Hoi allemaal,
Ik sprak Hanna net en ze heeft de schrik van haar leven gehad. Haar man was onderweg naar huis en blijkbaar is er iemand frontaal op zijn auto geknald. Toen ik haar de eerste keer sprak zat haar man nog vast in de auto en werd eruit gesneden. Dat duurde heel lang. Hij had haar wel gebeld om te vertellen wat is gebeurd was. Het is een wonder dat hij het overleefd heeft want de auto is echt helemaal total loss. Hij is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht waar hij nu in slaap wordt gehouden wegens de enorme pijn. Tot nu toe is er geen inwendig letsel gevonden wat al een wonder is. Hij heeft in ieder geval een gecompliceerde beenbreuk. Hanna weet nog niet wat hij verder mankeert, dat zijn ze nog aan het uitzoeken.
In ieder geval ligt hij dus nu in het ziekenhuis. De kindjes zijn bij haar schoonmoeder en gelukkig kan Hanna daar ook blijven zodat ze dichtbij het ziekenhuis is.
Oh meiden ik ben zelf helemaal van slag. Wat vreselijk voor Hanna en haar man. Hij had het al zo moeilijk
Omdat Hanna geen internet heeft bij haar schoonmoeder hou ik jullie op de hoogte.
groetjes,
Wendy
Gewijzigd door - moppiesmama op 15 Dec 2011 14:01:05
Gewijzigd door - moppiesmama op 15 Dec 2011 14:09:32