Pcm 120 of 240mg

Ben het met Rainbow eens, tot een bepaalde hoogte moet kunnen. Heb het ook wel eens dat ik in de supermarkt ben met Tim. Hij zit dan in het winkelwagentje en dan wordt er wel eens in zijn voetje geknepen ofzo. Tim gaat dan alleen maar lachen en ik vind het ook niet erg. Maar ze moeten inderdaad niet overal aan gaan zitten ofzo.

Toen ik zwanger ben hoefde mensen het echt niet te proberen om aan mijn buik te zitten. Vond dat echt helemaal niks. Gelukkig waren er ook geen vreemden die dit probeerde. Ik snap ook niet dat mensen die neiging hebben om aan een zwangere buik te zitten. Heb dat zelf helemaal niet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Hmm dan heb ik al die gekken gehad die jullie met rust lieten. Echt tot in de rij van de AH stonden ze er over te aaien.

Enne neu ik vind dat niet nodig ik knijp ook niet in voetjes en aan haar gezicht zitten zie ik al helemaal niet zitten. Maar wat je zegt ieder zijn eigen keuze. Als Morgan zelf haar hand uitsteekt en ze krijgt een handje terug dan vind ik het niet zo erg, maar ze moet wel leren straks dat ze niet iedereen een handje kan geven want dan komen we nooit meer ergens

Groetjes,

Michèle

Haha dan lopen idd al die gekken in Den Haag

Nee hoor onzin, maar ik begrijp echt niet waarom mensen de behoefte hebben om aan een zwangere buik te zitten. Maar goed dat ze dat niet bij mij geprobeerd hebben, want anders had ik daar echt wat van gezegd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zei der ook wat van hoor maar dan waren ze beledigd wat me overigens weinig schelen kan. Maar ik moet zeggen ik kreeg en nog steeds krijg heel vaak de vraag of het gepland was en of ik mijn keuze wel goed overdacht had. Ik oog echt geen 30 dus dat speelt misschien ook mee.

Groetjes,

Michèle

Ik zie jou heel lief voor me michèle

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Nou dan zal ik jou wel aaien 20-9

Groetjes,

Michèle

Liefs Michelle

Dan wonen alle gekken inderdaad in Den Haag! Ik heb het echt niet gehad. Wel dat mensen in de AH vroegen hoe lang ik nog moest. Eén vrouw zei zelfs: ‘Ah meske, bevalde gij in augustus? Meej die hitte? Da hedde gij nie goed gepland!’ Nou ja zeg! Maar voelen? Nee. Collega’s wel trouwens, maar die ken ik al jaren en die vroegen dan of ze even mochten voelen. Heb ik zelf ook weleens gedaan toen ik zelf nog niet wist hoe een zwangere buik aanvoelt. Maar dan vroeg ik het wel en alleen bij hele goede collega’s die eigenlijk meer vriendinnen zijn. Ik zou NOOOOOOIT aan de buik van een onbekende zitten! Vind ik echt te belachelijk voor woorden en zwaar onbeschoft!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Mijn collega’s wilde dat ook en dan zeker rond 15.00 want heel gek dan ging Morgan altijd met der billen schudden en dan zag je ze echt heen en weer gaan. Da heeft echt voor leuke momenten gezorgd

Groetjes,

Michèle