Ow ow tirolowww

Dat heeft niks met haags te maken hoor, Das gewoon aso hoe zij praat en is… kom op zeg als een soort goedkope teme**r in een plaal klimmen

Groetjes,

Michèle

ah ja dan verdiend ze ook nog wa geld hahahaa!
ik vond het dan wel opvallend, dat die meiden ineeens zo geshokt deden, zo van ’ ja da kan echt nie, ik denk nou sorrie hoor maar wat jullie allemaal uitgespookt hadden, ken ook echt nie altijd…
maar goed hun weten al hoe het overkomt op de tv als je dingen doet of zegt, da scheelt misschien…
maar ik vond het een beetje … tuttut tut… ik bedoel ja, ik zou het zelf ook nie doen, maar goed… nou moeten ze nie zo geschokt doen

Pippy is geboren 17.07.2009

Ha ha ha dat zei ik tegen Mer ook al. In cherso de beest uit hangen en nu ineens de preutse non zijn???

Groetjes,

Michèle

en ik vond de vergelijking van hoer en paaldanseres ook een beetje ver gezocht… doe ff normaal man, paaldanse is een topsport, tenminste goed uitgevoerd, en da van meiden die na 2minuten sneeuw en skieen, of vallen al moe zijn en dr mee kappen… dozen

Dat vond ik inderdaad ook wat ver gaan ja. Ik bedoel als ze naar achter was gegaan met die vent dan was het een h**r geweest En dan roos die als een moeder gans loopt de gakken tegen die vent dat dat neit kan en bla bla bla. De enige die geloof ik nog steeds hetzelfde is das Barbie.

Groetjes,

Michèle

quote:
Dat heeft niks met haags te maken hoor, Das gewoon aso hoe zij praat en is...... kom op zeg als een soort goedkope teme**r in een plaal klimmen

Groetjes,

Michèle

ja daarom zei k toch al: en dan heb ik het niet over het haagse accent.

ja dat is waar laat ze geld tussen dr voorgevel stoppen. bahbah. zo erg was barbie nog net net. om haar moet ik trouwens ook wel lachen

Ach barbie is Barbie, je kun bijna zeggen die weet niet beter, maar ja blijkbaar hoef je niet blond te zijn. Zoals jokertje ak zei voor barbie is het leuk dat Tatjana er is, dan is Barbie niet meer de domste in het huis.

Groetjes,

Michèle

hahaha ja dat was zeker waar inderdaad.
maar om barbie kan ik dan nog lachen en die andere vind ik gewoon irritant

Is ze ook en lelijk

Groetjes,

Michèle

vind die barbie echt een topwijf, ze heb een beetje een grote bek, maar een heel klein hartje, en ondertussen loopt ze stiekem een beetje voor iedereen te zorgen, vorige x met dat ontbijtje voor bibi en haar vriendje, da’s toch schattig!!
okay ze ken een beetje ordinair uit haar pan gaan, maar ik vind het een lief wijffie hoor !

nee die opmerking over die zwarte piste…nou ik piste bijna in me broek, met zo’n wijf kan je nog lekker lachuhhh…

Dat is het Barbie is meer hagenees dan Tijgetje. Hagenezen hebben vaak een grote bek met een klein hartje en ze zijn lief ondanks hun geklaag over alles. Tatjana is dat niet, duidelijk import hagenaar.

Groetjes,

Michèle