Pcm 120 of 240mg

quote:
quote:
arm meisje(K) vind het echt zielig weet hoe het is helaas. toen rico 41,2 had was ik echt doodsbang in de nacht. enhij rilde ook echt..bah maar dan heeft ze in ieder geval voor haar 1ste jaar 6 tanden rico heeft er nu ook 6 en kwijlt ook ontzettend ook veel dunne zure luiers maar totaal geen bult of wat er dan ook op lijkt.

sorry hier moest ik even erg om lachen

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090707/G4nc.jpg" alt=“Lilypie Vijfde Pic” width=“61” height=“80” border=“0” />[img]http://b5.lilypie.com/WCOhp2.png" alt=“Lilypie Vijfde Ticker” border=“0” /></a>
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090707/rK9x.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/G4a6p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

om welke zin precies?

@Michele:
wat een raar mens, als assistente hoor je zo’n dingen toch te weten? moet je haar ook nog zulke info voor gaan zitte kauwen, echt belachelijk.
hoe reageerde ze op de 240?
hopelijk wat beter, want die koorts die ze nu heeft is neem ik aan niet meer door de inenting toch?
is morgan ook wat later met die 4e inenting? rico moest die 10 aug. hebben en was dus de 10 mnd prik dus die was 10.5 mnd bijna, maar hij krijgt nu die inenting pas 28 september omdat hij dus al naar het ziekenhuis moest eigenlijk de 11e, en vond het niet nodig hem de dag ervoor ook al te belasten…toen is die afspraak in het ziekenhuis verzet, en kon ik de inenting niet meer terug draaien. toen had het cb de afspraak op rico’s verjaardag gezet (PARDON?! OOK HET ZIEKENHUIS HAD DIE FOUT AL GEMAAKT!!) dus nu is ie uiteindelijk op 28 sept. gepland…tjonge zeg

de vierde enting is met 11 maanden Inge en dan nog een keer met 14 maanden

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

@Mriek, hmm oke, het zal wel. En ze zou er over liegen omdat ze liever niet werkt. Als ik morgan op zou halen en Morgan is het laatste kindje zeg maar kan zij naar huis. Ik weet dat er 1 altijd vroeg gehaald wordt op vrijdag en de andere is er niet geloof ik. Dus vandaar. Er lopen al heel veel klachten tegen haar. Maar ik vind het raar omdat ze gister 38.3 had de hele dag en pas tegen de avond 38.5 en ik niemand op het kdv gehoord heb en nu wel vandaar. Het is een lang verhaal.

@ Inge ja de 240 ging wel goed gelukkig dus misschien dat dat het bij rico ook was.

Groetjes,

Michèle

ha die wil dus gewoon weekend houden dus

dan zou ik ook afwachten

Liefs Michelle

bij ons enten ze toch echt met 10 maanden
10 augustus. toen was rico 10.5 mnd

ooh gelukig maar michele.
zit ze verder weet beetje in dr velletje vandaag?
en ik typte al tegen Rainbow over eva, maar ook Morgan is over bijna 3 weekjes 1 jaar! pff ik werd net ook al wat emo, toen ik een magazine van wij jonge ouders las die 1 jaar!! heet. dat je dan echt een periode samen afsluit
ik werd helemaal emotioneel

is maar half maandje eerder Inge, dylano is al ee nweek 11 maanden voor hij hem krijgt maakt allemaal niet zoveel uit denk ik

Liefs Michelle

Dat denk ik ook ja. Ze is gister ook weer pas om half vijf begonnen na een smoesverhaal over problemen. Dat ze weekend wil ok, maar niet ten koste van mij. Ik bedoel ik kom Morgan al om half 5 halen dus niet zeuren kan ze al eerder naar huis dan normaal. Maar ik denk dat ze morgan weer tegelijk met haar zoontje in bed gelegd heeft en die gaat morgan altijd liggen roepen en dan slaapt ze niet en ze is al zo moe en dan schiet het ook omhoog.

Maar ik heb haar baas al gemaild want ze zei ook dat ze Morgan geen pcm mocht geven terwijl ik er voor getekend heb. Kijk als morgan echt ziek is moet ik haar toch halen, maar ze moet haar wel pcm geven enne ze zag er niet uit vanmorgen. Kijk wat mensen aan hebben moeten ze zelf weten, maar dit was echt vies met vlekken en zo. Ze zag eruit alsof ze er al een week in woonde.

Groetjes,

Michèle

he bahhhhhhhhh.

ga dat kind halen, nee hoor geintje wat een muts zeg. kan jou werk niet uitlopen

Liefs Michelle

Met een maan dof 11 krijgen ze de BMR prik, en daar kunnen ze wel een week ziek van zijn.
Dat is wat ik gehoord heb tenminste.
Wil je niet de hoop wegnemen dat het beter wordt, hoor, maar wel even voorbereiden dat het nog wel even kan duren!
Heel veel succes ermee!
Liefs, Anne

Lilypie

Ik kreeg net een SMS dat Morgan der temp gezakt was en dat ze heel goed brood gegeten had en dat ze tot half vijf gewoon kon blijven…

Groetjes,

Michèle

wel opvallend

De brm prik krijgen ze pas met 4 maanden en hebben ze op het moment zelf geen last van maar kunnen ze na 2 weken ziek worden

Liefs Michelle

Ik weet het Michelle. Ik mail niet voor niks haar baas. Want ze kent me dondersgoed ik temp Morgan thuis ook een keer.

Groetjes,

Michèle

je hebt groot gelijk

Liefs Michelle

Volgens mij moet ik weer gaan bellen. Ik kreeg haar vanmiddag terug met de mededeling dat ze 38.6 zou hebben. Zo warm voelde ze niet aan. Ze storte thuis compleet in. Ze wilde op mijn borst liggen en viel daar bijna in slaap. Das alleen als ze heel erg moe is zoals van de week met dat late slapen. Eten wilde ze niet. Ze was zo schor als wat en ze had maar 37.9 (!) en je gaat mij niet wijsmaken dat zo moe en alles der temp zakt. Integendeel.

Maar goed ik heb haar 2 kwarkjes gegeven en ik heb een fles pap gemaakt waar ze van gegeten heeft. Hoge uitzondering en ze ligt nu te slapen. Ze is er 18.30 ingegaan en 18.33 sliep ze. Ik vertrouw het niet hoor. Volgens mij heeft ze niet geslapen, maar ja bewijs het maar. Zij heeft alleen gestaan vandaag enne de ukkies daar praten nog niet.

Groetjes,

Michèle

@Michèle: hmmm…gek verhaal. Wanneer ging Morgan ook weer naar de andere creche? Anders toch even een gesprekje met d’r baas eraan wagen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Indd heel vreemd Michèle, zou het wle ff in de gaten houden want dit is raar als ze moe is zakt de temp indd niet waarschijnlijk en je tuurlijk kan ze best moe zijn maar niet zoals jij het aangeeft, grote kans dat ze indd niet geslapen heeft

Liefs Michelle

Haar baas is al op de hoogte enne waarschijnlijk heeft ze morgan wakker willen houden voor der brood en dan is ze te moe om te slapen. Van de week was ze ook zo moe maar haar ex collega die hellasweg is nu draait het dan om. Die laat haar eerst slapen en dan eten. Maar goed Mervin is woedend en trekt haar het liefst der kop van der romp. Ze woont zowat om de hoek bij ons dus ik moest het echt tegenhouden gister. Morgan ligt er nu ook voor de 2e keer in weer. Laat maar slapen dan trekt ze hopelijk ook bij. Ze is alleen nog wat hees, niet zo als gister maar moet ik hier de ha voor bellen?? Het is wel weekend. En der temp was 37.5 net uit bed.

Groetjes,

Michèle

Lekker late reactie maar me internet lipe gister niet, maar als jij je beter voelt om de ha te bellen moet je d at doen jij voelt het het beste en 37.5 net uit bed is vrij hoog al. Er wordt trouens wel gezegd pas temperaturen als ze een half uur uit bed zijn want in bed hebben ze het altijd warmer (doe ik ook niet hoor) maar het klopt wle want bij madelon deed ik dat wel eerst als ze net uit bed was en dan na een half uur weer en meestal indd gezakt of ze moest echt ziek zijn.

Hoe is het nu met der het arm schaap.
Enne laat mervin der gewoon lekker de waarheid vertellen, alleen vertellen he

Liefs Michelle

Morgan slaapt nu al de tweede nacht zonder pcm en dat gaat weer goed. ZE heeft soms lichte verhoging, maar ja der tanden he. Enne ja gewoonlijk temp ik ook na een half uur maar ja niet altijd

We hebben haar trouwens wat thijmsiroop gegeven en ze is minder schor en hoest ook minder dus we laten het maar zo. Mervin wilde eigenlijk bellen maar ik had niet het gevoel dat het moest. Denk dat ze toch ook weer wat last van de oren gehad heeft, dat lijkt ze elke keer te hebben met tanden en daar doen ze nu toch niks mee.

Ze heeft wel van 15.00 tot 18.00 geslapen. Mervin heeft haar wakker moeten maken. Ze sliep zo diep dat ze heel hard moest huilen toen hij haar wekte. Ze heeft na der eten (een pannekoek) nog met mijn broertje gespeelt en lekker gedouched. Ze mocht wat opblijven omdat ze zo lang geslapen had en om 20.15 is ze meteen weer lekker gaan slapen. Met morgen nog een dagje rust is ze weer het vrouwtje. Nu alleen maar hopen dat zij het op het kdv niet weer verziekt de komende week want dan is ze mijn.

Groetjes,

Michèle