Heel veel beterschap toegewenst voor je man en Hanna, jij veel sterkte!
Nu hopen op een spoedig herstel!
Gr, Danielle
Heel veel beterschap toegewenst voor je man en Hanna, jij veel sterkte!
Nu hopen op een spoedig herstel!
Gr, Danielle
owh wat schrikken!! vreselijk zeg, ik hoop dat het snel weer beter gaat en dat hij voorspoedig mag herstellen!
liefs woezel
Gelukkig dat hij er zelf geen aandeel in heeft gehad. Hopelijk knapt hij snel op, maar een week in het ziekenhuis moeten blijven is wel naar.
@Manderijn, wat bizar dat het ongeluk gebeurde bij jouw ouders in de straat. Kleine wereld…
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Jeetje wat erg zeg en ze hadden het al zo moeilijk. ook ik hoop en bid dat het snel beter mag gaan.
Groetjes Ramona
@mriek… Een weg waar ik zelf soms ook dagelijks gebruik van maak! Bizar ja!
Aan de verhalen te horen heeft hij echt veel geluk gehad. Het is een 60 weg, waar voornamelijk minstens 80 word gereden. Dikke pech dan ook voor de automobilist die iemand tegen komt die maar even de binnenbocht neemt. Welke overigens door te kijken is, dus de tegenligger moet echt iets erg over het hoofd hebben gezien!
Brr… krijg er zo de rillingen van! De moeder van mijn beste vriendin is een aantal jaren terug aan deze zelfde weg aangereden. Die is er minder vanaf gekomen, en heeft alle dagen nog te dealen met de gevolgen daar van!
Manderijn
een van mijn ergste nachtmerrie’s, aangereden worden door een tegenligger … ik heb er echt wel eens van gedroomd.
Dat ik dit ook las draaide me maag om, wat een enorme &^$##@$%&((q^$%#@!@#$%^& die dit veroorzaakt heeft.
Lieve Hanna,
Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en je man.
Dikke knuffel van mij
Dion geboren op 26 maart 2009
Hannah mag denk ik heel dankbaar zijn dat het bij een lelijke beenbreuk blijft!
http://www.waldnet.nl/wn/fotonieuws/8556/Surhuistervener_gewond_bij_Haulerwijk.html
Sterkte meid!!
Manderijn
Wat akelig zeg! Ik schrok me rot! Dacht ook meteen…gelukkig is dat niet de oorzaak! Hopelijk knapt de man van Hannah snel op! Het is niet niks zeg! Alle sterkte!
Groetjes Rainbow
Wat erg zeg die fotoos.
Iderdaat wat had er nog meer kunnen gebeuren, beklemt zitten en dan in het water belanden of dat je je kind bij je hebt in de auto.
God allemachtig wat afschuwlijk.
Dion geboren op 26 maart 2009
Ooooo, ik zie net de fotoś. Een wonder dat hij het overleefd heeft! Echt een goede engelbewaarder. je had er toch niet aan moeten denken wat er gebeurd had kunnen zijn!
Groetjes Rainbow
Oh wat heftig die foto’s. En uit de kop boven de foto’s maak ik op dat de tegenligger dus geen schrammetje heeft?! Wel de veroorzaker van het ongeluk en gewoon ongedeerd uit die auto komen?! Scheve wereld is het toch!
Groetekes, Sje
Pffff…die foto’s. Gelukkig alleen een beenbreuk, inderdaad.
@Manderijn, heftig verhaal zeg.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Hanna van hieruit ook heel veel sterkte gewenst ,
jullie hebben de laatste tijd ontzettend veel te verduren gehad!
Mag hopen dat je vriend er iig weer bovenop komt, en dat voor jullie
dan de zon weer mag schijnen!
groeten,
Ja, maar als je een ongeluk veroorzaakt, betekent dat toch niet dat je dat met opzet doet? Misschien is die ander wel geslipt? Het is niet helemaal terecht om, zonder dat we de oorzaak weten, de ander de schuld te geven.Normaal gesproken is niemand uit op zo n ongeluk!
Groetjes Rainbow
Oh wat vreselijk zeg!
Koude rillingen… Wat zien die auto´s eruit zeg!
Lieve Hanna, heel veel sterkte de komende tijd! Ik denk aan jullie…
En wat Rainbow zegt, het is niet fair om de tegenligger al de schuld te geven, misschien was hij/zij onwel geworden.
Helaas spreek ik uit ervaring, ik ben onwel geworden in de auto en reed daardoor zo een kruising op waar net iemand aankwam…
Gevolg: beide auto´s total loss, ik in het ziekenhuis en, godzijdank, de andere bestuurster niets!
Maar het schuldgevoel heb ik heel lang gehad, geloof me!
Dus geen oordeel vellen als je niet weet wat er gebeurt is!
Lieve allemaal,
Heel erg bedankt voor de steun en lieve reacties.
Mijn vriend is gister geopereerd. De operatie duurde iets minder dan een uur en hij heeft daarna nog 2 uur op de uitslaapkamer gelegen voor ik bij hem mocht.
Hij heeft zijn onderbeen gebroken bij zijn enkel. Het bot stak naar buiten door zijn vel heen dus het was een gecompliceerde breuk. Vandaar dat er nu een stalen pin in zit. Hij heeft nu alleen verband om zijn been omdat de open wond eerst moet genezen voor er gips omheen kan. Dit is ook de reden waarom hij in het ziekenhuis moet blijven. Anders kan hij zomaar een infectie oplopen en dan ben je nog verder van huis. Maar ze zeiden gister wel dat als alles goed gaat hij het weekend misschien al naar huis mag.
Daarna krijgt hij gips om zijn been wat ongeveer 6 weken moet blijven zitten en daarna moet hij revalideren.
Toen ik gister bij hem mocht moest ik eerst natuurlijk heel erg huilen. De grapjas zegt tegen mij dat ik niet moet huilen, dat hij ok is en dat hij er nog is. Groot gelijk heeft ie maar ik wist niet wat ik zag en hoorde. Hij is een compleet ander mens. Hij zei maar dingen als nou die auto hoeft ook niet meer voor de apk en nu heb ik een vette cabrio. Hij bleef maar grapjes maken dus dat was erg fijn om hem zo goed te zien. Het is lang geleden dat ik hem zo vrolijk zag en dat in deze situatie!!
Toen hij het ongeluk had gehad en mij belde zei hij meteen dat het niet zijn schuld was en dat de tegenligger op zijn helft kwam. Ik was erg opgelucht dat hij het niet zelf had gedaan want dat gaat wel eerst door je hoofd. Maar toen hij zei dat er nog een auto bij betrokken was wist ik sowieso meteen dat hij het niet zelf had gedaan. Want mijn vriend zou nooit een ander meenemen!
Ik kon gister heel slecht in slaap komen en ik mis hem heel erg. Hij heeft zelf ook geen goede nacht gehad. Hij zei dat hij elk uur wel een keer wakker is geweest en dat hij 2 keer 2 paracetamol heeft gehad en 1 keer een spuitje. Hij heeft veel pijn en dat vind ik heel erg voor hem.
Ook heeft hij veel wondjes in zijn gezicht en handen van glassplinters.
De andere man is er inderdaad zonder kleerscheuren vanaf gekomen zoals het nu lijkt. Maar hij is wel uit zijn auto gehaald en met de abulance afgevoerd. Maar ik heb alles van begin tot eind gezien en hij was er lang niet zo erg aan toe als mijn vriend.
Mijn vriend vertelde dat het volgende is gebeurd. Hij reed keurig 60 (genoeg boetes gehad daar…) en hij reed door de bocht en hij zag zijn tegenligger makkelijk aan komen. Maar toen ze in de bocht reden nam zijn tegenligger een veel te brede bocht waardoor hij dus op mijn vriend zijn weghelft reed. Ze zijn frontaal op elkaar gebotst. Waarschijnlijk heeft de andere man te hard gereden. Een vriend van mijn broertje die er verstand van heeft zei dat hij aan de foto’s kon zien dat de tegenligger minstens 70 heeft gereden. Dit is natuurlijk allemaal nog afwachten maar mijn vriend zei dat voor zijn gevoel de tegenligger ook te hard heeft gereden.
Er komt vast en zeker een rechtszaak en er moeten veel dingen geregeld worden.
Op het moment denk ik overal nog niet te veel bij na. Eerst maar eens zien dat hij snel weer thuis is en we een nieuw ritme kunnen vinden want hij kan de komende 2 maand niks uitrichten in huis terwijl hij best veel deed. Dus de komende tijd sta ik er echt compleet alleen voor. Maar gelukkig hebben we allebei hele lieve familie dus die willen graag helpen.
We komen er wel, maar waarom hij…
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
Ow meid, wat een ellende!!
OOk ik wil je alle sterkte wensen!
Pas goed op jezelf(K)
Liefs, Anne