@Mamavanrico: Ik heb geen contact met de andere bestuurder en daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan. Hij stuurde gister een sms of Stefan alweer thuis is en hoe het nu gaat. Dat lijkt misschien netjes, maar de manier waarop het smsje was geschreven leek het net of hij even poolshoogte wou nemen hoe erg het was voor eventuele verdere kosten voor hem.
We zijn gister voor controle in het ziekenhuis geweest. De chirurg zei dat de wond er al veel beter uit ziet dan in het ziekenhuis. We kregen ook te horen dat de titanium pin in zijn been te kort was en dat hij hem daardoor iets naar boven moest tikken waardoor de bovenste schroef nu ietsje uitsteekt. Stefan heeft daardoor pijn in zijn knie terwijl hij daar helemaal geen pijn in had. Daarom moet de pin er over 3 maand ongeveer ook weer uit worden gehaald. Tot die tijd zal Stefan last houden van die schroef…
De chirurg verwachtte dat de open wond met een week dicht moet zijn en dat dan ook de ergste pijn minder is.
We hopen het maar!
Ik heb vanmorgen de thuiszorg gebeld maar ik kan het niet aanvragen doordat er geen indicatie is gesteld. Als 1 van beide ouders, ik dus, gewoon gezond is heb je geen recht op thuishulp via een organisatie, maar moet je het particulier aanvragen en zelf betalen. Wat een onzin zeg.
Ik heb de dokter vanmorgen gebeld maar de vrouw die onze situatie regelt is alleen op vrijdags aanwezig. Ik wil het sowieso graag met haar regelen want dat is een hele aardige vrouw die onze hele situatie al kent. Zij had mij na het ongeluk meteen ook al opgebeld om te vragen hoe het met me was.
Dus ik bel vrijdag haar op en probeer dan met haar wat te regelen.
Stefan zijn ouders wilden deze week nog wel een keer op Sylvie en Amy passen als het niet gaat en mijn ouders willen ze volgende week wel voor een paar dagen in huis hebben als het nodig is. Dan hebben ze namelijk vakantie.
Ik heb voor mezelf al een stuk rust gecreëerd door Amy haar flessen een uurtje op te schuiven. Ik kwam namelijk met het avondeten in de knoop en daar ging het steeds mis. Amy had namelijk na het ongeluk een schema gemaakt van 9.00/13.00/17.00/21.00 Door steeds heel lang te blijven slapen 's ochtends. Nu heb ik haar vanmorgen 8 uur wakker gemaakt voor haar fles en daarna 12 uur zodat ik vanmiddag op 4 uur kom en dus alle tijd heb om avondeten te koken. Dan kan ze vanavond hopelijk ook wat eerder op bed zodat ik zelf ook 9 uur op bed kan.
Ik ga elke avond sowieso meteen tegelijk met haar op bed, maar omdat ze dus 9 uur haar laatste fles kreeg was het elke avond bijna 10 uur.
Bedankt voor alle steun en medeleven en ik blijf jullie op de hoogte houden.
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Gewijzigd door - goudvisje20 op 21 Dec 2011 20:45:29