Ow ow tirolowww

Ha ha ha time will tell

Groetjes,

Michèle

je bestraling is nog aan het nestelen ik voel het aan alles

Hoe dan??

Groetjes,

Michèle

mijn spieren zijn moe mijn hoofd tolt en ik wil slapen.
kost blijkbaar heel veel energie om het “onthou beestje” erin te planten

Ha ha ha LOL

Groetjes,

Michèle

Ik vondhet einde gisteren met Joey en Tatiana toch wel heavy! benieuwd hoe dat af gaat lopen pff. wat gooide hij nou?!

nou het leek op glas…
maar het was wel dichtbij en ze bleef gewoon zitten dus vraag het me af !

maar goed volgens mij ken die gozer wel veel hebben maar toen die bibbi hem naar de deur douwde, damn toen stond dat gezicht van hem echt op knokkuh…

ze waren daarna ook nog bij Jensen, zat hij naast haar, maar hij zat zo ver mogelijk met zijn lijf ervanaf zeg maar… pfhhhh , ik vond dr al irritant maar daar op die rooie bank had ik helemaal zoiets van ’ meid hou ff lekker je muil ’ … pfhhhhhhhhhh

Pippy is geboren 17.07.2009

Volgens mij ken matsu inderdaad veel hebben mar haar niet… maar hoe vonden jullie het nieuwe spreekwoord van Vincent??? Het escaleerde volledig uit de hand…

Groetjes,

Michèle

goh ja ik kreeg er een adrenaline van hoor.
pff en haha idd plukje hij ging wel ver van dr af zitten. maar ze denkt wel da ze heel wa is mee dr grote “muil”
overigens heb ik me wel suf gelachen tijdens het skieeen hoe ze viel haha!

@Michele: ja ik vond dat wel een bizarre uitspraak ik had het gisteren met rijco nog over hoe Matsoe matsoe vrouwen vergeleek met een kerstboom. die vergeet ik nooit meer hahahaha

ja ik ben zowieso altijd gebrand op verkeerde uitspraken of spreuken die mensen omdraaien, lache man !

ja ga maar eens dronken, voor de eerste keer op ski’s staan… en dan naar boven klouteren nou ik ken kei goed skieen, maar dat overleef ik dus ook nie he, da’s nie te doen , en dan nog je nagel breken, echt een drama ! hahahaha!
en dan dat ugg drama… vis ze lekker zelf uit dat bad, snipersukkel…

ow ja nou ik had wel zin in een knokpartij’tje hoor, lekker rossuhhhh… graag gezien hoor …

die kerstboom, ja heerlijk wa wast ookal weer : versieren, aftuigen en daarna in de fik steken toch… hahahaa goud waard die uitspraken !

Ik lag gisteren in de sauna en heb het dus niet gezien? Jammerrrrr. Misschien even zoeken of ik het terug kan zien??? De WOKNOK vind ik nog steeds errug goed!

Groetjes Rainbow, trotse mama

wees niet bang, niet getreurd, zondagavond word het altijd herhaald !

Maar ik vind Joey zo ie zo erg grappig. Die gozer is zo droog…

En dan roos ja Vincent is een echte man… ho wacht ff schat hij draagt uggs laat dan echte maar weg.

Groetjes,

Michèle

of nie michele: die joling… GORDON hahahha

@Plukje: idd zoiets was het en dan in de fik steke geweldig!

en matsoe matsoe zei ookiets van; Roos die kreunt… als een volwassen vent! Lijkt net of ze een shaggie heeft gerookt. offeehh;

dan zeg ik hoi… En als ze dan geen gedag terug zegt dan zeg ik; van groeten word je niet zwanger!

mn vriend las laatst ook ergens een uitspraak; ik ben te dom om depressief te worden, ik snap al die probleme nie

Gewijzigd door - MamavanRico op 11 Mar 2011 14:43:19

ow ja sowww doe ff normaal gozer met je uggs… ik denk dadelijk gaat hij nog janken !

Het had me niks verbaasd, kop zeg het is toch een halve nicht. Valt me mee dat ie geen make up draagt en zo.

Groetjes,

Michèle

haha lol!! maar toch blijft een lache programma. nogmaals tijgertje van de skipiste af… zwaar lachwekkend.
wat een geval zeg hoe ze ook praat. en dan hb ik het niet over het haagse accent

wel ook heel grappig dat jokertje haar nie verstaat hahaha en zij hem niet whoehahahah toch onhandig