Olvarit 8+

Geeft niet. Ik ben zo;n muts die dat soort dingen allemaal onthoud. Bij ons thuis zijn History en dicovery channel dan ook groot favoriet

Groetjes,

Michèle

hier ook 1 boterham met 150cc, zowel 's ochtends als 's middags. 's middags krijgt ze ook een halve met appelstroop en dat is overduidelijk favoriet. hoe moe en zielig we zijn met het eten van een boterham met smeerworst oid, zodra de appelstroop tevoorschijn komt is t spontaan over met de moeheid haha.
hier ook een en al enthousiasme wanneer de fles eraan komt, ze weet t al precies. de vitamine D druppels hebben overigens hetzelfde effect hahaha

liefs,
Rinske

Ik moet nu zelf ook D slikken. Ze is het er nog steeds niet altijd mee eens dat mamma die ook krijgt want dan zie je een zuur mondje

Groetjes,

Michèle

dat geloof ik best, moet zeggen ze zijn ook best lekker, dus dat is voor jou ook geen straf! heb je dan gewoon dezelfde? of dan de volwassen variant?

liefs,
Rinske

Nee ik neem gewoon dezelfde. De HA zei dat dat geen verschil maakt. Er is geloof ik niet eens echt een volwassene variant. Enne ze zijn lekker dus…

Groetjes,

Michèle

JAMMIE!!!

liefs,
Rinske

@Mriek heeft Erik al pannekoek op?
Dylano vandaag een paar stukjes want wij aten het maar hij had al gegeten maar dan zit hi jwle bij ons aan tafel en had een paar stukjes voor hem gelegd en die heeft hij met smaak opgegeten

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Nee Michelle, nog niet. Binnenkort maar even doen. Moest Dylano erg wennen of ging het er direct met smaak in? Ben benieuwd wat Erik ervan zal vinden.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

ging er gelijk met smaak in maar waren maar een paar kleine stukje natuurlijk maar toch als hij het niet had gemoeten had hij het niet opgegeten want hij wist dondersgoed dat het niet hoefde omdat hij zijn warm eten al op had Had hem wel naturel gegeven dus niks erop

Liefs Michelle

Haha, als 'ie het niet had gemoeten had 'ie het zo weer uitgetuft denk ik ook hoor. Daar zijn die kleintjes eigenzinnig genoeg voor. Wij gaan het binnenkort ook maar eens proberen!

Gisteren had m’n moeder (die past op dinsdag altijd op) yoghurtrozijntjes voor Erik gekocht bij de hema. Die had ze 's middags gegeven. Nou, hij trok me toch een zuur bekkie zei ze. Ze deed haar hand onder z’n mond en zei ‘spuug maar uit’ en toen deed 'ie dat ook nog. Haha! Dus die lustte 'ie duidelijk niet. Terwijl 'ie de gewone rozijntjes prima te eten vindt. Kinderen.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ja maar die youghurtdingen smaken ook best zuur en is best heel anders dan gewoon. En ik ga volgende keer morgan ook een stukje pannekoek geven.

Groetjes,

Michèle

Dat zal dan inderdaad wel. Maar gewoon typisch, normaal lust 'ie echt alles. Dus we waren helemaal verbaasd.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ja ach iets moet de eerste keer zijn he Volgens mijn schoonmoeder lust iedereen haar spagethi. Ja iedereen behalve Morgan en die snaait ook alles.

Groetjes,

Michèle

HAHA! Leuk voor je schoonmoeder. Go Morgan! Gnagnagna…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek u mag niet stoken

Liefs Michelle

hihi

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

hahaha Michelle toch…

maarre mama snoekie hoe gaat het met de friso??

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha geeft niet. ik doet ook gna gna gna. Net zoals ze maar niet snapt dat morgan hysterisch wordt van haar op het moment. En dan niet van blijdschap…

Groetjes,

Michèle

dus ze houdt niet van oma’s spaghetti, haha ik vind dat lekker!
jammer dat mn vriend niet van pasta houdt anders at ik het echt wel vaker

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Weet ik Michele, daarom durfde ik het ook…gnagna doen…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker