Fijn dat het weer beter gaat, morgen ind nog lekker uitrusten
Rottanden
Liefs Michelle
Ze sliep nog toen ik wegging vanmorgen ik gok het erop dat ze 7 uur wakker geworden is. Pappa was wel wakker. Hij had hoofdpijn, arm schaap.
Maar vandaag zouden ze gaan relaxen nog zei pappa. Ik heb zo;n vermoeden dat ze aangekleed wordt als ik bel dat ik naar de winkel ga voor de wekelijkse boodschappen
En ja zal blij zijn als ze alles heeft Michelle. Wisselen is minder pijnlijk.
Groetjes,
Michèle

indd is wisselen minder pijnlijk hier wil de negende er ook maar niet door komen dylano lijkt wle zo’n boxer hahaha. en echt maar dan ook echt alles in zijn mond maar nog niets te zien.
echt kleddernatte shirts iedere keer. Maar verder gaat het etne enzo wel goed behalve het geklier met eten maar dat is zijn sprong.
Maak het uit lekker pas aankleden als je weg moet is heerlijk af en toe
Liefs Michelle
dus papa past op morgan vandaag?
en jij bent aan het werk neem ik aan?
haha deze papa hier doet rico’s kleding ook pas aan tegen de middag, en voegt eraan toe: ik vond het vroeger ook fijn om nog even in mijn pyjama te zitten"
oke…haha doe maar maakt mij niet uit.

Ja ik ben aan het werk Inge. Als pappa thuis is begin in vroeg kan ik ook weer vroeg weg. Na deze week hebben we lekker drie weken vakantie.
Oh jij hebt ook zo;n nat gebakkie Michelle. Ja morgan is ook net een franse buldog. Ze knort alleen niet
Groetjes,
Michèle

Maakt Morgan er ook van die geluiden bij? ja hoe moet ik dat nu is omschrijven
uhhhh ff me fantasie laten werken pprrrrrrrrtttttttttt en dan vliegt het slijm in het rond bah
Liefs Michelle
Ha ha ha nee niet meer Michelle. Heeft ze wel gedaan. Maar nu is het meer kletsen wat ze doet
Groetjes,
Michèle

oh wat fijn meid, dat heb je ook wel nodig nu toch?
hoe gaat het nu verder met jou dan? want het ging een tijdje terug ook niet zo lekker met je, hopelijk wat meer rust gevonden? of wordt dat pas na de vakantie
@Michelle: dat prrrrrttt bedoel je daarmee met die tong naar buiten en dat dan doen? hetzelfde als wat Dylano ook op dat filmpje doet waar ik toen op reageerde dat rico dat ook altijd doet, haha, smerig is dat in ieder geval, vooral als hij zijn mond vol liga heeft zitten…YEK!

@Inge ja juist dat de viezerik hahaha, maar hij doet dat altijd alleen als er tanden zitten te wringen, gezellig alshij naast je in de box staat zit je gelijk onder bah bah en nog eens bah
Liefs Michelle
haha, nee rico doet dat ook om te flauwekullen.
laatst stond ik met mijn moeder in de winkel…kruidvat om precies te zijn, en het was er echt niet druk dus je kon goed horen wat rico deed.
DATTE dus! en die medewerkster die daar in die rij stond vakken te vullen keek m echt aan van: ben jij nog wel normaal?
echt super hard en hij bleef maar aan de gang, soms vergat hij echt adem te halen.
haha
maar echt vanmiddag deed ie dat ook terwijl hij zn mond vol ligaSpeeksel had,
dat is echt smerig als je dat in je haar krijgt…geloof me!

hahahaha vast iemand die geen kids heeft
Geloof je gelijk dat dat een troep in je haar is
Liefs Michelle
Oh ik ben zo blij dat Morgan dat niet meer doet want ik heb wat keren mijn haar gewassen.
Morgan zegt nu tegen iedereen he hoi en dan zwaait ze. Echt ze is zo dol op aandacht dat ze soms niet weet waar ze kijken moet. En gek genoeg zijn er soms echt mensen als die naar der kijken dat ze in brullen uitbarst. Oh ja en daar ben ik wel blij om ze wil niet dat mensen aan der komen die ze niet kent.
Groetjes,
Michèle

Mensen die der niet kennen hebben ook niet aan der te komen zijn ze helemaal van potje.
Dylano pikt dat trouwens ook niet hij kijkt en dan weten ze genoeg
Liefs Michelle
Pff je moet ze de kost geven Michelle die allemaal even over de wang willen aaien en zo.
Overigens heb ik een mailtje terug van de eigenaresse van het kdv. Ze gaf mij helemaal gelijk. De leidster had mij weer een formulier moeten laten tekenen. Dit moet elke keer als er medicatie toegedient moet worden en zij moet dan gewoon doen wat ik verzocht heb. Ook had ik gelijk dat ze schone kleren aan had moeten doen en ze heeft ook naar morgan haar behoefte te kijken en niet alleen naar een schema omdat het anders niet helemaal klopt. De gezondheid van het kindje gaat voor zeker als de moeder dit al aangegeven heeft.
Groetjes,
Michèle

Hahahaha, Eva wordt ook contstant aangeraakt door mensen. Dan aaien ze over haar voetje, dan over haar bol, dan pakt iemand haar handje. Het maakt mij geen bal uit en Eva ook niet. Die vindt het juist heerlijk! Zolang mensen haar vriendelijk aanraken op normale plaatsen, mogen ze dat van mij zolang Eva het ook leuk vindt!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh nee ik hoef dat echt niet. Niet dat ik vies ben van andere maar ik vind het geen noodzaak dat iedereen haar maar aanraakt. Ik ga toch ook niet andere staan aaien. Net asl tien ik zwanger was gek werd ik van iedereen die aan mijn buik wilde zitten. R*T toch allemaal op en laat me met rust. Morgan hoeft niet te leren dat iedereen maar aan je kan zitten en zo. Straks wil zij ook elk kindje aaien, kom ik nooit thuis van de boodschappen
@ Michelle. Ik hoop het, zo niet spreek ik haar aan en gaat er weer een klacht naar de baas. Gister was ze er niet en Morgan was moe en hongerig maar heel tevreden en ze sliep in 10 min. Zo kan het dus ook.
Groetjes,
Michèle

zo hoort het Michèle,
ik hou er ook niet van als iedereen aan dylano zit en hij laat dat gelukkig zelf ook wel merken.
ik zie jou trouwens al helemaal iedereen aaien in de tram op weg naar je werk michèle
Liefs Michelle
Oeoeoeoe, ik zou echt niet willen dat anderen aan mijn buik zouden gaan zitten! Maar dat heb ik ook nooit gehad moet ik zeggen. Ik vind dat aanraken zelf niet erg, dat doen mensen meestal toch maar tot een bepaalde leeftijd. En het ligt eraan wie het doet, een vieze vent mag het natuurlijk niet. Ik vind het eigenlijk wel vlijend als mensen aandacht aan Eva besteden en ach, een klein kneepje in het voetje…Maar dat moet iedere mama zelf bepalen! En Morgan en Dylano weren het zelf al af, dus jullie hoeven vast nooit te zeggen: ‘Doe maar niet!’
Groetjes Rainbow, trotse mama