Potjes fruit 12+

Ha ha ha erg is dat he. Al moet ik zeggen wij zijn van de Burger King

Groetjes,

Michèle

Wij ook. I love Whoppers! Eva at daar ook wat frietjes en ze vond het zaaaalig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh ha ha ha Morgan vond de patat niks toen, maar wel de sla en de tomaat van pappa’s broodje. Moeten we trouwens maar weer eens doen, krijg trek in een wopper kaas

Groetjes,

Michèle

@Mriek: ik heb altijd precies hetzelfde met de Mac. Eens in de paar maanden heb ik er heel veel trek in, en als het op is, denk ik: get, dit hoef ik voorlopig niet meer! (behalve de milkshake, altijd heerlijk!) En dan na een paar maanden is het weer raak, heb het nog nooit aan mn cyclus gekoppeld, maar ik sluit niks uit!

Nora eet ook nooit mee met patat of pizza. Terwijl pizza misschien best kan, ga ik is proberen. patat kan ook wel, maar volgens mij smult ze meer van een groentehap! Ze krijgt er dan 1 tussen het warm eten en toetje in, vind ik wel best eigenlijk.

rainbow, wat vervelend dat dat verse fruit haar zo tegenstaat! Uit ene potje is ook gezond hoor, dus kan geen kwaad lijkt mij, maar op een gegeven moment zal ze er toch aan moeten, of ze moet een potje mee naar school in haar lunchbox…

Zou me er niet te druk om maken als ik jou was en het af en toe proberen. Soms met iets nieuws, heb je al eens mandarijn geprobeerd? Nora heeft er al 3 op vandaag, belde mn man net trots op! In die partjes eet dat vrij makkelijk weg voor die kleintjes met de handen. leuk om zelf te doen zonder dat het een al te grote boel wordt! wie weet… En anders krijgt ze ook mjet een potje dr vitamientjes binnen, hoor!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Getverrr burgerking das vies, de mac is veel lekkerder

Ik ben toch eigenlijk echt van plan om de potjes warme hap echt helemal af te schaffen met een jaar, heb dus nog anderhalve week
Maar dan eet hij dus ook gewoon friet mee en dat is hier ongeveer 1 keer per anderhalve week
En als hij op Madelon lijkt vind hij het niet eens lekker als kind. Madelon vind het pas sinds een jaar redelijk hahahahah

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Zo lust mijn jongste zwager geen pannekoeken. Daar doe je hem echt geen plezier mee. Kan ik trouwens ook wel weer eens maken.

Groetjes,

Michèle

Hmm niet rot bedoeld Will, maar wil ik weten hoeveel je aangekomen was tijdens de zwangerschap??

Groetjes,

Michèle

@Liske: haha, misschien toch 'ns in de gaten houden of het met je cyclus te maken heeft. Hier in ieder geval wel. En tijdens m’n zwangerschap kreeg ik een paar keer 's avonds zo’n zin in een Big Mac! Zo erg dat m’n vriend ervoor in de auto sprong om er eentje te halen. Terwijl ik verder helemaal niet van die dingen had die ik per se moest hebben, maar die Big Mac moest toen écht!

@Rainbow en Michèle: wij vinden de Burger King ook lekkerder. Maar die hebben we hier in de buurt helaas niet, daar zouden we dan helemaal voor naar Groningen moeten en da’s net een beetje te gortig. Zo’n 45 min. rijden. Hihi. Dus dan maar de Mac, een goeie tweede.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh dan ben ik verwend, ik bet er 2 binnen handbereik

Overigens had ik ook meer trek in die dingen (woppers) tien ik zwanger was, maar niet elke keer aan toegegeven, moest wel lachen. Op een gegeven moment komen we bij mijn schoonmoeder vandaan en ik MOEST een wopper. Dus wij op het station naar de burger king. Waren ze de dag ervoor ook al geweest, maar Mervin wist al snel een zwangere vrouw spreek je niet tegen. Zegt die knul zijn jullie waren hier gister toch ook. Ja zegt Mer maar ja zwanger he, oh zegt ie hoe lang moet ze nog, ik moest nog 3 maanden of zo. Nou zegt ie zie ik je van de week wel weer. Lekker ventje

Groetjes,

Michèle

Het blijven bijdehandte types hè, die Westerlingen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gelukkig ben ik er zelf ook 1 Rainbow

Groetjes,

Michèle