Ow ow tirolowww

ehm maar loosduinen is toch wel een stadsdeel van den haag dus Joey komt dan toch uit den haag?
enne die tijgertje haha ken je dr?

denk dat dat net zo is als hier wij hebben hier empel, vught. engelen. maar ja valt allemaal onder -shertogenboch, dus allemaal bosschenezen
en die lui uit maaskantje dus ook ! geloof me daar zijn we ook nie blij mee, ikke anyways nie jonguhhhh

Pippy is geboren 17.07.2009

Inderdaad Inge wat sugar zegt. Het is allemaal gemeente den haag, maar toegeeigend. Ooit waren het opzichzelf staande dorpen, dus ze heten officieel nog steeds scheveningers, duindorpers en loosduiners, alleen omdat het toch publiek moet trekken worden het maar hagenezen genoemd en omdat het (in dit geval) allemaal bij den haag hoort. Enne schilderwijk is inderdaad wel echt den haag, maar echt niet zo goedkoop als zij is.

Mijn ouders zijn ook echte schilderswijkers, maar die hebben we manieren, waarden en normen.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 06 Mar 2011 19:31:36

haha nou oke
maar heb jij haar ooit gezien dan michele? of ga je uit van hoe ze zich daar gedraagt? ik moest stiekem wel lachen hoe ze een peuk aanstak

Oh nee ik ga uit van wat ik daar zie, ik ken haar niet en ik wil haar niet kennen. Een moeder die zich zo misdraagt op tv hoef ik niet in mijn kennissen kring. Weet je op die andere is ook genoeg commentaar en tuurlijk denkt heel nederland het zal je kind zijn. Maar he je bent jong en wild wat, maar ben je wild en je jonkt wat dan heb je je zo niet meer te misdragen en al helemaal niet op de nationale tv. Misschien dat andere mij nu een muts vinden maar ik vind dat not done.

Groetjes,

Michèle

who cares wat andere vinden van jou, ik vind je geen muts, ik vind het niet normaal dat ze zich zo gedraagt of ze nu op tv komt of niet. als je kinderen hebt moet je op zn minst van iemand verwachten dat diegene volwassen is of zich in ieder gval zo gedraagt toch.
maar ik wist niet dat ze moeder was eigenlijk. heb ik denk ik gemist.

Ze heeft een dochtertje van geloof 2.5 of 3 jaar, dat zou ook de reden zijn dat ze eerder naar huis gegaan zou zijn, omdat ze haar miste.

Groetjes,

Michèle

of omdat haar geweten haar parte speelde ten opzichte van dr kind natuurlijk haha.

Geen idee Inge vind het nu al een tr*t en ik zou als ik haar zo kennen alleen maar ruzie hebben met haar denk ik.

Groetjes,

Michèle

zullen we onze handen ineen sluiten?

Ha ha ha is goed. Oh ja Mervin is Roos overigens een keer tegen gekomen en die is wel onwijs arrogant in het echt.

Groetjes,

Michèle

hahaha nou deal!
wel ja? nouja ook niet echt een verrassing… volgens mij is die Elize als enigste niet arrogant…over bibi twijfel ik ook. of ze wel arrogant is

Neu dat valt bij har wel mee geloof ik, al doet ze haar bijnaam die ze zelf bedacht heeft (slimpie) ook geen eer aan hoor. Enne bibi, ach ja ik weet niet wat ik daarvan moet denken.

Groetjes,

Michèle

slimpie? haha ook al niet gehoord ik moet beter opletten.
idd bibi krijg er ook geen hoogte van…

Dar zei ze toen in die reunie aflevering Inge.

Groetjes,

Michèle

je geheugen is beter dan het mijne

Ik heb een olifantengeheugen…

Groetjes,

Michèle

wow doe mij ook een beetje, ik ben het laatste jaar een zeef

hier vangen…

Groetjes,

Michèle

dankje…zo nu afwachten of het werkt…