor het ventje niet fijn maar een paar dagen afzien en dan 4 kiezen bij dan schiet het in ieder geval wel op

Liefs Michelle

Ach jee, vier tegelijk??? Dat schiet het wel op, maar wel té heftig hoor. Hopelijk is het leed snel geleden!

Hier trouwens ook een ‘slachtoffer’ van de BMR-prik van vorige week donderdag. Alhoewel; ‘ook’ is niet van toepassing, omdat het bij Tim waarschijnlijk toch niet van de prik komt, maar van de kiesjes. Hoe dan ook, sinds na het middagslaapje koorts, etc. Hij drinkt gelukkig wel. Erik ligt nu sinds kwart over zes (kon z’n ogen niet openhouden, sliep bijna bij ons op schoot) in bed en hopelijk wil 'ie een beetje slapen. Zetpil gegeven, dus we hopen op het beste. Wat begroot het je hè, je kindje ziek. Niets aan.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja, op die manier schiet het wel op met zijn kiezen. Maar ik vind het echt zo zielig voor hem. Hij heeft vandaag weer helemaal niets gegeten, dus dat is nu al dag 3. Hij is helemaal aan het einde van zijn latijn. Heeft vandaag veel geslapen, maar de momenten dat hij wakker is probeert hij gewoon te lopen. Dat lukt dus niet meer, zodra hij staat valt hij meteen weer. Hij heeft gewoon geen energie meer om iets te doen. Vanmiddag dentinox gesmeerd, maar dat lijkt wel averechts te werken. De afgelopen dagen is hij heel lief geweest en helemaal niet gehuild. Op die 2 keer s’ nachts na dan. Maar sinds ik vanmiddag dat spul erop heb gesmeerd heeft hij heel veel gehuild. Zelfs als ik hem vasthield huilde hij door. Vind het moeilijk hoor, ik hoop dat we het bij het rechte eind hebben met zijn tandjes. Vind het dan alleen zo raar dat hij dan ook geen yoghurt ofzo eet. Drinken doet hij wel weer al is het niet zo veel.

Vervelend Mriek dat Erik wel last heeft van de BMR. Wie weet krijgen wij dat dus nog volgende week

Heel veel beterschap en een dikke knuffel van Tim voor Erik

Hè Erik ook al vervelend hoor beterschap met hem.

en ik hoop toch echt dat Tim nu snel opknapt hoor het arme kereltje. Trek je het zelf nog een beetje Sandra?

Liefs Michelle