@Michèle hij krijgt de nuby lepel ook wle zelf in zijn handen maar wordt indd niet mee gegeten door hem, snapt hij geen hout van, maar vindt ze voor een kinderlepel ook wel erg lang
Liefs Michelle
@Michèle hij krijgt de nuby lepel ook wle zelf in zijn handen maar wordt indd niet mee gegeten door hem, snapt hij geen hout van, maar vindt ze voor een kinderlepel ook wel erg lang
Liefs Michelle
Morgan snapt wel dat ze ermee in der bakje moet. Ze heeft altijd een eigen bakje met 2 schepjes en de rest voer ik der als ze een potje krijgt. Als ze met ons mee eet krijgt ze natuurlijk alles groot en dat eet ze zelf met der handen. Maar de lepel gaat in het bakje en dan ook in der mond alleen het opscheppen gaat nog niet echt goed. Dus meestal vist ze met der handen de grote stukken eruit en dan eet ze ze als nog zo op
Groetjes,
Michèle
quote:
Ik ga van de week de beker met een rietje prober maar vrees net als rainbow dat het niets wordten ik denk maar zo ooit zal hij de fles echt niet meer willen (mag ik hopen
)
En als dat niet werkt dan ga ik een oudwerwetse tuimelbeker halen zonder anti- lek maar als hij hem dan op de grond smijt (wat een ettertjes zijn het toch of ik al niet genoeg dweil!!!) weer vrolijk rechtop komt
</BLOCKQUOTE id=quote>Hahaha, ik mag toch ook hopen dat Eef ooit van die fles met speen afkomt. Staat ze straks in de disco met een biertje in haar fles!
Kan ze gezellig iets drinken met Dylano, leuk stel zo! Enne…tuimelbeker? Is dat zoiets als zo’n tuimelaar? Zo’n dik poppetje? Waar haal je die beker dan? Zou voor Eva ook wel wat zijn!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Gewijzigd door - Rainbow op 23 Sep 2009 19:32:49
Ik heb hem nog niet in winkels gezien Rainboe maar wel op internet ff bij google intypen. En ja is net zoiets als een tuimelaar.
Zie ze samen al helemaal staan in de disco
Liefs Michelle
hier was avondeten in eerste instantie drama (we aten bloemkool, aardappels en karbonade) behalve het vlees dat ging prima.
ik gaf de bloemkool en aardappel dan ook gewoon met een lepeltje, wel zelf gedaan want dat lukt d’r zelf echt nog niet. na welgeteld drie happen was ze het zat en ging er niks meer in en begon ze allemaal vieze bekken te trekken. toen even geprobeerd of ze het wel wou eten wanneer ze zelf een stukje kon pakken, dat ging in principe prima maar het werd allemaal behoorlijk fijngeknepen. toen het idee om het (net als het brood) op een vorkje te geven. en ja hoor, wederom een groot succes!!
liefs,
Rinske
Ha ha ha Morgan is nog steeds met der handen en ik vind het prima. We pakken wel een bak water en een washand als ze klaar is. Ze mag altijd 2 scheppen potje zelf eten in een bakje en de rest voer ik haar. Zet ze gister het bakje als een hoedje op der hoofd. Alleen er zat nog inhoud in… Surinaamse kip met zoete aardappels…
Groetjes,
Michèle
Kan me voorstellen dat je daar wat minder blij van werd Michelle.
Dat werd dus nog even een douche voor haar na het eten.
Groetjes,
Sandra
nou ja ik moest om half zeven de deur uit voor me broertje dus ik heb tegen pappa gezegd dat ze voor hem was. Vond ie niet zo leuk, maar ze was schoon toen ik haar de volgende morgen uit bed haalde dus hij heeft haar denk ik wel even gedouched ja
Groetjes,
Michèle
Pfff, met het fruit eten ben ik zowat klaar! Vandaag weigerde Eva weer haar nectrarine. Gek word ik er van. En ik gaf toen een half potje dat ik nog had staan en daar smulde ze van. Ik denk dat ik het even opgeef hoor en gewoon een half 8+potje geef 's ochtends en dan 's middags echt fruit. Ze moet toch iets van fruit eten? Ik weet echt niet hoe ik haar aan het fruit krijg hoor en ik heb gewoon geen zin meer om het te proberen. Ik vind het niet leuk om steeds alles te schillen en het vervolgens zelf op te moeten eten. Ben ik nou echt de ENIGE mama die hier last van heeft? Hoe kan dat nou, dat Eva als enige niks van fruit eet? En op het kdv wel. Ze schudde ook echt ‘nee’ en gooide de nectarine weg.
Ik wilde haar vanavond ook vanillevla in een beker geven, maar er zat zo weinig in dat ze helemaal naar voren moest buigen om er alleen maar aan te likken! Dat heb je dan weer met die dikke dingen he, die lopen er niet makkelijk uit en dus kwam ze niet bij de vla. Misschien eens die beker van Difrax tevoorschijn pakken. Ik gaf het toen met een lepel en dat ging perfect, net als de chilli concarne trouwens! Op een gegeven moment stopten we maar met eten geven, want ze blééf aan het eten! Er zit geen stop meer op!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Vervelend Rainbow, Dylano vind het gelukkig allemaal best vers fruit of potje hij heeft geen problemen met de overgang, Ook niet bij de warme hap
Ik weet dat ik geluk heb en hoop dat jij het ook heel snel hebt, want kan me voorstellen dat je daar gek!!! van wordt
Liefs Michelle
Ik weet het ook niet Rainbow. Kan toch uitproberen zijn bij haar.
Overigens weten wij dat Morgan nog niet aan bami of iets toe is. Dat aten we gister en ze snapte echt niks van de sliertjes. Dus nog geen bami en spagethi vers zeg maar.
Groetjes,
Michèle
Vind ze het dan niet goed als jij of papa het geeft Michèle want Dylano vond de verse spaghetti heerlijk
Liefs Michelle
Nou ze verslikte zich zowat in de tauge dus daarna moest ze de bamislierten ook niet meer dus ik heb het even gelaten. Kan later kijken wat ze er mee gaat doen, maar nu was het geen succes.
Groetjes,
Michèle
Komt vanzelf indd, moet wel zeggen dat ik het bij Dylano vrij klein had gesneden, zag de bui anders ook al hangen
Liefs Michelle
Ach ze eet genoeg mee al dus die keer een potje kan geen kwaad. Eigenlijk eet ze door de weeks met ons mee en in het weekend potjes. Want zaterdag komt pappa pas om 19.00 thuis dus dan zou ik of met haar moeten eten of zij alleen, maar koken met haar op zaterdagmiddag is een ramp want ze is dan vaak moe omdat ze niet echt lekker meer slaapt op de dag. En op zondag eten we meestal patatjes ivm de voetbal.
Groetjes,
Michèle
Dylano eet ook nog vaak genoeg een potje hoor
Maar waarom krijgt ze geen frietjes??? Vinden kids ook lekker hoor
Liefs Michelle
Ja oke weet ik dat ze dat al mag en kan hebben, maar mijn gevoel zegt nee. Weet niet waarom. Dus ze eet een potje gezond dan.
Groetjes,
Michèle
Wij hadden gisteren eten gehaald bij de McDonald’s. Vraag me niet waarom, vind het eigenlijk niet eens lekker, maar had er zo’n zin in! Moet weer ongesteld worden, misschien heeft dat ermee te maken. Hihi.
Hoe dan ook, Erik heeft ook een paar frietjes weggepeuzeld en een nugget gehad. Hij vond het erg lekker! We doen het bijna nooit, dus dan mag het wel een keertje. En papa en mama dachten toen het op was: “Waarom in de vredesnaam wilden we dit ook weer eten vanavond???”
Groetjes,
M