Pcm 120 of 240mg

Al twee avonden is het bal bij ons. Morgan is doodmoe maar als we haar in bed leggen is het brullen brullen brullen. Als je bij haar zit en der over der bolletje aait of haar op schoot neemt in der kamer slaapt ze bijna op je buik. Pas rond half elf valt ze uitgeput in slaap. Ze slaapt dan wel door maar ze is helemaal op want om 6.00 moet ik haar weer wakker maken. Ze kwijlt als een hond die een stuk worst ziet. Nou had ze gister ook nog koorst na der prikjes.

Ik heb haar pcm gegeven. 120mg maar ze is 9.6 kilo. Bij de apotheek gaven ze giser weer 120mg mee maar ik heb het idee dat dat voor geen meter helpt meer. Dus ik ga Mervin hem vanmiddag laten ruilen voor 240. Maar zou dit kwaad kunnen?? Ik neem aan dat die 400 gram echt niet uitmaken toch?

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 13 Aug 2009 08:39:35

ze zit precies op de grens, als jij denkt dat het niet helpt gewoon 240 geven

Kinderen van 3 mnd tot 1 jaar (5,5 tot 10 kg):
120 mg per keer, max. 2 tot 3 keer per dag.
• Kinderen van 1 tot 2 jaar (10 tot 12,5 kg):
240 mg per keer, max. 2 tot 3 keer per dag.
• Kinderen van 2 tot 4 jaar (12,5 tot 17 kg):

Sterkte

Tries

Idd een grensgevalletje. Lekker die 240 halen als je denkt dat dat wel gaat helpen

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

whaha geef 'r wat meer te eten, weeg haar dan nog eens, en misschien dat ze dan die 600gr er wel bij heeft hahaha
Gwapje…

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

och arm schaapje, geef haar maar een dikke knuffel van mij en rico, alhoewel die van rico beter zal bevallen denk ik

Ik zou dan ook 240 geven,maar wilde even wat toevoegen.
weet je nog dat ik zei dat op vakantie de pcm niet aansloeg?
misschien idd wel NIET omdat hij een bacteriele infectie had ofzo maar gewoon omdat hij al tegen de 10 kg zit en het gewoon niet aan sloeg vanwege DIE rede!
goed dat je dit erneer hebt gezet, want ook dat zet mij aan het denken.

Hoeveel tandjes heeft ze nu?
idee dat er een zoveelste op komst is?
en arm schaapje, de 4e x denk ik he? die inenting?
hopelijk is ze snel wat opgeknapt. heeft ze hier voorheen ook koorts door gekregen? rico kreeg alleen met de 2e hoge koorts.

Liefs Ons

Ja dan laat ik Mer die gewoon halen. Kijken of die wel aanslaat. Denk het wel hoor, maar ze was gister op het kdv ook al huilerig. Als ze er bij mocht zitten en zo was het goed, maar in bed ho maar. Tuurlijk is ook sprongengedrag, maar er is meer nu.

Enne Inge zo te zien weer twee tegelijk dus dat zijn 5 en 6 dan. Enne tanden in combi met prikjes en oververmoeid is 39 graden.

Groetjes,

Michèle

arm meisje(K) vind het echt zielig weet hoe het is helaas. toen rico 41,2 had was ik echt doodsbang in de nacht. enhij rilde ook echt…bah
maar dan heeft ze in ieder geval voor haar 1ste jaar 6 tanden
rico heeft er nu ook 6 en kwijlt ook ontzettend ook veel dunne zure luiers maar totaal geen bult of wat er dan ook op lijkt.

Gelukkig vallen de luiers mee, maar der mond, Ze wil niet eens een tul hebben en dat zegt wel wat.

Groetjes,

Michèle

ach germmmm ik zou ook gewoon de 240 halen hoor geloof niet dat dat nu zo bijster veel uit maakt. Voor de zekerheod zou je de ha nog ff kunnen bellen om het te vragen en als die zegt dat het ok is wat i kwel denk mits je hetzelfde soort ha als ik heb enne apotheek moeilijk doen, kruidvat enzo verkopen ze ook he en zijn net zo duur. Hier deed de apotheek nk al moeilijk over de 60 mg, mijn ha was er helemaal pissed over.

Ik hoop dat ze snel opknapt

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ach gossie wat sneu voor het arme schaapje! Ik denk ook dat het niet erg is om die 240 mg te geven hoor, zeker als die 120 duidelijk niet werkt! Hopelijk knapt ze gauw weer op, zo zielig…

Lilypie

Lilypie

Wat zielig voor Morgan!! ik geloof dat die prikken rond de 11 maanden ook wel pittig kunnen zijn. In dat geval zou ik gewoon die 240 geven. Kijk die doe je natuurlijk niet elke dag en ik kan me niet voorstellen dat het echt kwaad kan (ben natuurlijk geen dokter).

Hopelijk knapt je meisje snel weer op!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb net toch even de ha gebeld. De assistent deed moeilijk. Ze was nog geen 10 kilo en nog geen 1 jaar. Ze somde het nog verkeerd op ook want volgens haar mocht morgan 60mg. Dus ik heb haar vriendelijk verzocht om even te overleggen met de ha. Ze kwam heel beteuterd terug aan de telefoon. Ze mag 3x per dag 240mg hebben. Oh ja en wat ze in der mond had dat zo’n pijn deed. Want ik had gezegd dat ze zo’n pijn had met der tanden. Dus ik ze wat dacht je van doorkomende tanden??? Oh zegt ze hebben ze daar zo’n last van? Ja zeg ik, zij wel. Ik heb haar vriendelijk bedankt voor der aandacht en opgehangen.

Maar mocht de apotheek moeilijk doen bij Mervin dan kunnen ze contact opnemen met de ha.

Groetjes,

Michèle

Wat een enorme muts zeg, die assistente. Ze was zeker 16 ofzo? Iedereen weet toch dat tandjes krijgen niet tof is voor die kleintjes? Echt een doos. De kleinste baby’s mogen al 60 hebben, dus dan helpt dat bij Morgan toch niet meer! Goed dat je nu weet dat ze gewoon 3x 240 mag hebben.

Bij ons was het ook BAL. Eva was op het kdv ook stil en huilerig. Ze at ook weinig en zag er zielig uit. 's Avonds werd ze om het kwartier wakker, huilend en dan was het weer stil. Zo ging het vannacht ook. Om 07.00 uur haar maar eruit gehaald. Weer teruggelegd om 08.30 uur. Ze heeft er tot 10.30 uur in gelegen, maar wel met ik denk een kwartier slaap. Na het aankleden was ze snel weer bek-af. Ze heeft een enorme loopneus, heel haar mondje en neusje druipen van de snot. Normaal slaapt ze nu niet, maar ik heb haar er weer in gelegd en ze zakte meteen op haar buik met haar kopje op het matras. Ze is nu stil en volgens mij knock out. Het is een zielig hondje op dit moment. Ik heb toch nog even 160 pcm gegeven, want ze heeft geen koorts. Ze is gewoon verkouden + enorme tandpijn = zielig!

Sterkte met Morgan!

@ Inge, weer terug? Hoe is het gegaan?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Zelfde dus al Morgan alleen heeft zij nog een reactie op der prikjes ook. Ik zei op het kdv al laat haar maar lekker begaan en als ze slapen wil laat maar slapen, zou ze ook doen. Ik kan helaas echt geen vrij nemen vandaag en morgen en pappa ook niet dus nu wordt ze vertroeteld op het kdv maar liever doe je het zelf.

Groetjes,

Michèle

Beterschap voor Morgan en Eva!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dames de 240mg was de oplossing. Morgan is gister om even voor zevenen naar bed gegaan met 240mg in der bips. Om 19.00 sliep ze en ze is om 20.00 wakker geworden omdat ze ‘verdwaald’ was in der bedje. Ik heb der recht gelegd en ze sliep meteen weer. om 22.00 was het even huilen maar dat was in der slaap.

Pappa en mamma zijn 20.30 gaal slapen en om 6.00 vanmorgen stond iedereen weer vrolijk op. Alleen was gehoest vanacht maar dat was alles. Morgan was wel wat schoor vanmorgen, maar verder geen koorts meer of zo. Dus kijken hoe het vandaag gaat en anders hebben we de oplossing voor de nacht bij de hand. Oh ja of der tanden moeten ineens door zijn dan is het ook opgelost

Groetjes,

Michèle

Lekker dat je allemaal weer een beetje bij hebt kunnen tanken.

Liefs Michelle

Ja nou werd ik om 11.00 gebeld door het kdv dat morgan 38.3 zou hebben. Ik geloof er geen snars van. Lang verhaal met deze leidster dus ik heb gezegd als het 38.5 is bel je nog maar een keer.

Kan dat in nog geen 3 uur van 36.6 naar 38.3 op alleen maar tanden en 2 dagen oude prikjes??

Groetjes,

Michèle

Tja, het kan snel gaan met de temp van die kleintjes toch?
En waarom zou ze erover liegen dan?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dat kan binnen het half uur verandert zijn bij de kleintjes helaas

Liefs Michelle