Partner goudvisje in auto-ongeluk

Oh meis,wat is hij er nog goed afgekomen, dit is wel even afzien maar te overzien, denk maar zo het had veel en veel erger kunnen aflopen."En schroom niet om inderdaad hulp te vragen.

Pas ook wel een beetje op jezelf hè.

{{{Hanna}}}

Liefs Michelle

Wat een geluk Hannah dat het bij botbreuken is gebleven! Hij is even onder de pannen, maar het komt gelukkig weer goed!!

Manderijn

Wat een geluk dat je man er nog zo goed vanaf komt, is gekomen !! Heel veel sterkte …

Ik vrees toch dat de tegenligger echt veeeel te hard heeft gereden. Je zou daar maar wonen zeg! zo dicht tegen de weg aan? Blijkbaar dus ook een levens gevaarlijke weg waar vaker ongelukken gebeuren.

Groetjes Esther

@esther, ik heb 23 jaar aan die weg gewoond…!

Manderijn

Jee hanna, wat een verhaal! wat heftig zeg… wat zal hij ook zelf geschrokken zijn! Idd het belangrijkste is dat hij gewoon snel opknapt, die rechtzaak is qua dit betreft even bijzaak totdat hij thuis is en er allemaal aantoe is.
heel veel sterkte!

Wat een heftig verhaal, zeg!
Sterkte, Hanna!

Lfs

Fijn om je hier alweer te zien Hanna. Logisch dat je ontzettend moest huilen. Er spookt van alles door je hoofd en je gaat in dit soort situaties ook denken aan hoe erger het af had kunnen lopen. Fijn dat alles goed gaat en wat typisch inderdaad dat je vriend je op probeert te peppen met grapjes over wat er gebeurd is.

Maar hou hem wel in de gaten. Kan best dat-ie nog een terugslag krijgt hoor. Op tijd bij hulpverleners (evt. slachtofferhulp) aan de bel trekken. En jij let ook op jezelf he?!

Er is een sterkte-kaartje naar je onderweg, maar de drukte met de kerstpost zal er wel voor zorgen dat dat kaartje pas in de loop van volgende week bij je in de bus valt.

Alle liefs en sterkte!

Groetekes, Sje

heel heftig,
helaas woon je voor mij heek ver weg, anders was ik bij je komen schoonmaken of koken of wat dan ook!
maak gebruik van je familie je hebt ze nu nog harder nodig!
fijn dat je vriend zo vrolijk was, maar kan wel een masker zijn!

veel sterkte en succes. en als ik iets voor je kan doen, (op afstand) dan doe ik het graag!!!

groetjes Gidget

Jee, ik lees het verhaal nu pas!! Wat een schrik! En een ellende in de toch al niet te makkelijke situatie… Wat is hij er toch nog goed vanaf gekomen gezien de foto’s!!!

Hanna, heel veel sterkte voor jullie allemaal! Hopelijk is je man snel weer thuis!

Groetjes mama Jade

ik lees het ook nu pas. Ik wens goudvisje en haar vriend heel veel sterkte de komende weken. Hopelijk is hij weer snel thuis en gaat zijn herstel ook goed.

Succes de komende weken

Wat erg. Ik wens jullie heel veel sterkte, ik weet waar je doorheen gaat. X

mama1980

Ben vanmorgen weer bij mijn vriend geweest en het verhaal is alweer veranderd
Ze houden het nog steeds op komende zondag dat hij naar huis mag maar hij krijgt geen gips om zijn been. De pin die ze hebben gezet gaat vanaf zijn knie tot aan zijn enkel en is dus ipv gips. Hij krijgt alleen krukken mee en daar moet hij 6 weken op lopen.
Ben net door de politie gebeld en het onderzoek heeft overduidelijk uitgewezen dat mijn vriend helemaal vrij van schuld is. De andere man is in de bocht op mijn vriend zijn weghelft gekomen en het hoe of wat is verder nog onduidelijk. Dit is heel fijn om te horen want wij kunnen dus alles verhalen bij de tegenpartij. Mijn vriend krijgt zelfs geld voor zijn lichamelijk letsel. Maar ja dat hadden we liever niet gehad natuurlijk…
De andere man heeft overigens alleen een gekneusde duim!!! Die had dus ook heeeeeeel veel engeltjes op zijn schouders…
Hij heeft meteen naar mijn vriend gevraagd en wil graag contact opnemen. Hij voelt zich heel schuldig en wilde graag weten hoe het mijn vriend is. Dus hij belt vanmiddag. Dat vind ik wel fijn.

Moppiesmama lieve schat ik heb je mobiele tel nr in mijn mobiele telefoon staan en de batterij is leeg…
Ik heb hier geen oplader want ik ben nog steeds bij mn schoonouders en blijf hier tot zondag.
Ik ben bereikbaar op het huisnummer van mn schoonouders die zal ik je prive even sturen. Dikke knuff!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Attent dat de andere bestuurder contact met jullie op wil nemen. En fijn dat jullie inderdaad bevestigd hebben gekregen dat je vriend geen schuld heeft aan het ongeval.

Dat is nu een schrale troost, maar het scheelt je in elk geval een hoop gedoe wat bijv. financiën betreft.

Groetekes, Sje

Fijn dat je vriend er geen schuld aan heeft. En dat het allemaal toch nog redelijk goed is afgelopen. Het zal nog wel de nodige revalidatie vergen maar het had erger gekund. Ik hoop voor jullie dat de verzekering de verdere financiele afhandeling afwerkt zodat jullie daar geen zorgen over hebben.

Groetjes en veel sterkte,

Ramona

Jeetje meid, ik lees dit hele verhaal nu pas. Wat heftig!!!
Gelukkig valt het mee, hoewel zo’n gecompliceerde beenbreuk zeker ook geen pretje is het had nog veel erger gekund…zeker wel wat engeltjes aanwezig idd!!!
Blij te lezen dat hij er zelf praatjes/grapjes over had in het ziekenhuis, wie weet hoe zoiets naars en heftigs hem misschien ook net een zetje de goede kant weer op geeft. Ik hoop het voor je!

Sterkte,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

@Hanna,

is goed schat, dan bellen we snel want ik moet je nog even horen hoor.
dikke knuf,
Wendy

7 uur nog bij hem geweest en 8 uur moest ik weg van hem… Hij zit op het moment in een achtbaan van emoties. Hij heeft vandaag te veel bezoek gehad en is doodop. Ik had het bezoek ook liever willen regelen maar hij had gisteravond ineens iedereen nog gebeld.
Hij heeft vandaag ook ontzettend veel pijn. Hij krijgt wel pijnstilling maar de pijn blijft aanwezig. Ik vond het verschrikkelijk en hartverscheurend hem zo te zien. Hij moest huilen en zei ik wil niet meer, ik wil zo graag naar huis… Arme schat
Hij wou mij vanmiddag niet zien en heeft me vanavond dus ook na een uurtje al weg gestuurd. Morgenochtend hoefde ik van hem ook niet te komen. Als hij er wel alsnog behoefte aan zou hebben zou hij me bellen. Ik weet dat hij het niet rot bedoelt en dat het niet om mij is. Hij is gewoon moe. Maar ik voel me wel heel naar dat ik maar zo weinig bij hem mag/kan zijn…
Vanmiddag kwam bij mij ook alle spanning er in 1 keer uit en heb ik heel lang en erg gehuild.
Ik ben blij dat we 2 lieve kinderen hebben die me wat afleiden, anders zou ik me compleet lopen opvreten volgens mij…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Jeetje, heb tranen in me ogen, leef zo met je mee!!

Het zal inderdaad een achtbaan van emoties zijn! Voor jullie allemaal.
Ik hoop echt dat hij zich snel wat beter voelt zodat hij naar huis kan en thuis kan herstellen.

Fijn dat je bij je schoonouders terecht kan en niet alleen thuis hoeft te zitten.

Dikke kus en ik denk aan jullie!!!

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

{{{{{Hanna en gezin}}}}}

Groetekes, Sje

{{Hanna}}

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”