Omdraaien in bed

op zich logies als mensen het gevaar in zien dat ze zich wat meer laten gaan doe ik ook, maar dat wil niet zeggen dat je dan op mensen afgeeft

Maar probeerd het gevaar in te laten zien, 7 jaar gelden was ook ik onervaren
en dacht toen ook dat bepaalde dingen konden of juist niet, ook hier op het forum en elders heb ik door deze discussies geleerd, niet dat ik altijd gelijk alles aan neem, maar ga dan zeker op zoek wij ouders zijn namelijk altijd op zoek.

OP ZOEK NAAR HET BESTE VOOR ONS EN DE KIDS.

gr Tries

Ben er vannacht wel tien keer uitgeweest om Tijs goed te leggen, ben gebroken. Hij ging van rug naar buik, piepen/huilen, ik hem weer omdraaien en -hup- daar ging-ie weer. Hoe lang duurt het ongeveer tot-ie terug kan draaien? Alles komt tegelijk bij Tijs, draaien, eerste tnadje door. Terwijl hij toch maar 4.5 maand is…

Lekker hè, zulke nachten … Hoop dat 't niet te lang duurt, uit eigen ervaring weet ik dat 't maanden kan duren. Maar neem dan vooral je rust overdag, als je kindje slaapt. Anders beland je net als ik in een hele diepe put door oververmoeidheid.
Of als je toch twijfels hebt… Doe waar jij je goed bij voelt, als jij denkt dat je kindje beter slaapt door een lang slaapzakje in te stoppen achter 't matras (niet onder 't matras) of door dekentjes goed over hem heen in te stoppen… als jij denkt dat je kindje dat goed verdragen kan en zich er niet in worstelt etc… gewoon doen dan. Ik heb ook gehad dat ik om de haverklap ging kijken hoe Jens lag, maar hij deed 't hartstikke goed. De dekentjes kreeg hij wel los van de zijkanten maar niet van de achterkant… en op de een of andere manier ging hij er ALTIJD óp liggen… nou ja, prima dan toch. Maar ja, hij lag ook niet “vast”. Hij legde altijd een route af in z’n bedje en belandde dan achterstevoren, kontje omhoog, handjes eronder, bovenop de dekens.
Plus; katoenen dekentjes en lakentjes ademen!! Synthetisch is gevaarlijk.
Elk kindje verschilt weer (en elke mama!!). Vertrouw op je instinct. Kies de manier die 't beste bij jullie past. Vertrouw je 't niet, dan niet doen, simpel zat.

Ieder wat wils.

Gr. Marla

Lieke hoe bedoel je dit? Voordat iedereen weer in de aanval gaat.
Wat je nu zegt komt namelijk erg verkleerd over hoe goed je het mss ook bedoelt.
Gaan we weer, komt voor mij over als; Ja hoor ze beginnen weer ze begijpen het ook nooit.
Marla geeft hier ook gewoon een goed advies net zoals jullie deden/bedoelden toen jullie zeiden dat je kinderen nooit vast mag leggen

dat is voor mij een slecht advies dat is ook vast leggen mamajob

Nou ja het spijt me hoor maar volgens wil j ehet egwoon niet berijpen.
Wat voor jou een goed advies is hoeft dat voor een ander niet te zijn en andersom.
Ik bedoel ben je nou echt zo stom of is alles wat jij zegt waar?
Ik kap ermee.

Maaike

Meiden toch…

we kunnen elkaars meningen en standpunten niet veranderen, dat moeten we ook niet willen.
Het is inmiddels wel duidelijk wie waar voor staat. Laten we 't daar bij houden.

Kan dit forum bij deze afgesloten worden?

Nou ja het spijt me hoor maar volgens wil j ehet egwoon niet berijpen.
Wat voor jou een goed advies is hoeft dat voor een ander niet te zijn en andersom.
Ik bedoel ben je nou echt zo stom of is alles wat jij zegt waar?
Ik kap ermee.

Maaike

gelof jij mij soms niet ofzo heb het zelf meegemaakt en je gaat niet zo een advies geven an iemand

ik ben niet stom en ben zeker niet schter lijk om iemand het advies te geven om het slaapzakje in te stoppen in het matras

maaike ik ben al een stuk ouder als jou en weet wat de gevolgen zijn voor instoppen

heb hetzelf ondervonden,wat jj doet moetje zelf weten maar ga dit advies niet aan anderen geven

goh, dit is toch een forum voor volwassenen?

ik heb mijn mening zoals ieder ander wat anderen doen moeten ze zelf weten maar ga niet een advies geven de discussie laait telkens weer hoog lijkt me beter as dit topic gesloten word

Hup, weer een topic dat ik interessant vind gaat waarschijnlijk sluiten. Jammer, hoor…

ok, ik geloof dat er een paar mensen zijn die elkaars mening en advies in de wind gooit. Erg jammer. Een mening is een mening, en daar moet je van afblijven. Elk advies is goed. En dan maar kijken wat je er als ouder mee doet. Laten we gewoon doen tegen elkaar. Daar hebben we meer aan. Er is al genoeg ellende in de wereld.

lfs Sonja

Ik heb al een paar keer gezegd dat ik erover ophoud maar elke keer wordt er weer op mijn uitspraken teruggekomen.
Dus alje jonger bent naja laat ook maar ik zeg hier helemaal niks meer.
Helaas idd dat er op deze manier een topic gesloten moet worden.
Hier wordt je alleen je mening gerespecteerd als je je kind absoluuuuut nooooooooit instopt en je mag het ook abslouut nooi taan anderen doorgeven.

Dag dames.

Maaike

mamajob ik heb eerder tegen jou gezegd wat jij doet moet je zelf weten ik ga daar niet tegen in.

wat ik al eerder zei een advies mag je best geven maar over het instoppen van een slaapzakje is levens gevaarlijk.

tuurlijk zal iemand blij zijn met het advies van je moeten ze zelf weten wat ze ermee doen.

maar zulk advies ga ik dus nooit geven, heb het eens bij mijn vriendin nagevraagd die heeft een kleine en heeft bij het cb info voor me ingewonnen die zijn er absoluut tegen en zijn het eens met mij

dames,

het wordt een welles nietes spelletje. Dus je gelijk zul je niet krijgen hierdoor.
Laat het hier toch bij, en laat het gezellig houden op het forum.
De een is er nu eenmaal voor of tegen en laat het toch zo.
groetjes Gytha

Ik reageer zelden op een topic, maar kom op…
Ieder zn meug, ik heb Julia nooit vastgelegen.
De ander doet het wel, maar het is hun verantwoordelijkheid…
Ik zou daar verder niet wakker van liggen, en zeker geen welles nietes spelletje mee beginnen.

Liefs Wendy

Dit forum kan niet afgesloten worden, deze topic echter eventueel wel. Maar voor nu ga ik er nog even vanuit dat we netjes met elkaar omgaan. We zijn allemaal volwassen mama`s met kindjes die we koesteren, echter zoals hier wel blijkt, gaan we daar verschillend mee om. Je kunt een advies geven vanuit jouw ervaring of standpunt, wat een ander daar echter mee doet moet hij zelf weten. Een discussie daarover is echter wel leuk, leerzaam en interessant MITS we het met zijn allen wel netjes houden!
Hopenlijk kunnen wij dat…

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Dat zal toch wel??!