Reachtie op BMR prik!

quote:

En nog iets: Erik heeft voor het eerst stapjes langs de bank gezet vanmorgen! Da’s dan wel weer positief. Vind het zó leuk! Verder is Erik ook nog niet echt gezellig, volgens mij begint de peuterpuberteit hier al. Hij huilt om het minste of geringste (niet van pijn hoor, echt zo’n aanstelhuil) en werpt zich met regelmaat brullend op de grond als iets niet mag. Vermoeiend. Probeer het zoveel mogelijk te negeren, maar hij zit zichzelf duidelijk in de weg. Misschien gaat het beter als 'ie eenmaal kan lopen, dat heb ik wel eens vaker gehoord.

Sterkte met Tim!

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/1O1Bp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Jurian loopt alleen met heel veel hulp… wil niet anders dan lopen en staan… maar tja als het niet lukt moet mama komen. Net heeft hij alweer voor straf op de gang in de kinderstoel gezeten en … dan is hij weer poosje lief. Maar verder net als zijn broeder Erik…heel vermoeiend!! En dan ook echt helemaal overstuur huilen… pak ik hem op is het over … GRR

Dan zij we lotgenoten mini-boy. Doet toch goed, te weten dat je er niet alleen voor staat. Maar vermoeiend hè, ongelooflijk. Brullen alsof er ik weet niet wat is gebeurd en dan is het echt om (schijnbaar) niets. Ik bedacht me vanmiddag: misschien heeft Erik ook wel een groeistuip. Dat kan natuurlijk ook pijn doen en dan eten ze ook minder. Ach, je probeert een verklaring te verzinnen, maar eigenlijk is dan ondoenlijk.

Én BMR-prik, én tandjes, én de leeftijd, én een groeispurt…we moeten het niet overdrijven, hè?

Sterkte met broeder Jurian!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hahaha… ja eigenlijk zijn ze ook wel heel zielig hé! Maar denk zelf gewoon dat meneer iets wil wat niet lukt … en hij heel temparement vol is en een echte driftkoppie… enne… niet te vergeten… ze proberen deze mama’s gewoon uit!

Dus lotgenoot laat zien wie de baas is

Dat ga ik zeker doen!

Haha, heel gemeen, maar soms moet ik gewoon om 'm lachen als 'ie weer eens zo’n bui heeft. Het is gewoon te komisch soms. Kleine drama-king.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker