Ow ow tirolowww

hahhaa ja ik weet dat sommige mama’s het helemaal niks vinden maar ik zit alweer helemaal klaar voor dat haagse tirolgeweld ! (in tijgerskipak !!! )

Pippy is geboren 17.07.2009

haha thnx voor de herinnering was even vergeten dat het alweer donderdag was

Ik ook! Al vond ik dat er maar weinig gebeurde daar in Cherso? Maar het was wel leuk om naar te kijken, ik zit voor de buis!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik ben er ook klaar voor, heb al tegen mervin gezegd voor Ajax wil ik de mol wel in de herhaling kijken maar Oh Oh Tirol is van mij

Groetjes,

Michèle

ja de gebeurtenisse zullen niet spektaculair zijn, maar ik ben wel toe aan een paar leuke nieuwe afkortingen hahahaha!

alleen dat skipak, die oranje kop en dat gebleekte haar, daar ken ik al 5 minuten van in een deuk legguh !

Ik ben wel benieuwd of die teigetje een beetje ken stoken tussen Little Princes en der snipertje… Beetje rellen na een wedstrijd van ajax is nooit weg toch

Groetjes,

Michèle

Heerlijk, echt zo’n serie wat nergens over gaat, echt super!! Ik zit er ook weer klaar voor vanavond voor de buis! Zo nog ff een zakkie chips halen (ja ja, het lijnen gaat weer erg goed de laatste tijd!, ik dnek dat ik mezelf maar moet accepteren zoals ik ben, er gaat niks af, maar er komt ook niks aan…) en vanavond lekker kraken met een klein bakje op de bank…

@ yavahn niet te hard kraken het woard nie ondertieteld

Groetjes,

Michèle

ik zappen om half 9… ohnee het begon om half 10

Je bent schattig inge

Groetjes,

Michèle

Wat was ie weer leuk… ken nie wachuh tot volgene week!

nou die chick die gaat voor genoeg ’ stook’ vermaak zorgen…
zwarte pistes ? ze zijn toch allemaal wit !
whoeoehahahahaha die hersencellekes waren al bevroren volgens mij

Oooow heerlijk! Dat word weer genieten Wat een bitch die nieuwe zeg! Getver, maar wel lekker voor ons als kijkers, want dat zal zeker een hoop bonje opleveren (Wel een beetje TE toevallig dat ze nu al met sniper de koffer in is gedoken… Zal dat haar opdracht zijn?)

Groetjes Anouk

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik irriteer me aan die Roos. Ik ken heel het meisje niet, maar ze heeft iets over zich wat ik niet waardeer ahah. Eigenlijk echt erg om over mensen te oordelen die je niet in het echt kent, maar ik betrap mezelf er toch best vaak op :S

Love Life

nou ik mag roos meer dan die tatiana. uitsloofster vind ik het.
maar moest wel om dr lachen over hoe zij een peuk aanstak
dat dan weer wel

Wat een wijf die tijgertje, ze ken nie eens grommen. Enne dan hebben we al die tijd geroepen het zal je kind wezen, maar zij is zelf moeder. Echt ik zou me doodschamen als mijn ma daar zo zou sloeren. En ja ze moet stoken tussen roos en vincent alleen kom jongens die war zo dronke as een aarebei, daar is echt niks gebeurd hoor.

Maar eh als dat ze schilderswijk voor moe stellen is die buurt inderdaad hard achteruit gehold.

Groetjes,

Michèle

ja ik zit met carnaval jij met tijgertjes die nie kenne brommen…
ow mokkel is al moeder… damn …ja dan zou ik zowieso al nie meer mee doen met zo’n programma, kind later op youtube, komt moeder voorbij met dubbele (pluspunten) en slissende dubbele tong pfhhhhh !!

nou volgende week krijg je ook de NL versie van dames in de dop hahahaah
die zijn nog erger , wat een figuren !

Oeh begint ie weer, wanneer, wasr en hoe laat???

Enne ben al blij dat er een you tube beelden van mij zijn (denk ik)

Groetjes,

Michèle

whahhaa nou van mij ook nie (te hopen) heb nog wel een paar dvd’tjes van feesten, maar die zitten goed weggestopt, want die hoeft pipzilla ook nie te zien voordat ze volwassen is zeg maar hahaha!

ja maandag, volgens mij om half 9 of half 10 weet ik nie precies…