Morgan hoeft ook niet te weten wat mamma allemaal uitgevroten heeft hoor, maar daat is als het goed is geen beeldmateriaal van.
Groetjes,
Michèle
Morgan hoeft ook niet te weten wat mamma allemaal uitgevroten heeft hoor, maar daat is als het goed is geen beeldmateriaal van.
Groetjes,
Michèle
whahaha ja ons staat nog wel wa te wachten, bedoel zit toch in de genen dan hahaha
Pippy is geboren 17.07.2009
Dames in de dop komt volgende week maandag om 20.00 uur weer! Ook zo’n heerlijk programma Maar ehh nederlandse versie? Die heet toch ‘‘Van del tot dame’’? Ik vind die engelse/amerikaanse versie ook leuker trouwens, want dat zijn pas echt dellen! pffff het zal je dochter maar zijn…
Groetjes Anouk
@ Sugars303 laat maar komen, kijken of ze iets kan bedenken dat mamma niet gedaan heeft
@ Anouk, vlak die engelse ook niet uit he
Groetjes,
Michèle
het staat in de gids als dames in de dop, maar ja 1 pot nat, dellen zijn het wel ! hahahhahaa!
ja die engelse zijn echt erg hoor, als ik london ben valt mijn kin ook altijd op de metrovloer, van hoe ze er daar bij lopen, ze hebben niks aan, al vriest het echt 20 graden, en dronken, nou ik bedoel ken dr zelf ook wel wa van, als ik dronken ben, maar dan ben ik wel voorzien van broek als ik dan val, kijk je nie meteen zo tegen me kont aan ! en in wales… daar heb ik helemaal me ogen uitgekeken, men die wijven zijn lelijk, kenne ze niks aan doen, maar als je dan nog 5 lagen make-up dr op smeert word het nog nie beter, en zuipen, halleluja, emmers bier gewoon … bah bah
Dat zeg ik ook altijd Sugars303 ik kon net zoveel zuipen of meer maar ik had wel meer kleren aan enne minder make up.
Groetjes,
Michèle
whahhaa ja de make-up ken ik ook wel wa van hoor, ik hou van smink, maar nie dat ik oranje zie van de foundadion… blehhhh
maar een lekker make-uppie daar ben ik wel van hahahaa
zit jij ook op je werk ofzo?
Niu ja ik draag heus wel make up, ik verkoop niet voor niks Oriflame, maar geen foundation en zo.
Ja zit op me werk, maar het is heel rustig hier.
Groetjes,
Michèle
whahaha ja hier ook , nie veul spannends te beleven ! whee echt vrijdag, tijd kruipt een beetje voorbij ! maar ja nog een uurtje… en dan mag ik da monstertje weer ophalen, die zal ook wel half dood zijn, want die heb nu 3 dagen kinderdagverblijf gehad die is helemaal afgemat, dus da’s waarschijnlijk fles en naar bedje toe ! gerumkies…
Ik ook nog een uurtje, en ik weet niet of ik puppy moet halen, ligt aan de cv monteur. En dan patatjes eten en naar bed inderdaad. Vandaag carnaval gevierd op het kdv…
Groetjes,
Michèle
whhahaha wij eten ook lekker patatties, maar meestal is ze nog te moe om te eten, ondanks patatties…
neem jij dan ook een kaassouflee met pindasaus? whahaha is da iets haags ofzo…
Een kaassoufleem et pindassaus, nee dank je, smeer toch ook geen pindakaas op me boterham met kaas. Das echt niet te vreten volgens mij. En ik geloof niet dat het typisch haags is. Dat zijn die leeghoofden uit oh oh tirol ook niet hoor
Groetjes,
Michèle
nee me tantes vonden het ook al geen combi, (die zitten ook allemaal in den haag, en half bloed indo ) dus ik dacht misschien blanda-indo combi, maar nee
ja lijkt mij ook nie te vreten maar ja … je weet het nie he !
ik ga lekker voor een patattie oorlog en een hamburgertjuhhhh !!!
quote:
Wat een wijf die tijgertje, ze ken nie eens grommen. Enne dan hebben we al die tijd geroepen het zal je kind wezen, maar zij is zelf moeder. Echt ik zou me doodschamen als mijn ma daar zo zou sloeren. En ja ze moet stoken tussen roos en vincent alleen kom jongens die war zo dronke as een aarebei, daar is echt niks gebeurd hoor.Maar eh als dat ze schilderswijk voor moe stellen is die buurt inderdaad hard achteruit gehold.
Groetjes,
Michèle
schat je begint haags te lulle of niet?
maarre kijk maar uit dadelijk vind ze je niet aardig meer
Gewijzigd door - MamavanRico op 04 Mar 2011 16:53:22
hahaha ik kan eigenlijk niet wachten tot volgende week… en ik weet dat je de afleveringen op i’net al kunt zien… maar daar heb ik vast volgende week spijt van als er geen zak op tv is
@ Inge, ik begin nie haags te lulle hep ut altèd al gedaan, pas ut allein voâh jullie an. Maah gelauf ik ben wel een echte heigeneis hoâh en nog lief auk.
Groetjes,
Michèle
haha over hagenezen gesproken michele,
ik hoorde van een hagenees… dat de mensen van oh oh cherso/tirol uit scheveningen kwamen klopt dat? op Tatiana na omdat dieuit de schilderswijk kwam ofzoiets.
hoorde het op de radio overigens die (ex)hooligan weet je wel, henk bres.
Gewijzigd door - MamavanRico op 06 Mar 2011 14:54:35
Joey (mastu matsu) komt uit Loosduinen, Vincent (sniper), Roos (little Princes), bibi (kabouter), Tony (sterretje) en Elize komen uit scheveningen en duindorp, duindorp en scheveningen worden vaak in een adem genoemd maar horen officieel niet bijelkaar. Enne tja als Tatjana inderdaad uit de Van duijkstraat komt is zij helaas de enige hagenees inderdaad. Maar geloof me daar krijg je als hagenees geen warm gevoel van vanbinnen.
Groetjes,
Michèle
maar waarom zeggen ze dan dat ze uit den haag komen. en zeggen de reclames over hen dat ook.
dat is wat henk bedoelde. hij als Hagenees iriteerde zich daaraan haha